Doğukan'nın ağızından
"Bırak beni" diye bağrıyordu. Ama kız hoşuma gitmişti. Bir an korna ses ile irkildim. Bu araba utkuya aiti en büyük düşmanım. Utku sinir ile aşağıya indi. "Bırak lan kızı" diyerek kızı elimden çekti. "Sanane lan sana mı sorcam?" dedim. Kızı arabaya bindirdi ve bana bir yumruk geçirdi. O da arabaya bindi ve gittiler. "Göstercem amk o kız benim olacak" diye arkasından bağırdım. Çok sinirlenmiştim eve doğru koşmaya başladım. Eve girip spor yapmak için spor salonuna girdim. Çünkü her sinirlendiğim de spor yaparım. Akşam olmuştu uyumak için odama doğru yürümeye başladım. Odama girip ilk önce duş aldım ve üstüme şortumu giyip uyukuya teslim ettim kendimi. Sabah güneş ışınlarının yüzüme vurması ile uyandım. Bu gün okula gidecektim okula hep bir gün sonra başlarım. Hizmetçi kahvaltıyı hazırlamıştı. Kahvaltıyı yapıp okul için hazırlıklarımı yaptım. Okul için yola çıktım.
Alaranın ağzından
Utku beni kolumdan çekip arabaya oturturdu. Tanımadığım çocuğa bir yumruk atıp arbanın şöfer koltuğuna oturdu. Arabayı sürmeye başladı." İyi misin"dedi yumuşak bir ses tonu ile. " Teşekkürler iyim" dedim. "Rica ederim" Bir süre gitikten sonra "Evin nerede söylemesen nasıl bulabilirim." "Beni burada bırak zaten şu karşı evim" dedim. "Peki ben seni eve girene kadar bekliycem" dedi. Tekrar teşekkür ederek arabadan indim. Eve girip kendimi salonda ki koltuğa attım. Bir süre oturduktan sonra ayağa kalkıp odama gittim. Üstümü değiştirip kendimi uyukuya teslim ettim.
********
Telefonumun o lanet sesi ile uyukudan uyandım. Rutin işlerimi hal ettikten sonra okul kıyafetlerini takmayarak üzerime siyah bel dar paça pantolonumu üzerine yarım tişörtümü giydim. Merdivenlerden aşağıya indim kahvaltının mis kokusu geliyordu. Sanırım hizmetçi kahvaltıyı hazırlamıştı.
Kahvaltıyı tam bitirmek üzere iken hizmetçi yanıma gelerek
"Efendim evde yiyecek bir şey kalmadı alış veriş yapmak gerekiyor bunlar önemli değil de şirketin başına geçmeniz gerekiyormuş birde babanızın size ölmeden önce bir hediye almıştı ve bu gün geldi isterseniz bir dışarı bakın" dedi.
Benim de dışarı çıkmadan önce vermem gereken şeyler vardı.
"Tamam ben okuldan biraz erken çıkıp alış veriş yaparım. Bizim korumalar nerede? Bu arada bu hafta sonu şirkete giderim. Hadi gidelim bakayım şu hediyeye."
Hizmetçi " korumalar şirketeler efendim" dedi. "Onların arar mısın okuldan çıkmaya 2 saat kala beni okulun oto parkında beklesinler poşetleri onlara taşıtacahım malum"dedim. Dışarı çıktığımız da karşımda siyah porçe spyder 618 vardı. "Ohaaa" dedim. Hizmetçi anahtarı uzatı. Allahtan araba sürmeyi biliyordum. Eve girip çantam ile telefonumu aldım. Sonra arabama binip bu anın tadını çıkardım radyoyu açıp müzük dinlemeye başladım. Okula geldiğimde okulun oto parkına arabamı park ettim. Çantamı alıp arabanın kapısını açtım. Bir anda arabanın biri arabamın yanına park etti. Arabadan dün bana sarkıntılık eden bebe indi. Adını bilmediğim için bebe diyorum. Okula doğru yürümeye başladım. Kolumda his ettiğim eller ile arkama döndüm. O dünkü bebe sırıtıyordu. Çok tatlı gamzeleri vardı. "Dün için özür dilerim umarım korkmamışsındır?" "Yok sorun değil" dedim. Aslında büyük sorun. "Benim ismim doğukan" dedi. " Bende alara" dedim. "Tanışmamız biraz kötü oldu ama yinede tanıştığımıza meymun oldum" dedi. Sonra beraber sınıfa doğru yürüdük. Sınıfa girdiğimde utku yanında 4-5 kızla oturup kahkaha atıyordu. Beni görmemişti. Doğukan arkadan bir sırayı bizim sıranın arkasına çekip oturdu. Ben de utkunun yanına gidip sırama oturdum. Utku kızları kovduktan sonra bana dönerek "günaydın" dedi. Bende ona "günaydın" dedim. Saatler su gibi akıp gitti. Son 1 saat kalmıştı teneffüs de toparlanıp sınıftan çıktım. Utku beni gördü ve "nereye gidiyorsun?" dedi. Bana biraz meraklı gibi geldi. "Hiç işlerim var" diyerek geçiştirdim. Oto parka gittim. Korumalar gelmişti neyse ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Geçmiş
ChickLit18 yaşındaki kızın annesi ve babası öldükten öldükten sonra hayatındaki değişikler