6. bölüm

8.4K 76 17
                                    

Aktifliğim için kusuruma bakmayın. Uzun zaman sonra tekrar merhaba!
Artık aranızdayım.
Öğretmen benim için süpriz bir hikaye. Tutacağını tahmin etmemiştim. Gelen güzel yorumlar için teşekkür ederim.

Oylarımızı unutmayalımm. Okunma sayısına göre oylarımız çok düşük.

Maximum 20 oyda yeni bölüm gelceğini söyleyebilirim.

İyi okumalar.

.

Ateş: numaranı okuldan aldım.

Ateş: tatil nasıldı?

Alev:Gayet iyi. Teşekkürler.

Ateş: Bana gelip bir kahve içelim mi? Arkadaşça:)

Gelen mesaja uzun uzun baktım. Hazır mıydım görüşüp konuşmak için? İnan bilmiyorum.

Alev:peki yarım saate gelirim.

Zarar gelmez diye düşünerek bir kahveyi kabul ettim.

Ateş: bekliyorum.

Hızlıca duş alıp üstümü giyindim. Saçımı ve makyajımı yapıp evden çıktım.

Annemin ve babamın yokluğu artık beni o kadar sarsmamıştı. Hatta kendi odamı büyüterek annemlerin odasını giyinme odası yapmıştım. Artık koymuyordu diyebilirim. Alışmıştım yokluğuna.

Beni bırakıp gitmeleri veda edemeden oyun oynar gibi veda mektubu yazıp gitmeleri sorumsuz ebeveynler olduğunu gösterirdi. Eğer ulaşmak isteseydim kesinlikle ulaşırdım. Ama bunu ben istemedim.

Ateş'in zilini çaldım. Kapı açılınca onun gözlerini gördüm. Üstünde siyah gömlek ve kumaş pantolon vardı.

"Hoşgeldin." Dedi sevinmiş bir ifadeyle.

"Hoşbuldum." Diyerek içeri girdim.

Amerikan tarzı mutfaktaki tezgahın önündeki sandalyelere oturmuştuk.

"Nereye gittiniz tatilde?" Diye sordu.

"Antalya taraflarına gittik"

"Uzun oldu biraz." Dedi. İçinde bir şüphe vardı.

"Evet bu kadar uzun olucağını beklemiyordum."

"Annenler de evde yok.Onlar nerde?"

"Onlar birkaç ay daha kalacaklar Antalyada."

"Yanlızsın yani evde?"

"Evet.Hatta Antalya'dan sonra bir Türkiye turuna çıkmayı düşünüyorlar. Arada yapıyorlar böyle."

"Hmm anladım."

"Sen nasılsın?"

"İyiyim. Bildiğin gibi okul işleri."

"Okul nasıl?"

"Güzel."

"Sen okula gelmeyi düşünüyor musun?"

"Bilmiyorum."

Kısa bir sessizlik oldu.

"Ben bir lavaboya gideyim."

"Tabii yerini biliyosun zaten."

Lavaboya gittim.

Lavabonun kapısını kilitleyip aynaya baktım.

O kadar güzel bakıyordu ki keşke eskisi gibi olsa diye bi içimden geçirmedim değil.

Lavabodan çıkınca bir anda beni duvara yasladı. Kollarımı havaya kaldırıp tek eliyle duvara yasladı.

"Alev, seni istiyorum."

"Ateş" devamı gelemeden büyük bir açlıkla dudağıma yapıştı. Acıkmış gibi öperken bende karşılık veriyordum.

Odasına çıktık ve yatağa yatırdı. Bacaklarımın arasından üstüme eğildi ve öpmeye devam etti.

Teker teker üstümüzdeki  kıyafetlerden kurtulunca dudakları yavaş yavaş boynuma indi.

"Alev"

"Hıımm"

"Beni sevdiğini söyle."

"Seni seviyorum."

"Beni istiyor musun?"

"Hıhım."

Napıyorum ben? Gitmem gerekiyor

"Gitmem gerek" diye mırıldandım

"Kal." Dedi.

Birkaç kez daha mırıldandım. Gitmem gerekti.

Onu üzerimden ittirdim. Yerdeki kıyafetlerimi alıp üstüme geçirdim. Fermuarımı kapatırken kapıya ilerledim,o arkamdan gelirken kapıyı kapatıp çıktım. Hızla yürüyerek evime girdim. Kapıyı ardımdan örtüp kapıya yaslandım. Yere çökerek yüzümü kapadım.

Kullandığı apaçık belli değil miydi?

Ben bunun farkında değildim sadece. Ama bitmişti bu sondu bidaha böyle bir şey olmayacaktı.

Oturduğum yerden zorlanarak kalktım.

Tam mutfağa giderken kapı çaldı. Kapıya ilerleyip delikten baktığımda ise onu gördüm.

.Bölüm sonu.

ÖĞRETMEN (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin