sumthing1975 : geldim.
startripping : gerçekten mi?
neredesin? hemen stajın başlıyor mu? buluşabilir miyiz?sumthing1975 : buluşabilirizz
staj 2 gün sonra başlıyor, o zamana kadar bana burada eşlik edebilirsin belki ? :]startripping : zevkle.
ama bugün okulda biraz işim var, beni kampüste bekleyebilir misin?sumthing1975 : kaçta geleyim?
startripping : saat 7 gibi biter diye düşünüyorum.
startripping : hızlı halletmeye çalışacağım.
sumthing1975 : benim yüzümden acele etme, daha sonra da gelebilirim.
startripping : hayır, bugün görüşmek istiyorum.
sumthing1975 : pekii
_________
"no sumi?" yine ismini seslenmişti, aynı ilk defa buluştuklarındaki gibi. hafa hafif hafif esiyordu, yaz akşamlarının verdiği hissiyat çok güzel hissettirmişti ikisine de.
sunwoo yanına gelir gelmez kızın çantasını taşımak için omzundan çıkarmıştı ve kendi koluna takmıştı. sumi ise gülümseyerek karşılık vermişti sadece, "yorucu muydu bugün?" dediğinde sanki uzun bir aranın ardından buluşmuyorlarmış gibi rahatlıkla birbirlerine bakıyorlardı.
"biraz yorucuydu, yeni gelen öğrenciler ve dışarıdan gelen insanlara okulu tanıtmak için birkaç festival olacak o yüzden ben de görevlendirildim. onunla uğraşıyordum."
"ne tür bir festival?" dedi kız saçlarını düzelterek, sunwoo'ya olan bakışı fazla ilgiliydi. "oyunlar oynanacak, yemek falan dağıtırlar, ben de tam olarak bilmiyorum desem." diyerek gülümsedi.
"sen de katılacaksın yani?" diye soran sumi'ye işaret etti sunwoo, "sen katılmak ister misin?"
"bilmem?" dediğinde ise önden önden yürümeye başlamıştı, sunwoo ise koşarak yanında yürümüştü.
yemek yemek için oturdukları masada sumi gerçekten mahçup hissediyordu, yemeğe çıkacaklarını bilseydi çiçekli yaz elbisesi yerine daha şık bir şeyler giyerdi. ama mahçup olduğunu da çaktırmıyordu, ne de olsa sunwoo da okulunun sweati ile çıkıp gelmişti.
"bir arkadaşım var," diye anlatmaya başlayan oğlanı dinledi dikkatle kız, "eğer seninle görüşmeye başlarsam aradaki uzak mesafeden dolayı bizi zorlayacağını söyledi." dediğinde sumi'yi öksürük tutmuştu. "gerçekten düşündün, değil mi? inanamıyorum, reddedilmeye kendimi hazırlamıştım." dediğinde sunwoo kafasını salladı.
"yaklaşık 15 gündür beynimde bir tek bu vardı, ne diyeceğimi de bilemedim."
hâlâ ne diyeceğini bilemiyormuş gibi görünüyordu, sumi yavaşça gülümsedi, "aklında başka biri yoksa uzak mesafenin beni zorlayacağını düşünmüyorum. stajımı her sene burada yapacağım. her boş vaktimde seni görmeye geleceğim. her gün mesaj bile atabilirim. sadece sana olan sevgimin mesafeyle sınırlandırılabileceğini sanmadığımı dile getirmeye çalışıyorum. ne de olsa yüzünü görmeden bile seni sevmeyi başarabilmiştim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
star tripping | kim sunwoo
Fanfiction"seven sevdiğine benzermiş dedim ya." ⸙ kim sunwoo fic,, august2023 !