Teke Teke

5 1 0
                                    

Bir çok Hikayesi var. En popüleri:
Adı bilimmeyen bir kız okulda zorbalığa uğruyormuş. Bir gün rahatlamak için tren istasyonuna gitmiş. Köprüden yanlışlıkla düşmüş ve raylara düşmüş. Hayatta kalmış ama bacaklarını tren ezmiş. Kanamadan dolayı hayatını kaybetmiş ama intikam için hayalet olarak geri dönmüş. Size bir bilmece soruyor. Eğer bilemezseniz tırpanla veya baltayla kendisi gibi yapıyormuş. Ve otomobilden daha hızlı olduğu söyleniyor.
(Bence bu hikaye saçma)

2. Hikaye:

Okula giden bir kızmış. Fakat okulda çok arkadaşı yoktur. Okuldaki diğer çocuklar onunla dalga geçer. Kendisine kötü davranilan kız, bir gün okuldan eve dönüyormuş. Eve dönüş yolunda tren vardır. Kız buradan geçerken ayağı kayar ve yere düşer. Bu sırada ona doğru gelen bir tren varmış. Kız zamanında kalkamaz ve tren altında kalır. Bu kaza kızın bacaklarını koparmıştır. Kız bir süre dayanır ancak kanamadan hayatını kaybeder.

Diğer kaynaklara göre tren altında kalmamış, kötü insanlar tarafından bacakları kesilmiş.

3. Hikaye:

Bir erkek çocuğu akşam saatlerinde okuldan dönerken arkasından bir ses duydu. Geriye doğru baktığında pencerede oturan güzel bir kız gördü. Kız kollarını pencereye dayamış oğlana bakıyordu. Oğlan kızın orda olmasını şaşırmıştı çünkü burası sadece erkeklerin eğitim gördüğü bir okuldu. Kız oğlanın kendisine baktığını fark edince kollarını kaldırıp kendisine sarılır gibi yaptı, oğlan kızın dirseklerinden tuttuğunu görebiliyordu. Kız birden camdan atladı ve zemine düştü. Oğlan bir anda dehşete kapılmıştı. Kızın belden aşağısı yoktu. Kız oğlana doğru yaklaşmaya başlamıştı. Pençelerini yere geçiriyor ve direklerin üzerinde koşarken teke teke şeklinde sesler çıkartıyordu. Oğlan panik ve dehşet içindeydi. Kaçmak istedi ama olduğu yerde kalmıştı. Kız saniyeler içerisinde oğlana yaklaştı, oragi ı çıkartıp onu ikiye böldü. (Bel hizasında böldü)

Bence 2. Hikayesi daha iyi. Normalde birkaç daha Hikayesi vardı ama hepsi birbirine benziyor diye koymadım. Yorum yaparsanız sevinirim. Kendi paranolmal olaylarınız ve istediğiniz bir şehir efsanenin varsa yazabilirsiniz. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.

Paranormal olaylar, Hikayeler ve Sen Olsan Ne Yaparsın? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin