2.Bölüm

14 2 4
                                    

Sabah uyandığımda saat 11'i geçiyordu. Kalkıp yüzümü yıkadım. İşim bittikten sonra aşağıya indim. Annem kahvaltı hazırlıyordu, ona yardım ettim ve kahvaltıya oturdum. Yine her zamanki gibi hiç kimse konuşmuyordu. Ailecek iletişimimiz bozuk olduğundan dolayı olduğunu düşünüyorum. Kalkıp hazırlandım. Denize gitmek istiyordum fakat Öykü yoktu. O olmadan denize gitmenin mantıklı olmadığını düşünüp telefonumla ilgilenmeye başladım. Uzun bi süre telefona baktıktan sonra Buse aradı, açtım.
Buse:Alo nasılsın Alisa?
Alisa:Iyiyim sen?
Buse:Iyi bende bugün çıkıcaz dimi
Alisa:Evet aynı yerde mi buluşalım?
Buse:Olur tamam o zaman bi yarım saate orda olurum.
Alisa:Tamam
Telefonu kapattıktan sonra hazırlanmaya başladım. Elime gelen t shirt ve kot şortu giydim.

 Elime gelen t shirt ve kot şortu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Alisa'nın Kombini)

Giyindikten sonra çantamı alıp çıktım. Gittiğimde Buse gelmişti, yanına gittim.

 Gittiğimde Buse gelmişti, yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Buse'nin Kombini)

Buse:Selamm.
Alisa:Selam.
Buse:Parka mı gitsek?
Alisa:Olabilir.
Buse:Tamam o zaman gidelim mi?
Alisa:Tamam
Aslında Buseyi seviyordum fakat dünki halinden eser yoktu. Dün yeni tanışmış bi ikili gibi, bugün ise 4 yıldır yakın arkadaşmışız gibi davranıyordu. Geldiğimizde kimse yoktu, salıncaklara oturduk. Sohbet etmeye başladık. Güzel geçiyordu fakat karşımızda 2 tane çocuk vardı, yanlarındada küçük bi kız. Biriyle sürekli göz göze geliyorduk ve bu sinirimi bozmaya başlamıştı ama bi yandanda mutlu oluyordum. Biraz daha oturduktan sonra karşımızda oturduktan sonra gittiler.
Buse:Çocuklar çok yakışıklı dimi.
Alisa:Yani ama pek iyi tipler olduğunu sanmam.
Buse:Yok be bence çok iyi olabilir.
Alisa:Bilmem ki
Konuşurken arkadan bi çocuğun seslenmesiyle irkildim.
X:Selam
Alisa/Buse:Selam
Bu karşımızda oturan çocuklardan biriydi.
X:İnstagramın var mı?
Bu soruyu Buseye sormuştu şaşırmamıştım çünkü Buse çok güzel bir kızdı ve birçok kişinin açılmasına rağmen 2 sevgilisi olmuştu.
Buse:Yok hayır kullanmıyorum.
X:Senin var mı?
Bana soracağını beklemiyordum ama hayatım sıkıcı geçtiği için risk aldım.
Alisa:Var.
Adını bilmediğim çocuk arkada bekleyen çocuğu çağırmıştı.
X2:Adı ne?
Alisa:Ver ben yazayım.
İnstagram hesabımı yazdıktan sonra istek attı, kabul ettim.
X: Bu arada benim adım Emir
X2:Benimde Çağan
Alisa:Ben Alisa bu da Buse
Alisa:Bu arada tanıştığıma memnun oldum.
Çağan:Bende
Emir:Yarın dışarı çıkacak mısınız?
Alisa:Evet.
Emir:Isterseniz beraber dolaşabiliriz
Ben Buseye Buse bana bakıyordu.
Buse:Olur.
Çağan:Gelin sahile oturalım.
Alisa/Buse:Tamam.
(Buse'den...)
Instagramım olmasına rağmen yok demiştim. Muhtemelen yakalanacaktım çünkü biz Alisayla takipleşiyorduk muhtemelen oradan göreceklerdi. Ama olsun görseler bile tanımadığım için vermek istemedim derim. Alisayı anlayamıyorum neden elin çocuğuna instagram verip arkadaş olursun ki. Daha çocukları bile doğru düzgün tanımıyoruz. Tek bildiğimiz isimleri onlarla takılmak istemesemde şuan dönemezdim, bu yüzden yürümeye devam ettim.
(Alisa'dan...)
Sahile gelmiştik yol boyunca konuşmamıştık. Buse çok istemiyor gibi görünüyordu. Ama şuan soramazdım bu sebeple şezlong çekip oturdum. Buse yanıma Emir ile Çağan ise karşımıza oturdu. Uzun süre ortalık ölüm sessizliği ile doluydu. Bunu bozanda Emir oldu.
Emir:Gerçekten instagramın yok mu Buse.
(Buse'den)
Gelen soruyla irkildim ve ne diyeceğimi bilemedim. Eğer yine yalan söylersem illaki fark edeceklerdir ama doğruyu söylersem niye yalan söyledin diyeceklerdi. Doğruyu söylemeyi seçip var dedim.
Buse:var noldu ki
Emir:Neden başta var demedin?
Evet beklenen soru gelmişti. En mantıklı olacak şeyi söyledim. Sizi beğenmedim diyemezdim ya.
Buse:Tanımadığın birine neden pat diye instagram verirsin ki.
(Alisa'dan)
Cevabında bana gönderme yaptığını fark ettim. Bekliyordum ama burda yapması gerekmiyordu böyle yapması sinirimi bozmuştu. Ancak pek umrumda değildi.
Emir:Peki, şuan verebilirmisin?
Buse:Bana yürümeyi kesermisin, sana güvendiğim zaman veririm.
Emir:Peki
Emirin kırıldığını fark etmiştim ama Buse aşkta hep böyleydi. Başta sürekli tersler zamanla alışırdı. Ama bu kadar kaba olması gerekmiyordu.
Çağan kalksak mı? saat geç oluyorda.
Alisa:Bencede Kalkalım.
Kalktık ve eve doğru yol almaya başladık. 10 dakikalık yolun sonunda eve vardık ve dağıldık. Eve gittiğimde annemler dışarıdaydı balkonda oturdum ve bugün olanları sorguladım bi yanım instagramı vererek hata yaptığımı bi yanım ise doğru olanın bu olduğunu söylüyordu. Acaba doğru cevap neydi...

Bu bölümün sonuna geldik okuduğunuz için teşekkür ederimm oy verip yorum yaparsanız çok sevinirimm💓💓

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin