Balkonda durmuş konaktaki telaşı izliyordum.Fatihin amerika dönüşü olduğundan karşılamanın mükemmel olması için herkes telaşla bir şeyleri yetiştirmeye çalışıyordu.Asında bende telaşlıyım çünkü dödüğünde ne yapacağımı nasıl davranacağımı bilmiyorum.şimdi diyeceksiniz sen neden böyle telaşlısın şöyle söyleyeyim o benim KOCAM!! ve ben ona karşı pek bir şeyler hissetiğimi söyleyemem çünkü bu evlilik tamamen onun isteğiyle olmuş bir şeydi.o aileme beni istediğini söylemiş ve ailemde kabul etmek zorunda kalmış çünkü buralarda ağlar ne isterse o heleki böyle büyük bir aşiret ağasına asla hayırdiyemezsin. Ve evliliğimizin ilk haftasında amerikaya bazı işler dolayısıyla gitmek zorunda kaldı bana her nekadar beni sevdiğini söylesede ben ona karşı bir şeyler hissetmediğimi zorda olsa söylediğim zaman her ne kadar sinirlensede bana amerikadan döndüğünde bir birimize alışıp benimde onu sevebilecegimi söylese de ben inanmıyorum ama artık yapacak bir şeyim yok biz evlendik ve o benim kocam artık istesemde boşanamam çünkü bizde bir kere evlendin mi artık boşanamasınız.ben düşüncelere dalmış iken adımın seslenmesi ile kendime geldim "Nefes" konağın çalışanlarından hikmet abla çağırıyordu.Bu kadın gerçekten bir abla gibiydi benim için"Buyur abla" dedim.bana bakıp "hadi kız hazırlan kocan gelecek,sen halen hazırlan mamışın" her ne kadar kocan tabiri içimi ürpertsede belli etmemeye çalışsarak"tamam abla ama bir iş varsa yardım edeyim de öyle gideyim" dedim. Bana gülümseyerek,bir anne şevkatiyle yanağımı okşarken"ah kuzum benim bu konakta çalışan mısın yoksa ağanın karısı mısın bunu hiç belki ettirmedin,hep bizden biri gibi davrandın" dediğinde bende hemen"o nedemek abla ben zaten sizden biriyim"dedim bana gülümseyerek bakıp sanki birşey söyleyecekti de vaz geçmiş gibi bakıp" neyse ne hade get hazırlanda gel şimdi ağa gelecek sen halen hazır değilsen " bende daha fazla uzatmayıp "tamam" dedim.ve bu konaktaki odama doğru yol aldım.
Odamda hazırlanırken odanın kapısı çaldı"gell"dedim. Ardından içeri berivan girdi daha 15 yaşında çok güzel bir kızdı insanın baktıkça içi gidiyordu "gelin ağam,Fatih ağam varmak üzereymiş,Hanımım aşağıya in de hep beraber karşılıyağ dediydi de ondan gelmiştim" bu çekingen halini bakıp gülümsedim.sonra"tamam ablacım sen git ben geliyorum"dedim.o odadan çıkınca ben de sonkez aynaya bakıp aşağıya indim.
Şimdilik bukadar umarım beğenirsiniz. Biraz kısa a Ilk hikâyem olduğu için hatalarından dolayı kusura bakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biz Aşık Olunca
Romance*Bir adam düşünün sert,öfkeli,karanlık.Ve bir kadın düşünün masum,merhametli saf. *Bir adam düşünün böylesine kirli dünyaya ait.Ve bir kadın düşünün böylesine kirli bir dünyaya ait olmayacak kadar temiz ve masum. Bir birine zıt iki insan,tek ortak n...