3.bölüm

1 1 2
                                    

Merhebalar. Nasılsınız? 2-3 gündür yoktum. Geçen bölümü nasıl buldunuz? Sizce ne olacak?

İyi okumalar

Bana şaşkın gözlerle bakıyordu." Ata sen?... Ata sen mafyamısın?...... susmasana cevap ver Ata!" yanıma geldi. "Evet mafyayım. Ama ben hiç kimseye zarar vermem Rina. Lütfen bana inan lütfen. Sanada zarar ver-"sözümü tamamlamadan Rina konuşmaya başladı." Tabi canım hiç kimseye zarar vermezsin! Ne demezsin? Beni o yüzden evine davet ettin değilmi? Söyle hangi orqanımı çıkarıp satacaktın? Yada benimi öldürecektin yoksa satacakmıydın? Söylesene!" Susdum hiç bir şey söyleyemedim. Çünki haklıydı. Mafyaydım. "Tamam o zaman ben polise gidiyorum her şeyi anlatıcam!" Gidecekken kolundan tuttum. "İşte o zor küçük hanım! Hiç bir yere gidemezsin! Sana zarar vermem diyorum! Polisede gitmiyorsun hiç bir şey söylemiyceksin. Yoksa seni gebertirim?"

Rinadan

Bu Ata olamazdı 1 gün benle iyi davranan adam bu kadar kötü değildi öyle değilmi? Ama Ata değişmişti. Mafyaydı ve beni korkutuyordu. Kolumdan çekip beni odaya kapattı kapıyı kilitledi. "Ata! Sana söylüyorum beni bırak. Aç kapıyı! Beni buraya tıkamazsın? Anlıyormusun!?" Ses yoktu. Aklıma bir fikir geldi, balkona çıktım. Çok yüksekti burdan atlasam sağ çıkmam 100 de 1di. İkinciside koruma çoktu. Geri yatağa oturdum. Ve ağlayarak uyudum.

Atadan
Rina beni sinirlendirmişti. Tamam kadınlara zarar veren birisi deyilim ama çok öfkelenmiştim. Biraz daha zorlasa ona zarar vere bilirdim. Rina beni polise şikayet etse batardım.  O yüzden onu odaya kapattım. Ve mutfağa indim." Hatice teyze, Esma! Rinayı odaya kilitledim. O o odadan çıkmayacak. Eğer merhametlilik edip çıkarırsanız çok kötü bozuşuruz. İkinciside yemek saatlerinde odaya yemek götürün. Ben çalışma odamdayım"

"Tabi Ata bey" dediler. Ordan da yukarıya çıkıp çalışma odama gittim ve işlerime baktım.

Yazardan

Sabah olmuştu. Rina gözlerini yavaş-yavaş araladı. Etrafa baktı. Kapı kilitli mi diye kontrol etti. Kilitliydi. Bildiği bütün küfürleru sıraladı. Sonra elini yüzünü yıkadı. Dolaptan günlük bir şey giydi.

 Dolaptan günlük bir şey giydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarını topladı. Odanın kapısı açılıyodu. İçeriye Esma girdi."yemeyiniz hanımefendi" başımı salladım. Tabi çıkmayacaktım. Niye? Ee kaça bilirdim. Esma gitti. Yemeyi yedim çünki çok açtım. Odanın kapısı yine açıldı. İçeriye Ata girdi. Ondan biraz tırsıyordum." Konuşmuyormuyuz?............. iyi sen bilirsin baksana bir şey diyeceğim. Bundan sonra burda kalacaksın. Çünki izin verirsem kaçarsın. Beni polise şikayet edersin. Birde akşam beni yemeğe çağırıyorlar sende geliyorsun" hiç bi şey söylemedim."bunu tamam olarak algılıyorum" dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA KADIN/2023/RiTaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin