Sabah yine karargaha gelmiştik Alper her ne kadar evde kalıp dinlenmemi söylesede onu dinlememiştim çünkü bu gün eğitim vardı ve bu eğitimi bizzat albayın kendisi yöneticekti albayın gözünde eğitimden kaçan bir komutan olarak gözükmek istemem sonra demezmi sen eğitimden kaçarsan askerlerin ne yapsın onlarda seni örnek alır diye ki haklı da.
Eğitim alanına gelmiştik yan yana dizilmiş albayı bekliyorduk tabi ben bu ağrıyla bu eğitimi nasıl tamamlıycam onu düşünüyordum tim arkadaşlarım da durumumdan haberdar olduğu için kızmışlardı bana bazen onların komutanı değil arkadaşları gibiydim ki yeri geldiğinde öyleydim zatenEn başta Alper yanında ben, benim yanımda murat,hakan, Okan, mert, Yusuf, Burak, emre ve yağız olucak şekilde diziliydik sonunda albay geldi ve eğitime başladık ilk olarak parkura Alper çıktı bütün engelleri ustalıkla geçti o gerçekten çevik bir askerdi böyle parkurlarda asla zorlanmıyordu gerçi bende öyleyim ama işte durumum malûm. Alper yerine geçince sıra bana geldi parkurun başına geçtim ve başladım ilk engeli geçtim ikincisi üçüncü derken son engele gelirken ağrı öyle bir arttıki son engelde takılıp karnımın üstüne düşmüştüm ve bu da kasıklarımdaki ve karnımdaki ağrıyı ekstra artırdı hemen toparlanıp parkuru tamamlayıp yerime geçtim arkadaşlarım bana endişe ile bakıyordu onlara iyiyim işareti yaptım diğerleri de sırayla parkuru tamamladılar.
Sonunda eğitim bitmişti ve albay gitmişti tabi gitmeden beni azarlamayı da unutmadı. O gider gitmez kendimi yere bıraktım gerçekten tüm işkencele katlanabilirdim ama bu ağrıya katlanamıyorum.
Alper ve arkadaşlarım hemen yanıma geldi. Alper-ozan iyi misin çok mu ağrın var iyi değilsen revire gidelim bir ağrı kesici yapsınlar
Diye hızla konuşmaya başladı diğerleri de hep bir ağızdan onu onayladılar
Onlara baktım ve_iyiyim sadece ilk günüm olduğu için ve parkurda kendimi zorladığım için ağrım çok fazla bir ağrı kesici alsan birşeyim kalmaz merak etmeyin
Dedim ve kalkıp revire gittim ve oradaki doktordan ağrı kesici rica ettim onu içip odama geçip dinlendim.
Eğitim gününün üzerinden iki hafta geçmişti ve bu gün Alper ile izin günümüzdü tüm günü evde geçirecektik çünkü dışarda asla rahat edemiyoruz her ne kadar sürekli yanımda olsada bende sevgilimi özlemiştim ve ona rahatlıkla sarılıp öpmek istiyordum bunun üzerine evde kalmaya karar verdik.
Sabah kahvaltımızı gülüşmeler eşliğinde yaptık sonra salona geçtik alper'e döndüm ve birden dudaklarına yapıştım ilk şaşırdı ama sonra karşılık verdi en sonunda nefessiz kalınca ayırdım dudaklarımızı
_seni özledim sevgilim seni hissetmeyi özledim...
- bende öyle
Diyip elimden tuttuğu gibi beni odaya sürükledi . Odaya girdiğimiz gibi beni yatağa fırlatıp üstümü soydu ben tamamen çıplak kalınca kendide soyundu eğilip dudaklarıma bir öpücük kondurdu sonra çekmeceye uzanıp kayganlaştırıcı ve prezervatif çıkardı.
Prezervatifi sertleşmiş erkekliğine taktı ve üzerine biraz tamam birazdan daha fazla kayganlaştırıcı sürdü birazını da parmaklarına sürüp kayganlaştırıcıyı deliğime yaydı iki parmağını birden deliğime sokup alışmamı beklemeden hareket etmeye başladı normalde bana asla kıyamayan adam yatakta gerçekten değişiyordu aşırı sertti bir kaç gelgitten sonra parmaklarını çıkarttı ve erkekliğini girişime dayadı.
O gerçekten çok büyüktü her seferinde deliğim tırtılıcak diye ödüm kopuyor gerçekten geri sonra acısını ondan çıkarıyorum orası ayrı.
Alper bir anda kendini tamamen içime ittiğinde nefesim kesildi resmen alışmamı beklemeden öyle bir hızda git gel yapıyordu ki inlemekten ve tırnaklarımı sırtına geçirmekten başka birşey yapamıyordum gerçekten çok acıyordu ama zevkte vardı muhtemelen sabah düzgün yürüyemiycemtim neyseki iznimiz iki gün.
Alper asla yorulmadan durmadan akşama kadar devam etti bu adamın yatakta enerjisi asla bitmiyordu ama ben bitmiştim gerçekten. Kaç tur yaptık o kaç kere boşaldı ben kaç kere boşaldım bilmiyordum beynim işlevini kaybetmişti artık son vuruşlarını da yapıp boşaldı prezervatifin içine ve içimden çıktı prezervatifi çıkarıp tekrar içime girdi ve- böyle uyuyalım uyurken seni hissetmek istiyorum sadece durucam daha fazla zorlamıycam seni söz
Dedi. Gözlerim yorgunluktan kapanırken sadece
_ tamam.
Diye bildim ve içimdeki dolulukla uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzbaşım
De Todoaskeri ve bxb bi kurgudur rahatsız olanlar okumasın +18 olucak ona göre okuyun ve erkek hamileliği de vardır