Şimdi alım kısmından önce duyuru.
Bölümün tamamını iyice okuyup doldurun çünkü bir şeyler kaçırmak istemezsiniz.
Kitaba katılıyorsanız şunlara dikkat edin.
-Karakteriniz yazarın elindedir yani istemeyeceğiniz şeyler yapabilir ve istemeyeceğiniz şeyler başına gelebilir.
-Kitabı okumayı keser ya da sadece oylayıp karakterinizin olduğu yerlere ilgi gösterirseniz bilin ki yukarıdaki kuralı çok ama çok güzel uygularım hatta karakterinizin ölmesi bile daha iyi kalır.
-Yukarıdaki kuralları neden koydum derseniz birileri geliyor katılıyor okumuyor karakter açığı çıkıyor onu öldürmem gerekiyor falan. Bu yüzden fazla fazla alımlı kitap sildim o yüzden kurallar böyle.
-Tabi işiniz vardır haber edersiniz ben de bu kuralları uygulamam.
Alım kısmı (Lütfen tek seferde atın öbür türlü biraz zor oluyor.)
- Ad Soyad
-Cinsiyet
-Irk
-Aileniz
-Geçmişiniz ya da hayaliniz (Bu karakterinizin oluşumu ve gelişimi için önemli)
-Kişiliğiniz
-Büyü ya da Kesici/Ezici Silah hangisini kullanmayı tercih ediyor ?
-Büyü ise türü, kılıç ise Aura
-Bir anime çizimi Cast, AI ile çizilenler kabuldür.(DM,Discord,Etiket)
-Ana karakter ile bağlantısı veya bağı var mı?(Bu karakter Est değildir )
Bu kadar alt kısımda büyüler,ırklar ve mevcut.
/Büyüler/
Her büyü Attack,Guard ve Effect yeteneğine sahiptir merak etmeyin.
Effect : Rakibini dezavantaj ya da kendinize avantaj sağlayan yetenekledir.
Elementleriniz şunlar :
-Ateş
-Su
-Toprak
-Hava
-Elektrik
-Buz
-Zehir
-Lanet /Sadece 1 kişi seçebilir/ (Güçlü ama yan etkileri size ağır hasar verebilir. Büyü sizin kontrolünüzü ele geçirebilir haberiniz olsun.)
/Irklar/
-İnsan
-Elf (Fiziksel güçleri zayıf ama büyüleri güçlüdür)
-Brute (Büyü yapamazlar ama Fiziksel güçleri tavandır.)
-Şeytan
-Goblin
-Ork
-Kijin (Irkı Brutelar tarafından yok edilmiştir, sayılı kişi vardır)
-Yarı İnsan Yarı Hayvanlar
-Ejderdoğan (Bu ırk ikiye ayrılır)
İnsan formunda olup ejder büyüsü kullanabilirsiniz
Ya da Ejderha vücut parçalarına sahip olursunuz.
Unuttuğum bir şey varsa eklerim ama şimdilik bu kadar.
Katılım koşulu
-3 Kişi etiket
-Oy ve yorum atmanız
Biraz kitaptan bahsedeyim bildiğiniz basic eski çağ büyü ve kılıç sanarlarının olduğu bir kitap.
Büyülerin ustalığı var tabi ki bunları ben geliştireceğim.
Büyü rank sistemi şu şekil
- Tehdit (Bunu çok göremeyeceğiz)
-Tanrı
- Kral
- Aziz
- Bilge
- Büyüşör
- Çaylak
Gittikçe büyülerde ustalaşıp mana havuzunuzu büyüteceksiniz.
Aura şu işe yarıyor silahınızı geliştiriyor ve misal mızrağınız bir anda alevler içinde olan bir savaş sancağına dönüşebilir.
Ya da Ufak kılıcınızı bir anda kocaman bir kılıca çevirebilirsiniz gibi gibi.
-6 Kişi alacağım-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Way To Ascendant (Alımlı)
AdventureAlımlı bir kitap. Krallıklar ve Irklar arası savaşların olduğu bir maceraya hazır olun!