/Akşam saatleri/
/Reijiro Tsuaki/
Etraf fazlasıyla sessiz...
Eğer sessizlik varsa bela yakın demektir...
Gözlerimi kapadım ve işitme duyuma odaklandım.
Ve şehrin ortasında bir patlama meydana geldi.
Ayaklarımda büyümü kullanarak hızlıca kayarak meydana yöneldim.
Yakınlaşınca patlamanın kaynağının Orc ve Goblinler olduğunu farkettim.
Etrafa deli gibi bomba yağdırıyor ve kaçanları yakalayıp bağlıyorlardı.
"İşte başlıyoruz..." Derin bir nefes aldım ve büyümü odaklayıp bir su mermisi ateşledim.
Mermi hızlıca gidip kafadan isabet etti.
Koşup saldıracaktım fakat önüme bir anda bir şaman ışınlandı ve Elektrik büyüsü ile bir yumruk geçirdi.
"Sanırım sadece basit goblin ve orklardan ibaret değilsiniz ?"
Şaman dediklerimden bir şey anlamış olması gerek ki kafasını yana çevirdi.
"Neyse... bu arada arkana bak." diyerek arkasını işaret ettim ve arkasını döner dönmez bir kolunu büyüyle kopardım. Acı içinde bağırarak geri kaçındı ve asasını bana doğrulttu.
"Üzgünüm ama izin veremem!" Sudan tam dört adet dalga yolladım her biri bir uzuvu koparması için. İlk önce kol sonrasında ise bacaklar ile kafa tek tek koptu.
"Sanırım bu şamanla işim bitti, şimdi geri kalanını hallede-"
Ben Şaman ile vakit harcarken kocaman bir Orc önümde belirmişti, iyi de ben bunu nasıl görmedim ?!
Kılıcını bana doğru savurmak için havaya kaldırdı ve tam savuracakken hızla bir şey geçti ve Orcun kolunu kopardı.
/Yafes Draco Akatsuki/
"Hayatını kurtardım diyebiliriz yani bana borç-" konuşmasını bitiremeden Orc diğer eli ile Yafesi yakaladı ve avucunda sıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Way To Ascendant (Alımlı)
AdventureAlımlı bir kitap. Krallıklar ve Irklar arası savaşların olduğu bir maceraya hazır olun!