ep.9 (kim mingyu)

809 32 0
                                    

Mingyu, annenizin çocukluk arkadaşının oğlu. Bu yüzden oldukça yakınsınız.

Ve en başından beri ona karşı hislerin var ama o hep başka kızlarla ilgileniyor. Buna artık alışıksın. Her seferinde kalbin kırılıyor ama seni sevmediğini bildiğin için en azından elinde olan bu güzel dostluğu heba etmek istemiyorsun.

Bir gün yeniden Mingyu'nun evine gitmiştin.

“Soohe'yi tanıyor musun?” diye sordu bir yandan da uno oynarken.

En yakın arkadaşlarından birisi olduğu için çok şaşırmıştın bu yüzden kafanı kaldırıp ona baktın.

“Neden öyle bakıyorsun?”

“Ciddi olamazsın, Mingyu.” dedin kaşlarını çatarak.

“Henüz bir şey demedim bile.” dedi gülerek.

“Demene gerek yok, ne zaman bir kız hakkında konuşsan sonu hep aynı yere bağlanıyor. Şimdi oynama sırası onda mı? En yakın arkadaşım olduğunu biliyorsun!” dedin sinirle ve elinde ki kağıtları masaya attın.

“Sence de şuan abartmıyor musun?”

Aslında abartmıyordun, az bile yapıyordun. Neden sen varken en yakın arkadaşına gidiyordu ki?

Derin bir nefes aldın. “Haklısın. Unut gitsin, yine istediğini yap. Zaten ne zaman beni dinledin ki?” dedin ve çantanı alıp ayağa kalktın.

Elini tuttu. “Hangi konuda seni dinlememi istiyorsun?” dedi. İlk kez bu kadar ciddiydi belki de.

“Sadece insanların duyguları ile oynamayı bırak.”

Eve geldiğinde eşyalarını bırakıp yukarı çıkıyordun ki annen sana seslendi.

“Uzun zaman olmuştu.” dedi ve eline Amerika uçak bileti sıkıştırdı.

“Neden Mingyu ile küçük bir tatil yapmıyorsunuz? Okul bitti ama henüz bir şey yaptığınızı görmedik.” dedi gülümseyerek.

“Woah.. Cidden uzun zaman olmuştu. Teşekkür ederim anne.” dedikten sonra annene sarıldın ve odana çıktın.

Tam yatağına uzanmıştın ki telefonun çaldı.

Arayan Mingyu'ydu.

“Sürpriz yapmamı ister misin, güzellik?” dedi.

Bu hitabı her duyduğunda yüzün gülüyordu.

“Geç kaldın, öğrendim bile.” dedin gülerek.

“Yarın sabah havaalanında buluşuyoruz o zaman?” dediğinde onu onayladın ve telefonu kapattın.

Belki bu tatil sana bir şans verecekti?

Havaalanına gelmiştin ve Mingyu'yu bekliyordun. Onu gördüğünde el salladın ama arkasında gördüğün tanıdık yüz gülüşünü soldurmuştu.

Soohe neden Mingyu'nun yanındaydı?

“Selam!” dedi gülümseyerek. “Selam... Uzun zaman olmuştu.” diyerek cevap verdin ve Mingyu'ya döndün.

“Yalnız gelirsin sanmıştım.” dedin. “Ama öyle bir şey söylemedim ki.” dedi gülümseyerek. Başını sallayarak “Anlıyorum.” dedin.

Soohe'ye dönüp “O zaman döndüğümde görüşürüz.” dedi ve vedalaştı.

- ˗ˏˋAlways Yours'ˎ˗ - Seventeen Reactions !!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin