Gece geç saatlerde canın sıkıldığı için evde öylesi dolaşıyordun. Ailen köye gitmislerdi. Sen gitmek istemediğin için evde kalmıştın. Telefona baktığında ışıl ışık video attığını gördün. (Işıl paranormal olaylarla alakalı video çeken YouTube kanalı) Hemen izlemeye başladın. Konu asla deneme dediğim lanetli oyunları oynadım. (video güzel izlemenizi tavsiye ederim.) Ouija tahtası ilgini çekti ve denemeye karar verdin. Yüklendiğinde uygulamayı açtın. İlk başta eğlenceliydi ama Alice isimli bir hayalet gelene kadar. Normal gidiyordu ama sonra sana yarın gece 9da evinizin yakınınızda boş arazide düğününün olduğunu söyledi. Sen korkup uygulamayı kapattın. Bunun gerçek olmadığını düşünüp devam ettin. 1-2 saat sonra ailen geldi. Onlar geldikten sonra yattın uyudun. O gün normaldi taki annen seni çağırdı zaman kadar. Seni teyzene yollayıp tencereyi almanı söyledi. Sen kabul edip gittin. Giderken boş arazinin ordan yakın olduğu için ordan gitmeye karar verdin. Oraya gittiğinde ileride davul zurna sesi geliyordu ve 4-5 kişi halay çekiyordu. Ama simsiyahtırlar ve yüzleri gözükmüyordu. Aklına Alicein dedikleri geldi. Saate baktığında saat 9du. Ayaklarına baktığında ayaklarıda tersti.
Sen Olsan ne yapardın?
Ben olsam bildiğim tüm duaları okuyup kaçardım. Uygulama gerçekten var. İsterseniz oynayabilirsiniz. Ama uygulama bence sahte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal olaylar, Hikayeler ve Sen Olsan Ne Yaparsın?
РазноеBu kitap eğlence amaçlıdır