About: İkiniz de idolsünüz ve ilişkinizin Dispatch tarafından ifşalandığını onun yanında görüyorsun.
#97,98,99# Line^
Dokyeom [10.08]
İkiniz de henüz yeni uyanmıştınız ve yatakta kucaklaşıyordunuz. Dokyeom daha tam uyanamamıştı ama sen eline telefonunu alıp internette geziniyordun. Gördüğün haberle ağzından küfürün çıkması bir oldu."Bir sorun mu var bebeğim?" diye sordu esneyerek ve oturur pozisyona geçti. Sen bir cevap vermeyince telefonundan neye baktığını görmek için yaklaştı. Yutkundu ve telefonu elinden aldı. Sen donmuştun. Dokyeom biraz göz gezdirdikten sonra telefonunu kenara koydu ve yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Biliyorsun, bu önemli değil. İnsanların zaten bilmesi gerekiyordu, bu bir gün olacaktı." diye seni teselli etmeye çalıştı.Gözlerini yorgandan kaldırıp onun gözlerine sabitledin. "Bu şekilde olmamalıydı. Şimdi ne olacak? Asla hiçbir şey eskisi gibi olmayac-" sözünü bitirmene engel olmak için dudaklarına bir buse koymayı seçmişti. "Hiçbir şey bizi sonlandıramaz bebeğim. Söz veriyorum"
Mingyu [01.43]
İkiniz de gece uyuyamamıştınız ve yürüyüş yapma kararı almıştınız. El ele tutuşarak dondurma yiyip sokaklarda geziyordunuz. "Geçen gün gittiğimiz kafe açık mıdır ki?" diye sordu Mingyu. "Telefondan baksana." dedin dondurmanı yiyerek. "Getirmedim ki." dedi sırıtarak. Güldün ve elini cebine attın."Seninleyken kimsenin arayıp rahatsız etmesini istemiyorum." dedi. "Bende o yüzden hep sessize alıyorum ama bu aramalar..." diyerek kaşlarını çattın. Yüzlerce arama vardı. Korkarak Mingyu'ya gösterdin, o da çok şaşırmıştı. Gerilmişti.
"Tamam, o zaman menajerimi arıyorum." diyerek seni 47 kez arayan menajerini aradın ve hapörlere aldın.
"Bir sorun mu var?" diye sordun.
"Lanet olsun neden aramalarınızı ikiniz de açmıyorsunuz? Bunca zamandır ne yapıyordunuz?" diye konuşunca daha da gerildiniz. "Ne olduğunu söyle." dedi Mingyu.
Menajerin derin bir nefes aldı."Saat tam 00.00'da Dispatch ikinizin ilişkisini ifşaladı."
Birkaç saniye sessizlik olduktan sonra ağzından çıkan tek kelime "Ne?" olmuştu.
Aramayı kapatıp naver'a girdiğinde karşına çıkan fotoğraflar şok etmişti sizi. Daha bir saat önce dolaşırken el ele çekilip paylaşılmıştı fotoğraflarınız. Sadece bunlar da değil, bir ay öncesine kadar olan fotoğraflarınız bile vardı."Sakin ol." Mingyu sana bunu söyleyene kadar ne kadar hızlı nefes aldığını fark etmemiştin bile. Sadece seni izliyordu, haberleri siklemiyordu bile. Elinden telefonu hızlıca alıp cebine attı ve yüzünü avuçladı.
"Bu zamana kadar hep yanındaydım, bundan sonra da olacağım. Bu haber kimin umurunda ki? Benim değil. O zaman da birlikteydik, şimdi de birlikteyiz. Hep birlikte olacağız, bebeğim." dedi. "Bende öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- ˗ˏˋAlways Yours'ˎ˗ - Seventeen Reactions !!
Hayran Kurguown stories and fluff eps ☄. *. ⋆