Toprak'ın ağzından...
En son kendime gelerek kalktım üzerinden.Yüzüne bakmadan,''koltuğa geç.''dedim kesin bir tonda.Bakışlarımı yüzüne çevirdiğimde alayla bana bakıyordu.''Yok ya,başka isteğin ?''diyerek şakaya vurdu ve kıçını bana dönerek yattı şehzademiz (!)
''Ya,sen ne kadarda kaba bir herifsin ya !İnsan bayanlara saygı gösterir.'' dediğimde hareket etmeden,''Kendime olan saygım daha fazla.''diye mırıldandı ukala.
Otel'in dolabındaki yedek yastık ve örtüyü alıp sığabileceğim büyüklükteki koltuğa geçtim.Uzanıp tavanı izlemeye başladım.Bugün o kadar şey yaşamama rağmen hala uyanığım.''Ne kadar da güzel(!)''diye mırıldanıp cenin pozisyonu aldım ve uyumaya başladım.
. . .
Kapının kapanma sesi ile gözlerimi hafifçe araladım.Daha sonra aniden gelen güneş ışığı rahatsız ettiği için iki kelime gözlerimi kapatıp sinirle inledim.Sonra ise esneyerek yatakta doğruldum ve oturur pozisyon alıp,ellerimi iki yanıma sabitledim.
Gözlerimi yavaş yavaş daha çok araladım.Ayağa kalktığımda yataktaydım.Ama dur,bu çocuk benim yanımda mı uyudu yani? Ya da o mu taşıdı beni yatağa? Of! Of!
Yatağın diğer tarafına baktığımda boştu.Ayağa kalktım ve valizimin yanına gidip giyecek olduğum eşyaları aldım.Odaya dikkatle baktığımda,o çocuğun valizinin olmadığını gördüm.Her ihtimale karşı,banyonun kapısına iki kez vurdum.Ses gelmeyince gittiğini anladım ve banyoya girdim.
Çıktığımda üzerimi giyindim ve içeri girdim.Eşyalarımı valize yerleştirdim ve telefon,cüzdan gibi şeyleri çantama koydum.Resepsiyona bakmadan çıktım otelden.Zaten oda o çocuğa rezerveliydi.Otelin taksilerinden birini çağırdım.Onu beklerken,Yeşime mesaj attım.
''Nerede buluşacağız?''
Çok geçmeden cevap geldi.
''Dört mevsim cafe,sen taksiye bin onlara cafe'nin ismini ver getirirler.''
Taksi geldiğinde hemen atladım arka koltuğa.''Günaydın''diyen şoföre.''Günaydın,dört mevsim cafeye gidebilir miyiz?''diye sorduğumda ,adam olumlu bir şekilde başını salladı.Cafe'ye geldiğimizde ücreti ödeyip indim.Cafenin içinde Yeşim'i aramaya başladım.İçeride,cam kenarı olan masada oturmuş bekliyordu beni.Hemen yanına gittim,geldiğimi görünce hemen ayağa kalkıp sarıldı.''Çok özlemişim.''diye mırıldandı.
''Bende.''diyerek masaya oturdum.Yeşim ise otuz iki diş gülmesine engel olamıyordu.E,sonuçta üç yıldır görüşmüyoruz.Çocukluktan beri hiç ayrılmazdık,ama Yeşim'in ailesi iş için buraya taşındıklarında bir tek birbirimizi bilgisayarlardan gördük.Yeşim garsonu yanına çağırdı ve kahvaltı tabağı sipariş ettikten sonra bana döndü.
''Ee,sen ne yaptın dün?''diye sorunca ,o sinir çocuk aklıma geldiği için kaşlarımı çattım.Sonra Yeşim'e ne olduysa anlattım.O'da ağzı bir karış açık dinledi beni.
''Oha,o ne öyle ya!Ben evimde pijamalarla oturur kitap okurum,senin yaşadığına bak!Ne güzel ya.''diye iç geçirdiğinde gözlerimi devirdim.
Yeşim önündeki simitten bir ısırık aldı ve yedikten sonra bana döndü.
''Bu arada tatil işini ayarladım.Tatil köyü gibi bir yerde kalacağız,bir görsen,ortamı çok güzel.''dedi ve duraksayıp devam etti.''Ama kuzenim Çınar ile bir arkadaşı da bizimle gelecekmiş.Babam anca öyle gönderirmiş.''dedi mahçupca.
''Önemli değil,hem dört kişi daha eğlenceli olur.''deyip göz kırptım.Sorun yapmamama sevinmiş olacak ki sırıttı.''Ee aşk hayatı nasıl,en son neydi adı ?''diye duraksadı ve düşünmeye çalıştı.Hatırlayınca bana döndü,''Hah,buldum Canberk!Nasıl gidiyor?''diye sorduğunda yüzüm düştü.
''Aldatıyormuş beni,gerzek.''Yeşim bir ''vay şerefsiz''efekti yapıp buddualarını sıralamaya başladı.
Arkadan Yeşim'in kuzeni Çınar'ın sesi geldi.
''Selam,hoş geldin Toprak.''dediğinde arkama döndüm.
''Selam.''dedim ve Yeşim'in yanına oturdu.Yeşim,''Bulut gelmedi mi?''diye sorunca,''O kim?'' dediğimde,
''Hah geliyor.''dedi ve arkama doğru el salladı.Arkamı döndüğümde göz göze geldiğimiz gibi ikimizinde yüzü düştü.
-----
Peki vote geliyor fakat, her insan -ya da şimdilik her yazar diyelim- yorumların üzerine daha çok titrer. Eğer bir olumsuz bir yönümüz varsa bunu dile getirirler. Eğer sizde hikayeye yorum yaparsanız -iyi/kötü- yazma isteği daha çok artar.
Yinede teşekkürler sizlere ;) Umarım şu an yorum yazma yerine tıklamışsınızdır.
Hepinizede iyi günler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Cilvesi
RandomHer yerde birbirlerinin karşılarına çıkıyorlar ve de bu durum karşısında her iki tarafta şaşkın kalıyor. Peki neden karşılaşıyorlar? Acaba Kaderin bir cilvesi olabilir mi?