Sabah gözümü annemin odaya bodoslama girip beni yataktan fırlatırcasına kaldırmasıyla açtım.
Hayır yani kardeşim banane misafirden AQ.
"Jisung kalk oğlum kalk misafirler gelio git iki ekmek ve iki tanede simit al gel"
"Anne ya bir sal beni nolur"Allah dilimi kopartsaydı da diyemesydim. Kafama yediğim 37 numara terlikle kendime gelip bir hışımla ayağa kalktım.
"Anne para ver"annem söylediğim şeyi idrak ettikten sonra elini tişörtünün içine sokup parayı çıkartıp verdi bana.
Allah aşkına şu parayı nerelere sokuyorsun ya.
Üstümde beyaz tişort altımda ise gri şort vardı. Parayı aldıktan sonra parayı komidine bıraktım ve banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Daha yeni mükemmel bir şekilde kalktığım için her yere çarpa çarpa ilerliyordum.
Hayır yani misafirler uğruna şurada beyin kanaması geçirsem mutlu olucan anne.
Merdivenleri koşar adımlar ile inip ayağıma Nike terliğimi giyip evden çıktım.
Yolda öylesine laylaylom ilerlerken bizim tavlacı İbrahim abiyi gördüm ve selam verdim.
"Selamünaleyküm İbrahim abi nasılsın?"
"Ve aleykümselam ve aleykümselamm, iyiyim jisung sen nassın"
"Bende iyi ya öyle kuran kursu ev market gezioz"
"Aferin goçuma, eeee varmı birileri?"
"Yani tam var denilemezde olacak"
"Umarım erkektir jisung biliyorsun bizim kitabimizda erkek adam erkek siker"
AMK sikilen taraf ben olacağım ne dion.
"Ahahaha evet evet erkek zaten"
"Heh aferin neyse hadi bir ara bizim kahvehaneye bekliom seni hadi rastgele"
"Hadi görüşürüz" İbrahim abi ile konuştuktan sonra fırına girip iki ekmek ve iki simit aldım. Eve doğru yürümeye başladım.
___________________________________________
Eve geldiğimde kapıda iki tane ayakkabı vardı. Göz devirerek kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Annem gelip kapıyı açtı ve ekmekleri eline verdim tam yukarı çıkacakken annem bileğimden yakaladı ve salona götürdü.
"Bu da bizim oğlan bak oğlum bu Lisa teyzen bu da oğlu minho"demesi ile annemin karnından çıkmam ile başlayan bütün anılarım gözümün önünden geçti.
Amına koyayım minho'nun burada ne işi var.
"Oyy bu çok tatlı ama~, Jisoo oğlun da pek güzelmiş"Ben minho'ya minho bana bakıyordu. Tabikide arada bir bakışları alta inip bacaklarımı süzdüğünü de yakalıyordum.
Annem koltuğa oturmam icin eliyle koltuğu gösterdi ve koltuğa yani Lisa teyze ile minho'nun karşısına oturdum.
"Eee nasılsün jisung görmeyeli baya da büyümüssün"
"İyiyim Lisa teyze sen nasılsın"
"Bende iyiyim Allah'a şükür bak bu benim oğlum minho tanışın hadi"
Minhoyla ikimiz birbirimize bakıp aynanda konustuk "biz zaten tanışıyoruz" aynanda konuştuğumuz için kısa teyze kahkaha attı.
"Nerden tanışıyorsunuz?"diye sordu annem.
"Anne hani beni kuran kursuna yazdırdın ya minho orada hocalık yapıyor"
"Ooooo Lisa senin oğlunda pek efendiymiş"he aynen anne zaten geçende bara giden ebemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kur'an Kursu » Minsung
Юмор𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜 oha knk eğer bu hoca bana kuran öğretecekse ben hatim bile ederim aq 𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙨𝙝𝙞𝙥 Chanmin Hyunlix Jeongbin Yeonbin