Esra:Emre Bey?
Buldun mu Esra kızları
Esra:Evet Emre Bey,kızların adları Sare,Ada ve Asu.Hepsi 24 yaşındalar.Uzun zaman önce ajan olmak için ofisimize başvurmuşlar ama biz red etmişiz.
Peki ofise çağırdın mı?
Esra:Hayır Emre Bey,siz bana ilk bana kızları tanıt demiştiniz.Lakin kızlarla alakalı hiç bir şey bulamadım kızları buraya çağırdım.Yarın burada olucaklardır.
Hm,demek bulamadın.Bu daha çok isimize yarar.Demek öz geçmişleri temiz...
---1 gün sonra---
Esra kızlar ne zaman gelecek?
Esra:Ada ve Asu yoldaşlarmış ama Sare'den haber alamadım.
Nasıl haber alamadın Esra bak bu kız oyun oynuyo olmasın.Gözünden birşey kaçtı deme bana!
Esra:Haklısınız ben dışarıya çıkıp tekrar arıyayım
Çabuk olsan iyi edersin
---Odadan dışarıya çıkar ---
Merhaba,Esra Hanım'ı tanıyor musunuz
Esra:Merhaba Sare Hanım ben Esra bende tam sizi arayacaktım
Sare:Aaa gerçekten mi kusura bakmayın telefonumun şarjı bittiği için 1 gündür her şeyden habersizim
Esra: Önemi yok içeriye geçip konuşmaya ne dersiniz?
Sare:Tabii
---Odaya girerler---
Esra:Emre Bey Sare Hanım gelmiş.
---Emre ayağa kalkıp Sare'nin elinin üstünü öper ---
Emre:Hoş geldiniz Sare Hanım
Esra:Ben çıkıyorum Emre Bey
Emre:Çık Esra!çık tabiki..
Sare:Hoş bulduk Emre Bey sizlerle tanışmak büyük şeref.Beni çağırmışsınız önemli ve gizli bir işte benim yer almami istiyor muşsunuz?Esra Hanım üstten bahsetti.
Emre:Evet Sareciğim.Sare diyorum ama sorun olur mu
Sare: Hayır tabikide,devam edin lütfen
Emre: Büyük bir işimiz var.Sizin ilk tecrübeniz olucağını duyduk ve ilk ajanlığınıza göre ki bu bütün şirketlerde böyledir büyük bir iş.
Sare:Evet Emre Bey biliyorum tabikide ama maalesef iş konusunda hâlâ bahsetmediniz.
Emre:Efe Acar,uyuşturucu kaçakçısı nasıl çalışıyor bilmiyoruz elimizde hiç bir delil yok.Tam yakalanacağı anda suçu yanında çalışanlara atıyor.25 yaşında, bir kardeşi var adı Selim Bodrum'da yaşıyorlar.Ailesi vefat etmiş.Heh yanında bir de yakın arkadaşı Eren var o da bu işte ve aynı evde yaşıyorlar.Senden istediğim delil toplamak bize doğruları aktarman ve Efe'yi içeri atmamız karşılığında ikimizin de milyonlar kazanacağı bir iş.Kim istemez ki.Tabii en önemlisi sana güvenebilecek miyim Sare?En küçük hatanda tek sen değil hepimiz sorumluyuz hepimizi içeri atarlar kedi olayım derken fare olmak istemeyiz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk
Fantasy"Sare"diyebildi sadece Kızgınlıkla ona bakıyordu "Efe çok özür dilerim"diyerek ağlamaya başladı Sare "Ağlamanın zamanı geri getiremeyeceğini öğretmiştim"dedi Efe.