"ahh Kacchan... Hemşireyi kurtarırken çok havalıydın."
"Ne kurtarması lan?"
"Ya o gün müdürle olan olayı diyorum."
"Bir şey yapmadım sadece gerçekleri dile getirdim." dedi Bakugou ardından yatakta üstüne çıkan Midoriya'ya tekmeyi geçirerek.
"Ahhg Kacchan çok kabasın."
"Yaklaşma bana."
Midoriya yatakta telefonuyla uğraşan Bakugou'dan yavaşça uzaklaştı. Bugün Bakugou'nun doğum günüydü. Ona hediye vermek istiyordu ama aklına alacak hiçbir şey gelmemişti. Belki en iyi hediye biraz sevgi vermektir diye düşündü ve bir anda Bakugou'ya hızla yaklaşıp dudaklarını öptü.
"NE YAPIYORSUN SEN?" diyen Bakugou aniden yataktan çıktı ve Deku'nun yakasından tuttu.
"Sadece doğum günü hediyesi vermek istemiştim.."
"BU NASIL BİR HEDİYE OLM GÖTÜN MÜ KAŞINIYOR SENİN?"
"Sakin ol Bakugou çok sinirlisin. Sinirini yatıştırmam için sana doğum günü şarkısı söyleyebilirim."
"LAN GÖTVEREN ZEKA ÖZÜRLÜSÜ MÜSÜN BIRAK PEŞİMİ!"
Deku Bakugou'yu takmadan ellerini çırparak neşeli bir şekilde doğum günü şarkısı söylemeye başladı.
"İyi ki doğdun BAKUGOUU! İyi ki doğdun iyi ki doğdun iyi ki doğdun BAAAAĞKUGOUUUMMMHGG"
Deku tam şarkısını bitirecekken ağzını tuttan eller engellemişti onu. Yine de gülmeye devam ediyor, hiç bozuntuya vermeden eğleniyordu.
"YEMİN EDERİM OTİZİMLİ BU ÇOCUK! DEFOL ODAMDAN." dedi Bakugou ve hızla Midoriya'yı yere savurdu. Tam ebesine sövecekken çalan telefonunun yanına gitti. Tahmin ettiği gibi araya Diora'ydı. Sırıtarak telefonu eline alıp açtı.
"Bakugou bu akşam seni bir yere götüreceğim hazır oll."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᨳ𝐌𝐨𝐦𝐦𝐲! 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢
FanficDiora U.A' da bir hemşire. Bazı öğrencilerle fazla yakın gibi?