Merhabalar,bölümlerim birkaç gündür nedeni bilinmez siliniyor. Geciktiği için üzgünüm,beklediğiniz için teşekkür ederim.
İyi okumalar.
☆
Ateş'in dersindeydik. Ve beni getir götürcü olarak kullanıyordu. Çünkü ödevi yapmamıştım.Ve sonunda o kurtarıcı zil sesi duyuldu.
"Sen gel bakalım benimle."
Ateşi takip ettim.
Beni okulun bodrum katından kazan dairesine soktu. Bodrum katındaki kilere girdiğimizde beni duvarla arasına aldı.
"Bidahaki dersin ne?"
"Matematik."
Cebinden telefonu çıkardı gözlerimin içine bakarak birini aradı.
"Cennet hanım?" Matematikçiyi aramıştı!
"Öğrenciniz Alev ile bir işim var.Dersiniz onunlaymış biraz almak zorundayım. Sorun olmaz değil mi?"
"Teşekkürler."
Telefonu kapatıp cebine geri koydu.
Ve dudağıma yapıştı. Acıkmışcasına öperken kollarımı boynuma doladım. Elleri eteğimin açıkta bıraktığı bacağımda dolaşırken kalçama çıkıyordu elleri.
Dudaklarımdan ayrılıp boynuma yöneldi. Sertçe öperken inliyordum.
Yanımızdaki kullanılmayan öğretmem masasına beni yüzüstü yatırdı.Belime buseler konduruyordu.Eteğimi aşağıya indirdi. Kalçamı biraz sıktırıp elini pantolonunun kemerine attı. Kemerini açıp, tangamı çıkardı. Ve kalçamı kavrayıp içime girdi. Masanın kenarlarına tutunmama raĝmen ceylan yavrusu gibi titriyordum. O kadar sert beceriyordu ki çığlık atarcasına inliyordum.İçimde sertçe gel git yaparak beni ıslatıyordu.Beni düz çevirip bacaklarımı açtı. Bu sefer kadınlığıma girdi.Erkekliğini kadınlığıma hizalayıp içime girdi. Hızlıca içime girip çıkarken kollarımı yukarıma uzatmış inliyordum. Ben ileri geri savrulurken ağzımdan çıkan iniltiler onu daha da azdırıyor olmalı ki daha da sertleşiyordu.
İçimden çıkıp karnıma boşalınca bende onunla beraber boşaldım.Dudağımdan öpmeye başladı. Oturur povizyona gelip ona uyum sağladım. O da ellerini masanın iki yanına açıp üstüme eğilmiş bir vaziyette beni öpüyordu.Ellerini belime koyunca yükselerek öpmeye devam ettim.
☆
"Akşam tekrar gel."
"Peki"
Ve dersime gittim.