tugcenurr457 isteği.
129 No'lu Apartman, Antalya İşçi Blokları Mahallesi 1530. Sokakta bulunuyor. Söylenene göre apartmanın en üst katı de eğitim gören 2 öğrenci satanist eylem yapma kararı alırlar ve saat 01:00 gibi mumlar yakarak ayin düzenler. Ayin sırasında 2 kız ölur ve apartmanda deprem olur. Deprem kayıtlarına göre o gün o bölgede deprem olmamış.
Apartman yöneticisi binanın kapılarını gilitleyip gider. İddalara göre binaya birkaç kişi girer ve çıktıklarında içeride ağır bir koku olduğu, camların hiçbirşey yapmadıkları halde kırıldığını ve duvarda garip yazılar ve semboller olduğunu söylerler. Bazıları binada hayalet gördüklerini söylüyor.
Binada şu basması nedeniyle alt katı suyla doldu ve çok eler başladı. Çökmeler başlıyınca apartman sakinleri binada oturmak istemediklerini söyleyerek binayı terk ettiler. Apartman sakinleri firmaya Dava açtı ve yıkım kararı alındı.
İstediğini söylediği için tugcenurr457 teşekkür ederim. Bence bu olay gerçek değil. Saat gece 1'de arkadaşıyla kim rutiel işleriyle uğraşır? Pek mantıklı gelmedi.
Bence olay şöyle:
binaya su bastığı için apartman sakinleri orayı terk ediyor ve bir grup oralarda takılıyor. Semboller ve yazılar varsa onlar yazmış olabilir. Bence böyle daha mantıklı.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal olaylar, Hikayeler ve Sen Olsan Ne Yaparsın?
De TodoBu kitap eğlence amaçlıdır