"NE YAPIYORSUNUZ SİZ?" dedi müdür Bakugou doğru gelerek."Sevişiyoruz?" dedi Bakugou.
Müdür adımlarını hızlandırıp Bakugou'nun dibine kadar geldi ve yüzüne sertçe tokat attı.
"BU NESİL İYİCE TERBİYESİZLEŞMİŞ."
Bakugou yüzüne atılan tokadın şokundaydı. Göz bebekleri küçülmüş bir şekilde müdüre baktı.
Müdür Bakugouyu omuzundan tutup kenara ittirdi ve arkasında duran Dioranın önünde durdu.
Diora ne diyeceğini bilemiyordu. Şuan her şey mahvolmuş durumdaydı. Titreyen ellerini gizlemeye çalıştı ve tam ağzını açıp konuşacakken müdür Dioranın saçından tutup yere fırlattı. Diora saçlarının acısından çığlık atıp başını tuttu. Yerdeydi ve artık dayanamayacak haldeydi, gözler dolmuştu.
"SENİ HERKESE SÖYLEYECEĞİM PEDOFİLİ HEMŞİRE"
Bakugou müdürün Diora'yı yere atmasını görür görmez hemen arkadan müdürün boynuna asıldı ve yer indirdi. Üstüne çıkıp ardı ardına yumruklarını geçirdi.
"BAKUGOU DUR YALVARIRIM DUR!" dedi Diora yerden doğrularak.
Bakugou onu duymuyordu bile, deli gibi müdüre saldırıyordu. Artık müdürün yüzü kandan görünmez olmuştu ve baygın bir şekilde yerde yatıyordu.
Dışarıdan koşuşturma ve gürültü sesleri geliyordu. Büyük ihtimal bütün okul şuan revire girecekti ki bir kaç saniye sonra revirin kapısı hızlıca açılıp duvara çarpıldı.
Öğretmenler önde ve arkada öğrenciler revire daldılar. Herkes bu seslerin nereden geldiğini merak etmişti ve hepsi gördükleri manzara karşısında şok geçirmişlerdi.
Ne öğretmenler konuşabiliyor ne de öğrenciler olayı sorabiliyorlardı. En sonunda öğretmenlerden birisi öne çıkıp konuşmaya başladı.
"ÇABUK OLAYI ANLATIN!"
Bakugou müdürün üstünden yavaşça kalktı. Kaşları çatık haldeydi ama olayı düzeltebileceğine inanıyordu. Emin bir şekilde onlara döndü ve
"Bu yerdeki sözde müdür denilen eleman okul hemşiresini taciz etti." dedi.
Diora gözlerini sonuna kadar açarak Bakugou'ya bakakaldı ve dudaklarından sadece sessizce "ne?" kelimesi çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᨳ𝐌𝐨𝐦𝐦𝐲! 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢
FanficDiora U.A' da bir hemşire. Bazı öğrencilerle fazla yakın gibi?