Превод на предходната глава

20 1 0
                                    

Всяка вечер е едно и също
Гледам екрана ми с две големи кръвясали очи

 Касарас избърсва сълзите си и изпраща съобщение на Антея.
Касарас: Хей, Теа, виж тази песен: "Ще спя, когато съм мъртъв".
Той знае, че тя вероятно спи в дъбовото си легло. Касарас вади ножовете, хвърлени по стената от него снощи. По ръцете му има много следи от ножове. Орион не ги беше правил. Касарас имаше. Правеше ги от 6 ноември, преди 6 седмици.

 Заседнал съм в самоизтезания 

 Един от ножовете танцува на ръката му. Кръвта покрива метала. Полусухоземния го почиства в собствената си кожа и го хвърля заедно с останалите на стената. Слага превръзка на ръката си. Теа смята, че баща й го прави, за да изглежда готин. Късметлийка.

Лекарствата ми се провалят 

 Изпива си антидепресантите и мелатонина и пуска телевизора. Сяда на дивана пред екрана. По телевизията е „С обич, Саймън". Касарас решава да му даде шанс. Поглежда часовника си. 10:30 вечерта. Още е рано. 

 Вътрешен часовник на парчета 

 Филмът свършва.
 - Глупав филм и още по-глупава любов! - Той решава. Бяха минали 5 минути, смята той. И така, той гледа друг филм по друга телевизионна програма. 

 Не мога да поправя това 

 Вторият филм свършва. И на него не му харесва. Минали са 15 минути според него. Касарас гледа новините.

 Безнадежден съм 

 Те свършват и принцът отново поглежда часовника си. 2:35 сутринта.
 - Шатфа! - Той изруга под носа си и изключи телевизора.
Мелатонинът не беше подействал. Отива до хладилника и отново решава да не вечеря нищо. Касарас не може да яде много след предателството на Орион. 

Очите ми са широко отворени
Докато легнах на една страна
Отскачам от тези стени 

Той лежи на дивана, но очите му са широко отворени. Принцът има проблем със заспиването, но мелатонинът изобщо не му помага. Той въздъхва и се опитва да заспи. В съзнанието си той вижда само Аквилий Орион. Съпругът му. Те се развеждат. 

Забележете, че ръцете ми започват да треперят
Непровокирано посегателство над съзнателния ми разум

 Дългите му пръсти грабват дистанционното на телевизора. Не беше заспал. Полурусалката изключва телевизора и сяда. Пуска едни телевизионни програми за морето. Касарас е плувал там, когато е бил на 63 години. Липсва му времето преди срещата с Орион. Тогава беше по-добре от сега. Единственото нещо, за което полуземецът не съжалява, е Антея. Осиновената му дъщеря. Теа е неговото хару. Хару означава слънце на езика на русалките отпреди хаджара. Антея е единствената причина той да е жив. 

ТекстовеDonde viven las historias. Descúbrelo ahora