2.Bolum Zenitsu Inosuke Mitsuri ve Shinobu

11 5 4
                                    

Muichiro ve Giyuu biraz daha gunlukle oyalanip eve gelmislerdi. Muichiro tekrardan disari cikacagini soyleyip uzaklara gitmisti. Fakat geldiginde... ortam tam bir felaketti.
Muichiro eve girdiginde onu birsuru ceset ve kan karsilamisti. Gozleri hemen Giyuu'yu aramisti. Kendisini mutfakta elinde bicak ve omuzundan gelip bacagindan biten uzun bir cizik yarasi.
Muichiro hemen onu kucagina aldi ve kendisinede bir bicak alip disari ciktilar. Fakat disarida onlari bekleyen iblislerden haberleri yoktu.
Muichiro iblisleri gorunce hemen geriledi fakat bir iblis onu alip tam ortaya atti. Iblis onu atarken Giyuu'yu almaya calissada Giyuu onun kolunu kesmisti. Evet ne kadar geri gelecegini bile bile yapmisti bunu.
Muichiro tekrardan kacmak icin etrafina bakarken ona saldirmak icin atlayan iblisi gordu ve iblisi boynundan kesti.
Iblis olmustu muhtelemelen kalitesiz bir iblisti Muichiro bunu farketmesiyle cok mutluydu eger dayanabilirse iblisleri yenip belkide bir iblis savascisiyla karsilasip ondan yardim isteyebilirdi.
Muichiro tam diger ibliside kesecekken Ates nefesi... Hayir Gunes nefesi kullanan biri iblisi kesip kendilerini arkaya almislardi. Sanki bu cocugu taniyordu. Bu cocuk toplantidan onceki baglanilan cocuktu. Cocuk "Guvenli bir yer bulup bizi bekleyin lutfen" dedi ve Muichiro kafasini sallayip kucagindaki Giyuu ile saklanabilecek bir yere gectiler
Cok az sure sonra cocugun yanina sari sacli ve domuz?? sapkasi takan cocuklarda gelip o cocuga yardim etmislerdi. Ucude iblisleri kesip Muichiro'larin yanlarina geldiler.
Kirmizi sacli cocuk konusmaya basladi. "Efendim iyi misiniz herhangi bir yaraniz var mi?" diye sordu. Muichiro ise kucagindaki Giyuu'yu gosterip "Onun yarasi var" dedi. Tanjiro kafasini salladi ve "Peki onu goturebilir misin? istersen tasiyabilirim" dedi
Muichiro ise kafasini iki yana salladi ve "Bir yere mi gidecegiz?" dedi Tanjiro onayladi ve yurumeye basladilar.
Bir sure yurudukten sonra eve gelmistik ustu pembe altida yesil sacli olan bir kiz vardi. Bu Mitsuri'ydi yanindada Shinobu vardi. Shinobu Muichiro'nun yanina gelip "Yaraniz var mi?" diye sordu. Muichiro tekrardan kucagindaki Giyuu'yu gosterdi. Shinobu ise kafasini sallayip "Beni takip edin lutfen" dedi. Bir sure yurudukten sonra Shinobu yatagi gosterdi. Muichiro Giyuu'yu yataga yatirdi ve kendisi izin isteyip odadan ayrildi.
Muichiro etrafi inceleceykken kirmizi sacli cocuk geldi ve konusmaya basladi "Merhaba ben Kamado Tanjiro seninle tanismak istiyorum. Acaba ismin nedir?" Muichiro sasirsa da ismini hatirlamaya calisti. Ismini hatirlayinca cevap verdi. "Ismim Mitsu arkadasimin da ismi Mikeal" deyip gulumsedi. Soyadlarini soylemek istememisti. Gerceklikten dolayi suphelenebilirdi. Tanjiro kafasini salladi. "Arkadasin umarim iyi olur cok gercmis olsun istersen
biraz yuruyup konusalim. Hatta seni Mitsuri san'la tanistirayim cok tatli bir kiz. Hattta kendisi bir hashira, belkide hashira olmak istersin senin hic oyle bir hayalin var mi?" dedi. Muichiro kafasiyla salladi "Evet oyle bir hayalim var ayrica Mitsuri san ile tanismayi cok isterim" dedi.
Bir sure Muichiro ve Tanjiro yuruyup konusmuslardi. Bir kapiya geldiklerinde Tanjiro durup kapiyi acti. Iceride Mitsuri ile agzinda bambu(?) ile bagli olan bir kiz vardi. Bu kiz da kimdi boyle? Tanjiro iceriye gectiginde Muichiro da gecip bir yere oturdular. Tanjiro "Tanistarayim kiz kardesim Kamado Nezuko diger yaninda ki ise Mitsuri Kanjori' dedi Muichiro gulumsedi. Mitsuri de onu gorunce " Merhaba! senin adin nedir acaba ayrica cok guzel bir kizsin arkadasin da oyle" dedi. Muichiro gulumseyip tesekkur etti. " Ismim Mitsu arkadasimin da adi Mikeal" dedi. Mitsuri "Aman Tanrim! isimleriniz cok guzel umarim arkadasinda iyi olur ve onlada tanisirim bu arada arkadasin adina gecmis olsun! Umarim arkadasin daha da iyi olur." dedi. Muichiro ise ona tesekkur etti.

biraz daha uzun yazdim sanki

Gerceklik 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin