Sincap kafalı yaratık

731 106 169
                                    

Dün ki bar merasimi nasıl mı bitti diyorsunuz?
Hemen anlatayım.

Minho ve Hyunjin bizi gördükten sonra onaların yanına gittik. Sonra biz böyle yarınlar yokmuşuz gibi içiyoruz varya görmeniz lazım. Bunun sonunda hyunjinnve Felix yakınlaşmış olabilir. Minho hoca ile bizde biraz yakınlaştık ama sadece konuştuk. Changin ikilisi öpüştü seungmin fotolarını çekti şantaj yapacakmış öyle diyor.

Başka bir şey olmadı.

Keskin bir baş ağrısı ile uyandım ve yatakta yavaşça doğruldum. Yan tarafımdaki komidinin çekmecesini açıp ilaç aldım ve surahiden su koyup ilacı yuttum.Bugun de kursa gidecektim. Umarım tuaf şeyler yaşanmaz.

~~~

"Bana bak velet ver şu masa'yı bana!"

"HAYIR!" diye kulağımın dibinde cirladi.

"Bana bak ben senden büyüğüm doğru dur ver şunu!"elinden çektim ve çocuk yere göt üstü düştü ve bir anda çığlık çığlığa ağlamaya başladı.

Şok olmuştum bir yerdeki çocuğa birde etrafa bakıyordum. Salak salak ağlıyordu amına koyim.

"Aptal mısın jisung çocuğu ağlattın" yere eğilip çocuğu sakinlestirmeye çalışırken konuştu seungmin.

"Bence çocuk hakketi,jisung gayet düzgün bir şekilde konuşmuştu"Felix savununca kendimi daha iyi hissettim.

"Noluyor burda!"Minho içeri girip bağırmıştı.

Tırsmadım değil yani.

Aslında yatakta da bagirabilirsin kocişim.

Neyse.

"H-hocam şu sincap kafalı yaratık e-elimden masamı aldı ve bende düştüm"

NEDEDİ O BANA.

SİNCAP KAFALIMI DEDİ.

SİMDİ SIÇTIM AĞZINA VELET.

"LAN YALAN KÜLLİYEN YALAN İLK BEN ALDIM MASAYI"

"Ya siz ne yapıyorsunuz ya jisung sen çocukmusun"

YOOO

"Ne alaka çocuklukla amına koyim ben almıştım ilk saygılı olmayı öğrensin ilk su velet"

"Küfür etme!"

"Hadi ya neden?"

"Salakmisin cami'desin ayrıca bu konuyu sonra konusucaz,herkez yerine geçsin"

Siktigimin aptali boş boş konuşuyorsun anca çene rayini siktiğim.

Büyük bir sinirle masayı yere attım. Ve küfürler savurarak dışarı çıktım.
Peşimden birileri geliyordu ama şuan cidden sinirden gözüm dönmüştü.

Hızlıca annemi aradım.

"Alo anne"

"Efendim jis"

"Kısa kesicem ben bir daha gitmeyeceğim kuran kursuna haberin olsun , eğer zorlarsan beni cidden kalbini kırarım , görüşürüz." Diyerek kapattım telefonu.

Arkamdan bir ses konuştu.

"Ne sikim yapiyorsun jisung?"

"Başından beri gelmek istemediğim yere zorla getirildim şimdi ise gidiyorum , git çocukla ilgilen ağlamasın"tam çıkacakken bahçeden kolumu tutup beni kendisine çekti.

"İzin vermiyorum!"dişlerinin arasindan tislarcasina.

"Hadi ya" dedim kahkaha atark cidden sinirim bozulmuştu " senin izninemi ihtiyacim var?"

"Arkadaşlarını yarı yolda mi birakicaksin aptal , onlar ne yapicak , sırf bir çocuk için cidden gidicekmisin?"

"Bana bak asıl sen sırf bir çocuk için 17 yaşında ki bir insana bağırıp onu orada rezil edemezsin" gururum vardı hemde fazla.

"Tamam bak özür dilerim geç içeri lütfen"

"Minho bugün olmaz canım arkadaşım...yada canım hocam bugün olmaz cidden sinirliyim" diyerek çıktım oradan.

Siktigimin aptalları ile aynı yerde durmak istemiyordum hepsi aptaldi amına koyim hepsi.

~~~

İMAN VAR İÇİMİZDE

Seungmin
Neden gittin jisung?

Jeongin
O kadar çok merak ettik ki seni
İyimisin?

Changbin
Amına koyim cevap ver

Jisung
Ne var

Felix
Sonunda

Chan
Neden gittin?

Jisung
Sinirim bozuldu anliyormusunuz
Siktigimin veletleri ile başa çıkıyoruz resmen ya

Allah'ta kuran öğrenmeye gidiyoruz

Resmen çocuk parkı orası amına koyim

Yeter cidden


Felix
İlk önce bir sakinleş
Tamammi

Sonra konuşalım olurmu jis

Hmmm

Seungmin
Sakinleş ilk önce bencede

Jisung
En çok sana sinirliyim seung
Gelmişsin ağlayan velet için bana kizion
Bırak ağlasın yerde
İlgi istiyor dikkat çekmeye çalışıyor
Sende ona istediğini veriyorsun
Verme ona istediğini
Allah'ım delircem
Çocuklar dan nefret ettiğimi bile bile gönderiliyorum ya
Katlanamiyorum

Chan
Sakin ol tamam

Seungmin
Amına koyim ne yapsaydım
Ağlayan çocuğa salak gibi baksamiydik
Dahami çok aglasaydi

Jisung
Evet

Changbin
Jisung git yat sakinleş hadi

Jisung
Tm







AMİNA KOYİM SİNİR KRİZİ GECİRCEM EVDE

ATİN BENİ YA

HADİ BB






Kur'an Kursu » MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin