Morkun görevlisi anne ve babamın bulunduğu bölümü açtı.Annem ve babam tertemiz bembeyaz uyuyorlar mış gibi yatıyorlardı.
"Anne, baba neden bensiz gidiyorsunuz. Hatırlıyor musun anne ben rüyamda kabus görüp yanına gelmiştim. Sana o kötü kabusu anlatmıştım. Sende "olur mu hiç kızım biz sen asla bırakmayız biz nereye sen oraya" demiştin. Ama ne oldu anne neden beni de almadınız yanınıza. Benim mis kokulu annem ben sensiz yaşayamam uyuyamam nasıl olacak anne ben nasıl yaşayacağım. Peki ya baba sen söyle ben yere düştüğümde acıyor diye ağladığımda "iyileşir kızım merak etme o yaranı ben iyileştireceğim" demiştin. Baba canım acıyor gel de iyileştir. Neden cevap vermiyorsun baba? Ben sizsiz yaşayabilir miyim?"
Görevli: " Bu kadar yeter kızım"
Ve dışarıya çıkartılar . Odama doğru ilerliyordum ve ağlıyordum. Danışman da bir tane benim yaşlarımda bir erkek gördüm. Konuşmalarına kulak misafiri oldum. Üstü başı kandı.
" Annem ve babam nerede söylesene neden susuyorsun kazada ne oldu söylee."
Demek bizim çarptığımız araba acaba ne oldu. Onunda anne ve babası öldü mü?
"Malesef başınız sağ olsun "
Sonra bir anda yere yıkıldı. Yazık ya peki hangi ailede suç var.
Arkadaşlar bu bölümü kısa kestim özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Geçmiş
ChickLit18 yaşındaki kızın annesi ve babası öldükten öldükten sonra hayatındaki değişikler