Giyuu gozlerini acti. Cennette miydi? Hayir degildi ama kendisi olmemis miydi? Yoksa... olmeden onceki dedigi soz...
"𝘉𝘢𝘯𝘢 𝘷𝘦 𝘔𝘶𝘪𝘤𝘩𝘪𝘳𝘰'𝘺𝘢 𝘥𝘪𝘬𝘬𝘢𝘵𝘭𝘪 𝘣𝘢𝘬𝘪𝘯. 𝘒𝘪𝘮 𝘣𝘪𝘭𝘪𝘳 𝘣𝘦𝘭𝘬𝘪𝘥𝘦 𝘛𝘢𝘯𝘳𝘪 𝘣𝘪𝘻𝘦 𝘣𝘪𝘳 𝘴𝘢𝘯𝘴 𝘵𝘢𝘯𝘪𝘳 𝘷𝘦 𝘵𝘦𝘬𝘳𝘢𝘳𝘥𝘢𝘯 𝘧𝘢𝘳𝘬𝘭𝘪 𝘣𝘦𝘥𝘦𝘯𝘭𝘦𝘳𝘥𝘦 𝘥𝘰𝘨𝘮𝘢𝘮𝘪𝘻𝘪 𝘴𝘢𝘨𝘭𝘢𝘳" demisti. Bunun olmayacagini dusunmustu ama simdi ise bakilirsa gercektendr olmustu. Kendisi bir sure dusuncelerinde kalirken kadinsi bir ses duydu.
"Mikeal!! arkadasin Mitsu seni cagiriyor! gelicek misin?" demisti. Bu da neydi boyle? ismi... Mikeal miydi? Giyuu daha fazla bekletmemek icin odadan disari cikip kapiya dogru ilerlemeye calisti. kapiya geldiginde kapinin yaninda buyuk bir ayna vardi. Giyuu kendisine bakti. Uzun beyaz sacli, mavi gozlu ve gayet uzun boylu bir kizdi.
Giyuu kendisine bakarken yine ayni duydugu ses ona seslendi
"Ne oldu Mikeal? Bir sorun mu var?" dedi. Giyuu hemen arkasindaki kadina bakti. Arkasindaki kadin ile fazla benziyorlardi. Giyuu kafasini iki yana sallayarak sorun olmadigini soyledi, kadin ise "Bugun biraz solgunsun gibi ama pekala, arkadasini bekletme de. Kendisi disarida" dedi ve sonra mutfaga geri dondu. Giyuu da disariya cikti. Arkadasida uzun beyaz sacli ve uzundu. Arkadasi agzini acip konusmaya basladi.
"Giyuu... tekrardan dunyaya geldik. Sanirim." dedi.
Giyuu ilk basta sasirsada hemen anlamisti. Karsisindaki kiz Muichiro'ydu. Giyuu gozleriyle onayladi Muichiro'yu. Muichiro ise tekrardan konusmaya basladi. "Sanirim suan 14 yasinda olmaliyiz. Ben biraz odayi karistirdim ve kendi dogum gunumu ve senin dogum gununu ogrendim ayrica gunlukte buldum gunlugu biraz okudum Babalarimiz arkadas ve ayrica kendileri tuccarlik isleri yapiyor annelerimizde ev hanimi. Simdilik bu kadar bilgi ogrendim ve gunlugude yanima aldim. Sanirim senin birseyler ogrenmek icin zamanin olmamis." dedi ve gulumsedi Giyuu Muichiro'nun son sozune karsi biraz pismanlik duymustu fakat pek sorun etmedi. tam konusacakken Muichiro "Soylemeyi unutmusum biz 3 yil ilerideyiz yani demek istedigim 3 yil sonra buraya geldik" dedi. Giyuu kafasini salladi ve "Pekala simdilik bir yerde oturup gunlugu inceleyelim" dedi ve bir yere oturup incelemeye basladilar.
Aradan bir sure gecmisti ve birileri Muichiro'ya seslendi "Mitsu biz Tomiaka'larin evine geldik sonra ev neden bos diye dusunme" dedi. Giyuu sasirmisti Tomiaka'mi? kendisi hala ayni soyadda miydi? Muichiro Giyuu'nun sasirdigini gorunce "Soyadlarimiz ayni sadece isim ve gorunuslerimiz farkli" dedi.Cok fazla mesgulum bu yuzden kisa bolum geldi. Yarinda fazla mesgul olabilirim bu yuzden bolum gelmeyebilir bunun icin ozur dilerim mesgul oldugum zaman daha fazla bolum yazmaya calisacagim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerceklik 2
Random𝟯 𝘆𝗶𝗹 𝘀𝗼𝗻𝗿𝗮 Tokito Mitsu yada Tokito Muichiro tekrardan etrafina bakindi elinde mutfak bicagi kucaginda ise arkadasi Tomiaka Mikeal yada Tomiaka Giyuu duruyordu Ah.. birde etrafini saran iblisler. Mitsu gerginlikten dudagini isiriyordu bir...