@ startripping'den 1 mesajınız var.
startripping : uzak olmasa seni görmeye gelebilirdim.
sumthing1975 : bunu söylemek istemem ama karşınızdaki kişinin sizin fanınız olduğunu unutmayın lütfen. böyle küçük şeyler kalp krizinden ölmeme sebebiyet verebilir. ne de olsa 2 yıl boyunca size mesaj atıp atmayacağımı düşünmüş bir insanım.
startripping : bir dahakine dikkatli olurum😔
startripping : edebiyat bölümünde misin?
sumthing1975 : nasıl anladınız?
startripping : böyle güzel yazı biçimine sahip olup kitap aşığı olanların ilk başvuracağı yer edebiyat bölümü olur.
sumthing1975 : kendinizi de övmüş gibi oldunuz şu an.
startripping : okuduğum kitaplar konusunda kendimi hiç özgüvensiz hissetmedim. güvenimin kırılmadığı tek yer edebiyatın olduğu yerler.
sumthing1975 : güzelmiş. ben bazen şüphe ediyorum, edebiyat okumanın bana yakışıp yakışmadığını düşünüyorum.
startripping : yakışıyor gibi görünüyor. benim buradan gördüğüm kadarıyla.
sumthing1975 : teşekkürler
startripping : uzun zaman sonra konuştuğum ilk kişisin. bana vakit ayırdığın için teşekkürler sumthing1975.
sumthing1975 : rica ederim, çok mutlu oldum sizinle konuşma şansı bulduğum için.
startripping : bu arada merak ediyorum da, isminiz neden sumthing1975 ?
ilk başta 75 doğumlu biri olduğunuzu düşünmüştüm açıkçası.sumthing1975 : The 1975 adlı grubu çok severim. About You adlı şarkılarında 3.04'ten sonrası favorim. o yüzden nedensizce something about you ile devam eden şarkıyla grup adını birleştirme gereği duydum. pek bir mânası yok aslında.
startripping : o şarkıyı ben de çok severim. eski günlere götürüyor gibi hissettirir her defasında.
sumthing1975 : peki sizinki?
startripping : benimki? ah şey.
kevin atwater'ın star tripping adlı şarkısından.sumthing1975 : sayenizde yeni bir şarkı daha öğrendim. gidip dinleyeceğim. sağlıcakla kalın.
startripping : iyi günler o zaman.
☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
star tripping | kim sunwoo
Fanfiction"seven sevdiğine benzermiş dedim ya." ⸙ kim sunwoo fic,, august2023 !