4. Bölüm

12.9K 82 6
                                    

1.92 bin için çok teşekkürler! Okunmaya göre oylar çok az,oy verelim lütfen.

4. Bölüm /iyi okumalar.
...

Bu muydu benim aşkım? Tamamı cinsellik miydi? Aşk buysa olmasındı. Son 1 hafta aynıydı hep aynıydı. Uğraşıyordu benimle ve bunun hoşuma gittiğini sanıyordu. Ama gitmiyordu sevemiyordum onu ısınamıyordum,aşık olamıyordum.

Sen miydin beni aşka sürükleyen. Yemin ederim o adama aşık olmayacağım. Beni etkileyemeyecek ve beni kendine bağlayamayacak.

Son 2 saatir tüm mahalleyi turlamıştım. Parka geldiğimde arkadaşlarımı görmüştüm. Kardeş dediğim insanlardı. Annem ve babamın işi güzel,zenginiz. Ama ortamlarım zengin değil. Olmayacak da. Kardeşim dediğim insanlar var,kırık dökük evlerde yaşıyorlar.Zor geçiniyorlar. Ama gururlular,zengin bebeleri gibi egolu değiller. Benide durumum iyi olduğu için kınamıyorlar. İşte bu yüzden kardeşlerim.

"Hacım!"

"Oo hacım!,nabersiniz?" Dedim karşımdaki erkek gurubuna. En yakın dostlarım olduğuna yemin edebilirdim

Muhammed,yani aramızda mami. Esmer,kısa boylu biri. Emre de uzun ve kel. Aramızda kolpa emre diye geçer. Yasin 1.70 boylarında esmer bir çocuk salak ama tatlı biri. Kerim de uzun esmer  ve aptal biri. Bu çocukları tanımlayamam. Ama biliyorum ki muhteşem insanlar,dostlar.

Mami bir sigara verdiğinde aldım. Çakmağı sigara uzatınca elimle siper ettim. Sigara yanınca,sigaramı içime çektim ve dumanı üfleyerek konuşmaya başladım.

"Ee nasılsınız?"

"Benim flörtüm var valla çok mutluyuz onunla." Dedi apo.

"He belli amına koyayım! Her gün eskort çağırıyor siktiğimin dallaması,sen mi aşıksın dalyarak!" Dedi yasin.

"Lan it benim işime karışma,böyle seviyorum amına koyayım!"

"Bende bi bok yok amına koyayım! Kız mız yok bende bu arada kız arkadaşın varsa ayarlasana hacım " dedi kerim.

"Reis valla olsa ayarlarım ama hepsinin ilişkisi var." Dedim.

"Sende haklısın reis." Dedi kerim.

"Ee apo?"  Dedim. Ve aponun yanına oturdum. "Sende neler oluyor?"

"Aslıdan sonra kimse olmadı be gülüm." Dedi. Aşk acısı çekiyordu. Ve aşka küsmüştü.

Telefonumun çalmasıyla kalktım.

Ateş arıyordu.

"Efendim?"

"Nerdesin sen!"

"Arkadaşımın yanındayım ve sesini yükseltme Ateş!"

"Eve gel"

"Hayır"

"Eve gel dedim!"

"Gelmeyeceğim. Dışardayım bugün"

"Peki." Dedi ve kapattı.

Geri yanlarına gittim.

"Alev,asıl sende neler oluyor?" Dedi mami.

"Hacım,biri var ama.."

"Ne ama?" Dedi hepsi bi ağızdan.

"Öğretmenim."

"NE?" Dedi arkadan gelen cenk.

Cenk aşırı sulugöz ve korkak biridir. Bonus kafa ve uzun boylu bir çocuk. Ayrıca sarışın.

"İnanmıyorum alev !" Dedi ve ağlamaya başladı.

"Ya kodumun veledi ağlama bir kerede" dedi yasin.

Cenk hepsinden büyük olmasına rağmen en çocuk ruhlusuydu. Ama çok zeki biriydi.

"Cenk ağlama!"

"Peki." Dedi ve burnunu çekerek bana sarıldı.

...

Onların yanından ayrıları bir saat olmuştu. Bir banka oturmuş bira içiyordum. Yanıma Ateş'in oturmasıyla ona döndüm.

"Ateş."

"Efendim?"

"Bitsin artık bu aramızdaki şey herneyse."

Sessiz kaldı.

"Senin yanında kendimi sevemiyorum."

"Peki. Madem öyle istiyorsun. Bitsin o zaman."

"Sağol."

"Sende sağ ol."

Bunu söylemesiyle kalkıp gitmesi bir oldu.

Hiçbir sebep yokken bitirmem saçma olmuştu ama bağlanmak beni korkutuyordu. Aşık olmaktan iliklerime kadar korkuyordum.

Annemin armasıyla düşüncelerim sona erdi.

Annem eve çağırmıştı.Eve gitmem gerekiyordu. Ama gitmek istemiyordum. Mecburdum.

Eve gittiğimde soğuk bir duş alıp yatağa girdim. İyi hissetmiyordum.

Sabah uyandığımda saat 13.00 di ani bir şokla kalktım.

Koşarak aşağıya indim. Tezgahta bulduğum notu açtım.

Sevgili kızım.

Annen ve baban olarak sana şunu söylemek istiyoruz. Bitti. Her şey bitti. Babanla ayrılıyoruz ve seni o evde yanlız bırakmaya karar verdik. Yanına para bıraktık zaten. Harca. Sadece ihtiyaçların için bize ulaş. Hal hatır sorma.Umarım mutlu olmuşsundur. Çünkü artık hayatında biz yokuz,bizsiz devam et.Okulu da sana bırakıyoruz. Kendine dikkat et.

Dünyalar başıma yıkılmıştı. İçimi tam anlamıyla hissizlik kaplamıştı.Bitmişlik hissini her zerresine kadar hissediyordum.

Ve artık her şey akışındaydı.

ÖĞRETMEN (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin