Tanıtım

452 21 19
                                    

Efe Acar 25 yaşında Bodrum'da yaşıyor.Yurt dışına yasal olmayan yollardan uyuşturucu yolluyor.Onun hakkında hiç bir delil yok.En yakın arkadaşı Eren ve kardeşi Selim.

Eren Demir,25 yaşında normalde İstanbul'da yaşıyor ama Bodrum'da Efe Acar'ın yalısında kalıyor.Ailesi tanıdıkları herkes burda.En önemlisi ise Efe'nin yakın arkadaşı.Efe'nin her şeyini Eren'in bildiğini ve bu işte yer aldığını biliyoruz.Ailesi tanıdıkları bunu biliyor mu bilmiyoruz.

İşte kızlar bu yüzden bu görevde siz varsınız!Efe,Eren ve Selim'le yakınlaşacak delil topluyacaksınız.En sonda onları paket yapıcaz ve milyonlar kazanacağız!

Şimdi de gelelim Selim Acar'a

Selim Acar,Efe'nin ikiz kardeşi,Efe'nin işlerinden haberi olduğunu düşünmüyoruz yine de bunu istisnada bırakamayız.Çocuk saf temiz bir çocuk diye geçiyor.

Sizlerde bunun için varsınız!Bize delil toplamak paketlemek,bilmediklerimizi söylemek,yanlış bildiklerimizi doğruya çevirmek!Bu görevler çok önemli hele ki bu görevlerde yakalanın tek sizin lehiniz değil ofisteki herkesin lehi yanar.

Bu yüzden de tecrübeli ajan kullanamam.Bu adamlar çok zekiler.Sizlerle tanıştıkları anda sizi araştıracaklardır.

-Burada hepimiz tecrübeliyiz Emre Bey.Bir çok iş yaptık bizi kullanamayacaksanız kimi kullanacaksınız?

Evet Esra siz bir çok iş yaptınız ama dediğim gibi öz geçmişiniz çok önemli.Yeni kaydolmak için gelen kızlar var.Hepsini incele,geçmislerine bak sonrada dosyaları bana getir.

-Peki Emre Bey.

Gizli Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin