1.Bölüm

17 2 0
                                    

Daha okulların kapanmasına alışamamışken üstüne yazlığımıza gitmemiz bir oldu. Yazlığı seviyordum ama pek arkadaşım yoktu bu yüzden sıkılıyordum. Fakat gittiğimde Öykü ile görüşücektim bu beni mutlu ediyordu. Yola çıkmamıza son 30 dakika kalmıştı. Bavulumu alıp, aşagıya indim. Arabaya binip beklemeye başladım. Annemler gelince yola çıktık. 2 saat yolculuğun sonunda varmıştık. Eve geldiğimde hemen Öyküyü arayıp haber verdim, Öykü 1 gün sonra gelicekti ancak babasının sorun çıkartmasından korkuyordum. Akşam bisikletimi aldım ve sahile gittim. Sahil çok güzeldi ve haziran ayı oldugu için çok dalgalıydı. Biraz sahilde oturduktan sonra eve gittim. Eve gittiğimde Öykünün 7 kez aradığını gördüm. Tam geri arıyacakken o aradı ve açtım.
Alisa:Öykü noldu neden o kadar aradın?
Öykü:Ya kanka çok kötü birşey oldu.
Alisa:Olm noldu söylesene.
Öykü:Babam 1 hafta daha burada kalmamı söyledi.
Alisa:Nedenn?
Öykü:Annemin nöbeti olduğu için beni getiremeyecekmiş.
Alisa:Baban niye getirmiyor.
Öykü:Klasik babam işte neden olcak üşengeçliğinden.
Alisa:İkna edemezmisin?
Öykü:Edebilirim belki ama eğer ısrar edersem hiç getirmez.
Alisa:Off ya ben napıcam 1 hafta burda.
Öykü:Buse orda değilmi onla konuş belki takılırsınız.
Alisa:Bilmiyorum olabilir çünkü en kafa dengi ve takılılabilecek kişi o.
Öykü:Bence net konuş sonuçta konuşmaktan zarar gelmez.
Alisa:Tamam öyle yaparım.
Öyküyle konuşmamızı bitirdikten sonra Buseyi aradım 3 kez çaldıktan sonra açtı.
Alisa:Alo Buse.
Buse:Alo Alisa nasılsın?
Alisa:İyiyim sen nasılsın?
Buse:Bende iyiyim.
Alisa:Hala yazlıktamısın?
Buse:Evet sen de gelmişsin sanırım hikayenden gördüm.
Alisa:Evet bugün geldim,Şey soracaktım istersen beraber gece dolaşalım mı?
Buse:Olabilir aslında bende hep evdeyim çok sıkılıyorum.
Alisa:Tamam o zaman bugün müsaitmisin?
Buse:Evet müsaitim.
Alisa:O zaman 7 gibi kafede buluşalım, olurmu?
Buse:Tamam olur ama ben biraz geç kalabilirim.
Alisa:Tamam sorun yok.
Buse:Görüşürüz.
Alisa:Öptüm bayyy
Buse ile telefonu kapattıktan sonra hazırlanmaya başladım. Çünkü uyuşuk biriyim şimdi başlasam 7'de ancak yetişirdim. Crop ve bol paça pantolon giydim.

 Crop ve bol paça pantolon giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Alisanın Kombini)

Makyaj yapmayı sevmiyordum o yüzden parfüm sıkıp evden çıktım. Sahile doğru yürümeye başladım. Saat daha 6.20 geçiyordu ama biraz kendim takılıp sonra Busenin yanına giderim diye düşündüm. Sahile geldiğimde boş bir şezlong bulup oturdum ve telefonumla ilgilenmeye başladım. Biraz instagram'da dolaştıktan sonra saatin 7 olduğunu fark ettim ve hızlı adımlarla buluşma yerimize dogru ilerledim. Gittiğimde Buse daha gelmemişti ve boş bir masa bulup oturdum.
5-10 dakika sonra omzumdaki elle Busenin geldiğini anladım. Bol bir t shirt ve kot şort giymişti.

 Bol bir t shirt ve kot şort giymişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Busenin Kombini)

Buseyle 1 sene önce Öykü sayesinde tanışmıştık ama sadece voleybol oynayıp ayrılmıştık. Bu Buseyle yanlız ilk buluşmamızdı onu çok tanımıyordum ama dışardan çok tatlı bir kızdı.
Alisa:Hoşgeldinn.
Buse:Hoşbuldumm.
Alisa:Görüşmeyeli uzun zaman oldu.
Buse:Evet ve çok değişmişsin ve çok güzel olmuşsun.
Alisa:O senin güzelliğin ve sende baya değişmişsin.
Buse:Eee nasıl gidiyor hayat sıkıcı mı?
Alisa:Yani genel olarak öyle ama İstanbulda çok arkadaşım var o yüzden pek sıkılmıyorum.
Buse:Benim izmirde pek yok yazlıktada yok çok sıkıcı.
Alisa:Umarım beraber yeni birileriyle tanışırız.
Buse:Umarım ikimiz tek bence sıkıcı olur ama ortamımız olursa güzel olur.
Alisa:Evet ya
Ortamı ölüm sessizli sarmıştı. Tam o sırada telefonuma gelen bildirimle sona erdi. Bildirim Öyküdendi ve buluşup buluşmadığımızı soruyordu.
Öyküye cevap verdiğim sırada buse konuştu.
Buse:Kimden gelmiş?
Alisa:Bi arkadaşımdan.
Buse:Özel mi?
Alisa:Pek değil.
Öykü:Anladım.
Alisa:Sahile oturalım mı?
Öykü:Olur.
Sahile doğru yürümeye başladık. 2 tane şezlong bulup oturduk. Gitmemize az kalmıştı benim ailem izin veriyordu ancak Busenin ailesi biraz katıydı bu yüzden saat 11 de evlere dağılacaktık.
Buse:Kalksak mı?
Alisa:Olur.
Eve dogru yürümeye başladık ve yine sıkıcı bir gün sonunda eve vardık. Eve gittiğimde Annem uyumuş babam ise balkonda sigara içiyordu. Selam verip yukarı çıktım, çok uykum olduğu için kendimi yatağa attım ve attığım anda uykuya daldım.

Bu Bölümün sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir.Yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim Hatalarım varsa kusura bakmayın bu benim ilk yazım. Görüşmek üzeree💖💗

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin