0563*******: Hediyemi beğendin mi Todoroki-kun?
Shoto: Bunun senin başının altından çıktığını tahmin etmiştim.
0563*******: Dün gece öylesine uğraşırken ellerim seni çizmiş.
0563*******: Boşa gitmesin dedim.
Shoto: O not da neydi?
0563*******: Sevdiğim bir şarkıyı yazdım.
Shoto: Şarkının sözlerine bakılırsa...
Shoto: Arkadaşız ha?
Kafamı telefondan çekip sınıfın penceresinden ona baktım. Sınıfımız ilk katta olduğu için kolay bir şekilde büyük ağacın altından görülüyordu. Çizim sırasında duruyor , elindeki nota bakıyordu. Aynı zamanda da arada gözleri telefonuna kayıyordu.
'What the hell were we?
Tell me we weren't just friends
This doesn't make much sense, no'(Tanrı aşkına biz neydik?
Bana sadece arkadaş olmadığımızı söyle
Bu pek mantıklı değil, hayır)Bu cümleleri tekrar tekrar okuduğuna yemin edebilirdim. Mimiklerinden oldukça anlaşılıyordu. Onu izlemeye o kadar kaptırmıştım ki kendimi başımda dikilen Lida'yı yeni fark ettim. "Daichi-kun , ders başlayacak." Kafamı olumlu anlamda sallayıp ayağa kalktım.
Sınıfa girdiğimizde Shoto'nun gözü bir anlık bize takıldı fakat daha sonra önüne döndü. Sağındaki sırama otururken ona seslendim. "Shoto-kun ne yapıyorsun?" Çizimi ve notu kitabının arasına sıkıştırdı ve bana döndü. "Hiçbirşey."
Garip garip ona baktım ve önüme döndüm. Bir tarafım sırıtmamak için zor duruyordu. Benden bile sakladığına göre kimsenin haberi olsun istemiyordu.
•••
0563*******: Todoroki-kun.
0563*******: Çok güçlüsün.
0563*******: Bugün ki performansın çok etkileyiciydi.
0563*******: Her zaman ki gibi büyüleyicisin. Herkesi kendine hayran bırakıyorsun.
0563*******: O buzdan duvarların yüzünden seni soğuk görüyorlar.
0563******: Ah , o buzdan duvarların... Birine karşı göstermiyorsun. Keşke bana karşıda kırsan Todoroki-kun.
Shoto: Sağol.
Shoto: Duvarlarımı kime göstermediğimi iddia ediyorsun?
0563*******: Yaoyorozu.
0563*******: Siz konusurken çok samimisiniz. Sen onunlayken gülüyorsun Todoroki-kun.
0563*******: Daha önce güldüğünü çok nadiren gördüm. Bana hiç gülmedin Todoroki-kun.
Shoto: Onunla gülüyor olmam buzdan duvarlarımı kırdığı anlamına gelmiyor.
Shoto: Sadece komik bir şey söyledi bu yüzden güldüm.
Shoto: Kendimi ona açmadım.
0563*******: Bana açıklama yapıyorsun ha?
0563*******: Bu önemsediğin anlamına mı geliyor?
Shoto: Arkadaşımmışsın.
Shoto: Notta öyle diyordu ya.
Shoto: Bu yüzden açıklama gereği duydum.
Shoto: Bizim sınıftan mısın?
0563*******: Bilmem.
0563*******: Zamanla öğrenirsin.
Shoto: Peki.
0563*******: İyi geceler Todoroki-kun.
Shoto: İyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖨 𝖶𝖺𝗌 𝖬𝖺𝖽𝖾 𝖥𝗈𝗋 𝖫𝗈𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖸𝗈𝗎 | 𝐒𝐡𝐨𝐭𝐨 𝐓𝐨𝐝𝐨𝐫𝐨𝐤𝐢
Fanfic0550*******: Ben seni sevmek için doğmuşum bebeğim. 0560*******: ve sende beni sevmek için doğmuşsun.