Percabeth-Roma Yolunda

809 38 4
                                    

-Annabeth-
Luke'u bir kat daha giydirip arabasına yatırdım.
"Annie,biraz abartmıyor musun?Çocuk sıcaktan yanacak."
"Hayır,yosun kafa.Burda Roma'dan bahsediyoruz.Oraları çok soğuk olur.Bebeğimin üşütmesini istemem."Sonra söylediklerimi pekiştirmek için Luke'un üstüne battaniyesini de örttüm.
"Hayatım bak...tamam..belki de bunu bir başkasından da duymalısın.Gidip bizimkileri çağırıyorum.Sen de bu arada çocuğu başka bir şey giydirme."Kaşlarımı çatıp onu dışarı ittim."Hadi çabuk ol o zaman".10-15 dakikaya kadar geri gelmişti.Yanında ise Jason,Leo ve Piper'i getirmişti.İlk olarak Piper bebeğime yaklaştı."Söyle ona Pipes..onu böyle giydirmenin normal olduğunu söyle."dedim."Annabeth..üzgünüm ama biraz abartmışsın.Yani..Hazirandayız."
"Tamam..tamam."
Üstünden bir iki kat çıkardım ve onu yeniden arabasın koydum.
"Hem hep birlikte gidiyoruz.Eğer üşürse ateş yapar ısıtırım yeğenimi."diye beni rahatlatmaya çalıştı Leo.Bavulları alıp hep birlikte pegasus arabasına yükledik.
-Percy-
Uzun bir yolumuz vardı.Annabeth ile Luke'un başında nöbetleşe durmaya karar verdik.Ben nöbetim sırasında Leo'nun hiç uyumadığını fark ettim.Yanına gidip boşta kalan kolumla sırtını sıvazladım.Calypso Reyna'nın isteği üzerine Roma'nın çiftçilerine ders vermeye gitmişti.Leo onu çok özlüyordu.Elimi omzuna koydum.O da bana gülümsedi ve uyumakla yakından uzaktan alakası olmayan Luke'un saçını okşadı.Uzaktan Roma'nın ışıkları görünmeye başlamıştı.Saat'e baktım.Benim nöbetim bitmişti ancak Annabeth o kadar masum uyuyordu ki uyandırmak istemedim.Pegasus arabası aniden yön değiştirdi.Arabanın sarsıntısıyla uyuyanlar da uyandı.Sürücünün yanına gittim.Baygındı ve boynunda bir ok vardı.Aceleyle oku çıkardım ve pegasusların iplerini elime alıp onları sakinleştirmeye çalıştım.
"Percy.."diye inledi Annabeth.Arkamı dönüp baktığımda onların üzerinde bir ağ olduğunu gördüm.Tuzağa düşmüştük.Ağı kesmek için kılıcımı elime aldım.Boynumda keskin bir acı hissetmemle gözlerimin kararması bir oldu.Bayılmadan önce ağın bir kısmını kesmeyi başardım ancak çok geçmeden bütün bedenimin kontrolünü kaybetmiştim.
Not:Bana bu hikaye için kapak yapma konusunda yardım edebilir misiniz?

HOO// <3 -------2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin