Chapter 3

34 8 227
                                    

Kalktıktan hemen sonra Daichinin komutasında ormanın içinde gizli bir köy gibi bir yere geldik.

"Hey Daichi burası da neresi bu köyü hiç bir haritada görmedim ?" diye sordum.

Daichi bana döndü ve "Aslında görememen normal Usta buraya yabancı biri yakınlaşırsa direkt köyü saklar o yüzden hiç bir kitapta ya da haritada bulamazsın." dedi.

Tüm köyü bir anda saklayabilen bir Usta... Nasıl bir şey ile karşılaşacağımı çok merak ediyorum.

Biraz daha ilerleyip tapınak gibi bir yere vardığımızda Daichi ve ikimiz harici herkes hiza aldı ve diz çöktü sonrasında Daichi öne çıktı ve "İstediğiniz ikiliyi getirmiş bulunmaktayım efendim." dedi.

Daichinin Usta dediği adam bize doğru döndü " Öndeki üçlü harici herkese söylüyorum gidebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daichinin Usta dediği adam bize doğru döndü " Öndeki üçlü harici herkese söylüyorum gidebilirsiniz."

Adam sözlerini bitirir bitirmez herkes dağıldı ve "Gelin içeriye geçelim ayakta durmayın" diyip içeriye doğru yöneldi.

İçeride uzun bir yer masasının karşı tarafına oturdu ve Daichi de yanına geçti biz ise tam karşılarına oturduk.

Sonrasında bir hanımefendi gelip dördümüze de yeşil çay getirdi ve hemen gitti.

Usta bizi biraz süzdükten sonra direkt konuşmaya başladı.

"Hoş geldiniz sahte katiller" diye gülümseyerek başladı.

Sonrasında "Şimdi büyük ihtimalle aklınızda bir sürü soru vardır o zaman şöyle siz söylemeden hepsini açıklığa kavuşturayım.

Katil olmadığınızı nereden biliyorum diye sorarsanız bizim Prensimiz her zaman gizli işler peşindeydi ve katillerin dün akşam siz sarhoşken Prens ile görüştüğü bilgisine sahibim yani anlayacağınız kiralık katiller tutuldu.

Sizi niye kurtardım derseniz aslında gereksiz yere öldürülücektiniz ama daha önemlisi de var.

Gördüğünüz üzere sizi kurtarmaya geldik ama yine de yakalananlar oldu çünkü bir kılıç kullanıcısının bir büyücüye karşı şansı sıfırdır.

Fakat kılıç kullanıcıları güçlendikçe Auraya sahip olur. Auraya sahip kılıç ustaları büyücülerle başa çıkabilirler."

Cümlesini bitirdi ve ayağa kalktı sonrasında ise sırtında katanasını çıkardı ve oturduğumuz yerden çok uzakta olan bir talim kuklasına doğru odaklandı.

Biz de o tarafa doğru döndük ve bir anda talim kuklası parçalara ayrıldı.

Sonrasında arkamızı döndüğümüzde havada uçan bir sürü ruhani ufak kılıç gördük ve bir kaç saniye sonra yok oldular.

Ondan sonra konuşmaya devam etti " Gördüğünüz gibi ben bir Aura kullanıcısıyım ve Auram Dans Eden Kılıçlar şeklinde oluşturuldu.

Way To Ascendant (Alımlı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin