0.01

8 0 0
                                    

Bilgilendirme: Medya okul forması.

Size her şeyi en baştan anlatmaya başlayacağım. Umarım bu süreçte sıkılmazsınız. Lisenin ilk zamanlarıydı...

"Lara, toplantıya geç kalıyorum. Hızlı ol biraz."

Babamın sinirle kükreyişi evde yankılanıyordu yine. Her gün aynı tartışmayı yaşıyoruz. O kadar da diyorum ben kendim giderim okula diye ama dinlemiyor. Bir de üstüne söylenip duruyor.

Son olarak parfüm sıkıp çantamı da alıp odadan çıktım. Babam iki eli belinde, kaşları çatık şekilde bana bakıyordu. Ne yapabilirim ki ? Hazırlanıyordum. Omuz silkip yanından geçip gittim. Arabaya binip babamın gelmesini bekledim.

Boran Hüsrev, zenginliği ve lüks yapıları ile bilinen ünlü iş adamı. Geçtiği ortamlardaki *kasvetli hava herkesçe bilinir ve çoğu insan da ondan korkar. Evet, o adam benim babam. Ve yanından geçerken bile korkudan titrediğiniz adam ile aynı evde yaşıyorum. Benim adıma üzülmenize gerek yok. Çünkü o genelde işi ile ilgileniyor.

Arabaya binip sertçe kapıyı kapattığında gözlerimi telefondan ayırdım. Kısa süreliğine dikiz aynasından göz göze geldik. Ancak onu umursayacak kadar enerjim yok. Geri telefona dönüp okula varana kadar da kafamı kaldırmadım. Okul çok da uzak olmayınca 5 dakika bile sürmeden geldik zaten.

Bu arada ailemle birlikte Akyıldız Sitesinde yaşıyoruz. Varlıklı ailelerin yaşadığı, anaokulundan liseye kadar okulların olduğu, spor salonu, yüzme havuzu, marketler ve çeşitli mağazaların bulunduğu kocaman bir yaşam alanı Akyıldız. Henüz değişen yüzler olmadı ancak giden çok fazla yüz oldu. Buranın kasvetine, gösteriş merakına, küçük görülmelere dayanamayan çok fazla aile gelip geri gitti.

Akyıldız'ın gözdesi olan okullarına gelirsek eğer onlar her ay sitedeki ailelerin yaptığı yüklü miktarda bağışlarla işliyor. Yani okulda benim babam daha çok bağış yaptı konuşmalarının dönmeme ihtimali yok denecek kadar az. Ama birileri var ki onların *böbürlenmeleri kimsede yok. Anlayacağınız üzere onlar okulun sahipleri. Nilda ve Arem Karakaya ikizleri. Gösterişe olan düşkünlüğü ve insanları ezen davranışları ile bilinen Nilda ve her daim kız kardeşini koruyan Arem. Hep düşünmüşümdür Nilda'nın neden bu kadar agresif ve gaddar olduğunu. Ancak hâlâ bir sonuca varamadım.

Arabadan inip arkamı bile dönmeden okula yürüdüm. İyi insan lafın üzerine gelirmiş diyecektim ancak gelenlerin iyi insan olmamasıyla susmam bir oldu. Nilda ve Arem... Onlar ile aynı anda okula geldik ve şuan okulun bahçe kapısında dikilmiş birbirimize bakıyoruz. Nilda baştan aşağı beni süzüp konuşmaya başladı. Daha fazla bakışmaya tahammülü olmadığını biliyordum. İlla bir yerden laf sokması gerekiyor.

" Böyle şeyleri nereden buluyorsun Lara? Vücuduna mi güvenmiyorsun? İstersen sana kendi uyguladığım diyeti tavsiye edebilirim."

Derin bir nefes alıp verdikten sonra gülümsedim. Nilda ile arkadaş olmamıza rağmen böyle davranıyor. Kim olduğu fark etmeksizin herkese üstten bakarak konuşuyor.

" Teşekkür ederim Nilda ama giyimimden de vücudumdan da gayet memnunum. "

" Peki, öyle diyorsan. "

Konuşmamız devam ederken Göktuğ ve Merza'nın geldiğini gördüm. Merza koşarak yanımıza geldiğinde yüzündeki kocaman gülümseme ile içim huzur doldu. Her şeye rağmen onun tatlı gülümsemesi içimi rahatlatıyor.

" Nilda, çantan çok güzel görünüyor. Yeni mi? "

Gelir gelmez de Nilda'nın en çok sevdiği şey yani ilgiyi ona veriyor. Zavallı Merza.

Sır -Varlık SerisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin