Diora "ne?" diyerek Bakugou'ya bakıyordu. Ne yapacağına dair hiçbir fikri yoktu hemşirenin. İçten içe "keşke şuan yok olsam" diyordu.
Kalabalığın içinden sesler yükselmeye başlamıştı. Herkes müdürün nasıl böyle bir şey yaptığını konuşuyordu. Yüksek ihtimal okulun adı kötüye çıkacaktı artık.
Öğretmenlerden biri kalabalığın içinden sıyrılıp hemşirenin yanına gitti.
"İyi misiniz?" dedi Diora'yı elinden tutup yerden kaldırarak.
Öğretmenin ona dokunmasına karşılık Bakugou gözlerini hemen o tarafa çevirdi. Şuan deli gibi Diora'yı kıskanmıştı.
"SİZCE İYİ GİBİ Mİ DURUYOR?" dedi Bakugou sinirle bağırarak.
"ÖĞRETMENİNE BAĞIRAMAZSIN VELET!" dedi Diora'nın elini hala tutarken.
Bakugou kavga çıkarmamak için zor tutuyordu ama çıkarırsa da sonu hiç iyi olmayacaktı.
Bir anda yerde yatan müdürün öksürmesiyle bütün bakışlar o tarafa dönmüştü. Müdür yavaşça ve inleyerek yattığı yerden doğruldu ve sendeleyerek ayağa kalktı. Bir kaç kez nefes aldıktan sonra zar zor konuşmaya başladı.
"NE CÜRRETLE BANA İFTİRA ATARSIN?!" dedi Bakugou'ya bakarak.
"İFTİRA ATMIYORUM GERÇEKLER BU!" dedi Bakugou müdürün üstüne doğru yürüyerek.
"KACCHAN DUR.!" dedi öğrencilerin arasından çıkan ve Bakugou'ya yapışıp durduran Deku.
Bakugou "Bir sen eksiktin Deku." dedi onu ittirip kendinden uzaklaştırırken.
Bakgou'nun şuan bütün bu olanlara açıklık getirmesi gerekiyordu acilen. Bunu sadece yalan söyleyerek yapabilirdi çünkü aksi halde başı belaya girecekti.
Bakugou ses tonunu sakinleştirip Diora'ya baktı ve ardından
"Hemşirenin kendisine sorabilirsiniz, emin olun gerçekleri söyleyecektir." dedi .
Diora ağlayacak gibiydi ama Bakugou'ya hak vermekten başka çaresi yoktu.
"E-evet bana dokundu.. Hatta ben itiraz edince yere fırlattı beni."
Diora Bakugou'nun yalanını desteklemişti. Bu az da olsa Bakugou'yu rahatlatmıştı çünkü kimse hemşirenin yalan söyleyeceğini tahmin edemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᨳ𝐌𝐨𝐦𝐦𝐲! 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐠𝐨𝐮 𝐊𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢
Fiksi PenggemarDiora U.A' da bir hemşire. Bazı öğrencilerle fazla yakın gibi?