OZANDAN
İznimiz bitmişti ve yine karargahtaydık gerçekten çok güzel bir izin geçirmiştik
Gerçi Alper için biraz acılıydı ama olsun ben tabi ki dinlenme odasındaydım kendine ait bir odam da vardı ama burada arkadaşlarımla oturmayı daha çok seviyorum ve bu aralar asla yalnız kalmak istemiyorum hamileliğimin dördüncü ayına girmek üzereydim henüz cinsiyeti belli değil ama kız erkek fark etmez sağlıklı olsun yeter ben düşüncelere dalmışken içeri Okan girdi ama toplayarak odada sadece emre ve ben vardık ikimizde birbirimize bakıp gülmeye başladık" Ne gülüyorsunuz be ortada komik birşey mi var"
" Olm ne oldu sana şuna bak oturamıyor bile "
" Emre vallahi Boğarım bak seni "
" Bana ne kızıyorsun be git Atakan albaya kız belliki o getirdi seni bu hâle "
Demesiyle kafasına yastığı yemesi bir oldu ama hala gülüyordu tabi bende gülüyordum o az mı dalga geçmişti benle bu sefer içeri Alper girdi o da kendini koltuğa attı ama acı ile inleyip yan oturdu bu sefer
" Al işte bir tane daha ozan adamı ne hale getirmişsin baksana oturamıyor bile"
Diyip daha çok güldü bende kendimi tutamayıp güldüm bu sefer Atakan bana kötü kötü bakmaya başladı
" Çok mu komik bak senin yüzünden milletin maskarası oldum"
" Hıhım komik senin yüzünden benle az mı dalga geçtiler oh olsun sana"
Diyip karnımı sevmeye başladım.
Nöbetçi asker gelip okana albayın onu çağırdığını söyledi asker çıktıktan sonra emre tekrar konuşmaya başladı" Hmm karargah fantazisi demek çok fazla sen çıkarmayın bak milletin psikolojisi bozulmasın"
" Emreee ulan inşallah sende bir erkeğe aşık olursun o da seni bir güzel siker o zaman görürsün sen"
" He canım he aynen hade git sen bak kocan bekliyor"
Bu sefer ben konuşmaya başladım
" Delirttin çocuğu ya yazık"
" Bişey olmaz ya o alışık bana "
" Ama düşünsene duası tutuyormuş varya ne gülerim sen buralarda böyle topallaya topallaya yürürsen"
" Hiç sanmıyorum komutanım"
" Sen yine de o kadar emin olma "
" Eminim ben neyse izninizle komutanım karargah dışında bir işim var teslim etmem gereken evraklar varmış bir saate dönerim "
" Aa emre dur gelirken baklava alsana çok canım çekti "
" Hayhayyy"
" Görüşürüz "
" Evet yine kaldık başbaşa "
" Ya Alper ben çok mu kilo aldım baksana karnıma kocaman oldu dört aylık bile değil henüz bu kadar büyük olması normal mi"
" Hamilesin sen tabi ki kilo alıcaksın bu çok normal ve karnın da bana da normalden büyük geldi sanki bir daha ki kontrolde sorarız doktora olur mu"
" Tamam olurr"
OKANDAN
Odanın önüne geldiğim zaman kapıyı çalıp içeri geçtim Atakan masasına yaşlanmış beni bekliyordu
" Hoşgeldin güzelim "
" Hiç hoşbulmadım"
" Aa neden"
" Herkes dalga geçiyor benimle sayende hepsi anladı seviştiğimizi"
" Anlasınlar ne yapayım sanki onlar yapmıyor"
" Sen çok arsız bir adam oldun bak"
" Sen beni bu hallere getirdin"
" Ben ne yaptım be"
" Sen bu kadar güzel olmasan bende bu kadar arsız olmam"
" İlk olarak ben güzel değil yakışıklıyım , ikinci olarak bu benim suçum değil Allah vergisi canım "
" İlk olarak sen güzelsin ikinci olarak olabilir ve üçüncü olarak böyle bakmaya devam edersen seni şu masya yatırıp sikerim"
" Aa manyak hayatta olmaz dün sabaha kadar canımı çıkardın zaten oturamıyorum bile canım acıyor benim"
" Dün öyle demiyordun ama dur bakayım ne diyordun he ' ah daha hızlı ahh evet orası ah daha derine ahh' dün bunları diyen sendin şimdi şikeyet etme bakalım "
Söyledikleri yüzünden kıpkırmızı olduğuma o kadar emindim ki pekte yavaş olmayan bir şekilde omuzuna vurdum o ise gülmeye devam ediyordu
" Amanda aman hemende kızarırmış"
" Of sus ya gidiyorum ben "
" Tamam tamam gitme sustum"
OZANDAN
Emre sonunda gelmişti ve bende baklavama kavuşmuştum tim arkadaşlarım da oturmuş beni izliyordu sanki ne yapıyordum canım
" Komutanım bu kadar tatlı fazla gelmesin"
" Bişey olmaz ya hem ben değil bebeğim istiyor ne yapayım"
Diyip bir dilim daha attım ağzıma bu aralar çok fazla yiyiyordum eskiden kastan 90 kiloydum artık göbek yüzünden 90 kiloyum bu gidişle yüzde olurum bence binada aklıma gelen şeyle baklavayı bırakıp ağlamaya başladım herkes şaşkınca bana bakıyordum
" Güzelim ne oldu niye ağlıyorsun bir yerin mı ağrıyor sancın mı var "
" Hayır"
" O zaman niye ağlıyorsun canımın içi"
" Çok kilo aldım ben çok yiyiyorum şişman oldum 100 kilo da olurum ben şimdi sende beğenmezsin ki artık beni baksana şu halime "
" Yavrum daha öncede konuştuk bunu ben seni her halinle seviyorum düşünme bunları ayrıca senin içinde bebek var kilo alman Çok normal"
" Aynen komutanım hem böyle ayrı bir tatlı olmuşsunuz maşallah bence siz daha fazla yiyin yedikçe tatlığınız artıyor"
" Gerçekten mi "
Hepsi bir ağızdan " gerçekten " dediler bende bir anda ağlamayı bırakıp
" Tamam o zaman "
Diyip yemeye devam ettim hepsi tekrar şokla bana bakıyordu ama ne yapıyım canım daha önce de söylemiştim biraz dengesizdim
.......
Evet bir bölümün daha sonuna geldik tüm timi eşcinsel yapcam çünkü neden olmasın acaba Emre'yi kimin ile yapsam
Aklımda hain düşünceler onu üçlü bir ilişki içine koymayı planlıyorum iki katı topallasın çok dalga geçti benim bebeklerimle sizce nasıl olsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzbaşım
Casualeaskeri ve bxb bi kurgudur rahatsız olanlar okumasın +18 olucak ona göre okuyun ve erkek hamileliği de vardır