18

65 3 0
                                    

Když jsem přišla do AT byl tam Steve, Nat a Scott Lang? Rychle jsem položila věci a šla se podívat o co jde.

Se všemi jsem se přivítala a Scott mi řekl, co vše se mi stalo a jak bysme mohli všechny vrátit zpět. Rozhodli jsme se, že půjdeme za Tonym, který žije v lese v jednom dřevěném domě a užívá si život s rodinou a jeho dcerou.

"Tony potřebujeme pomoct. Víme jak všechny vrátit zpět pomocí stroje času, ale potrebujeme, aby si nám pomohl ho naprogramovat." Řekla jsem Tonymu a ten jenom poslouchal

"Mám rodinu, víte, že jsem s tímhle vším už skončil." Koukal na nás všechny

"Víš co rozmysli si to a my půjdeme domů, kdyby náhodou tak napiš." Řekla Natasha a odcházela do auta a ostatní za ní. Já zůstala z Tonym a rozhodla jsem se u něj přespat, kvůli malé Morgan, která chtěla abych ji přečetla pohádku.

"Přečteš mi prosím pohádku?" Řekla Morgan a podívala se na mě.

"Dobře... Byla jednou jedna princezna, která měla velmi statečného otce. Její otec měl totiž přátelé, které znal už mnoho let. Jednou při boji se ale při boji něco pokazilo, a polovina jeho přátel zmizela bih ví kam. Její otec se ale nechtěl vzdát. Přemýšlel jak by mohl pomoct svým přátelům dostat je zpět tam kam patří. Přemýšlel mnoho a mnoho let, ale stále jim nedokázal pomoct a tak se rozhodl, že to nemá cenu. Pokračoval dál v životě, ale něco v hloubi duše mu říkali, že mu někdo řekne ať pokračuje dál. Když po dlouhé době viděl jednoho z jeho nejbližších přátel rozhodl se, že společně vytvoří něco, co dokáže to zlé monstrum porazit. Když se jim to konečne podarilo, rozhodl se to říct ostatním a společně se rozhodli všechny vrátit zpět. Trvalo to dlouho, dlouho a dlooouho než se dostali uept a porazili monstrum. Najednou se zjistilo, že to nefunguje a přátelé se nedokážou vrátit zpět. Monstrum se vrátilo a chtělo začít znovu bojovat. Když s ním začali bojovat zjistilo se, že kouzlo a věc, kterou spojili dohromady dokázala přátelé vrátit zpět odkud přišli. Společně se rozhodli zničit monstrum a pokračovat v krásné životě plné radosti, krásy a smíchu. Zazvonil zvonec a pohádky byl konec.

Když jsem se podívala na Morgan tak už dávno spala a já se rozhodla jít za Tonym

"Máš pravdu, dokážeme je dostat zpět, ale potrebuju tvou pomoc" koukl na mě Tony a společně jsme se rozhodli udělat plánek na stroj času. Když se to povedlo nemohli jsme uvěřit svým očím. Rozhodli jsme se ráno jet do AT a říct to ostatním.

Druhý den

Druhý den jsme konečně vstali a já z Tonym jsme jeli do AT. Řekli jsme všem, že je možnost vrátit je zpět, ale nesmíme z nikým bojovat jinak se to v jiném světě v minulosti může pokazit na jejich budoucnost a pak by nedávala smysl tahle budoucnost. Spousta Avengers to nechápala, ale nakonec jim to řekl Scott i když u něj to bylo možná horší než u nás, ale nějak to chápali. Rozhodli jsme se udělat stroj času a pokusit se ostatní dostta zpět domu.

Zdravím, omlouvám se, že jsem nevydala skoro 3 měsíce kapitolu, ale nějak mě to nebavilo. Doufám, že vám postačí alespoň tohle a brzy vydám další příběh.

Spoiler k príbehu❗



Nový příběh bude o Kong-ostrov lebek, takže pokud jste to neviděli tak se určitě na to podívejte. Hraje tam Brie Larsson (Captain Marvel) a Tom Hiddleston (Loki). Příběh bude podobný filmu, ale budou tam nějaké změny.

Upozornění❗❗

Příběh není můj, bude akorát preložen z angličtiny do češtiny takže všechny možné věci patří autorce toho příběhu, já budu pouze ten, který to přeloží

Jedna z Black Widow  ff Avengers |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat