-4-

148 13 39
                                    

2873782 bilmem yılsonra heyooo
Heyoo, karizmatik yazar sunar~
*********

-Mic-

Momo gelmişti yüzüne bile bakma gereği duymadım. Dersler bitince çıktım eve gitmek için dışarı çıktığımda birton öğrneci çember oluşturmuştu kavga var sanıp hızlıca kalabalığı yazarak ortaya ulaştım... Keşke ulaşmasaydım...

-Aizawa-

Derslerim bitince bende dışarı çıkıp Hizashi'yi beklemeye başladım. Osırada Midnight geldi.

Midnight: Selam napıyorsun?
Aizawa: Hizashi'yi bekliyorum sen?
Midnight: Eve geçicektim
Aizawa: Hmm görüşürüz
Midnight: Görüşürüz Aizawa

Midnight tam gidicekken elimi cebime attım oradaki papatya elime deydi ve çıkarıp baktım.

Aizawa: Midnight bekle!
Midnight: Ne?

Boğazımı temizledim

Aizawa: Benimle çıkarmısın

Midnight şaşırmış gibiydi papatya elimde ona doğru uzanıyordu. Midnight uzanıp papatyayı aldı.

Midnight: Bende seni seviyorum Aizawa

İlk o bir adım attı sonrada ben böylece ortada birleştik ben onun belinden tuttum oda boynumdan dudaklarımız birleşti.

-Mic-

shota ve Midnight?... Gözlerimdeki yaşlarla hızlıca koşmaya başladım..
Neden?
Neden!

Koşarken beni Shota fark etmişti ve arkamdan bağırmıştı.. Ama umrumda değildi... Hep rahatlamak için annemle geldiğimiz dağa gittim ve oturdum. Az sonra Hawsk yanıma geldi.

Hawks: Hey yo Hizashi! - sen iyimisin?
Mic: Evet.. Sadece ...bilmiyorum
Hawks: ummm bak teselli etmekte iyi değilimdir yani yapabileceğim tek şey galiba sarılmak?
Mic: Sarıl bana

Hawks yaklaşıp beni kollarıyla ve kanatlarıyla sardı bende ona sarıldım.

Hawks: Şimdi anlat ne oldu?
Mic: hoşlandığım kişi başkasıyla...
Hawks: Ah.. O duyguyu biliyorum sanırımmm birini ilk kez teselli edicem

Hawks yanıma oturdu ve havaya baktı batmakta olan güney göz alıcıydı.

Hawks: Hoşlandığım kişi.. Malesef ki başkasıyla oldu... Ve yinede bana yürüyor kendimi çok kirli hissediyorum. Ama daha çok zoruma giden şey ise sevgilisiyle konuşuyor olmam..
Mic: Farklı değiliz
Hawks: Değilmi? Hayat çak farklı. Ama ne fark ettim biliyormusun?
Mic: Hm?
Hawks: Boşvermeyi. Başkalarıda mutlaka çıkar her zaman. Yada zamana bırak benim gibi
Mic; Saol Hawks sen iyi bir arkadaşsın

Ayağa kalktım arkamı döndüğumde ise buraya gelen kişiyi gördüm...

-devam edecek-

Gıcıklık olsun diye burada kesiyorum.

_Yuri_Todoroki_ ve Lintodoriki ne zaman *kurgu* YB si atarsa

Benim Şarkım /TAMAMLANDI\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin