5. Bolum Egitim

12 3 3
                                    

Urorodoki san onlari bir daga getirmisti ve gunes dogana kadar eve gelmelerini soylemisti. Urorodoki san bir toz bulutla kayboldu. Bu baslayin demekti.
Giyuu sakince kosmaya basladi. Oda bu egitimden gecmisti ve az cok hatirliyordu. Muichiro ve Kotetsu da onlari takip etmeye basladi. Kotetsu da az cok bunu biliyordu. Bi aralar kendisi egitilen ogrencileri uzaktan izliyordu. Muichiro ise bu dag egitimini gram bilmiyordu. Giyuu kosarken bi anda yukari cekildi. Muichiro ve Kotetsu hemen yukariya bakti. Kotetsu hemen bir agaca tirmandi ve Giyuu'yu oradan kurtardi. Giyuu ona tesekkur etti ve yeniden kosmaya basladilar Biraz daha kosarken bi anda Muichiro'nun yanindan gecen odunu Giyuu gormustu. Hemen Muichiro'yu ustunden cekip odundan kurtulmasini sagladi. Biraz daha kostuktan sonra bu sefer ipe takilan Kotetsu olmustu. Onunda yanindan iki odun gecmisti fakat Kotetsu ziplayip oduna tutunmustu ve kendisi geri atlayip Muichiro ve Giyuu'ya gelin dedi ve tekrardan kosmaya basladi. Biraz daha kostuklarinda bir ip daha vardi. Onlarin uzerinden atladilar fakat onlari beklemeyen birsey vardi.
Ipe basmamalarina ragmen yanlarindan gecen odunlar.
Muichiro "Ip tuzakmis!" diye bagirdi kendileri geri geldiler fakat ip oldugu icin hemen durdular. Kotetsu onlara "Ipe bassak belki durur?" diye sordu. Giyuu biraz dusundu ve "Olabilir ipe basalim"  dedi ve ucu birden bastilar. Evet odunlar durmustu. Hepsi rahat bir nefes aldi ve kosmaya basladilar. Bu sefer Kotetsu'nun arkasindan bir bical gelmisti. Giyuu ona "Yana cekil!" diye bagirdi Kotetsu'ya. Kotetsu hizla yana cekildi fakat oradan da ucune karsi bir odunlar gelmisti. Ucude ziplayip odunlara tutundular ve oturdular. Kotetsu onlara "Bunlardan kurtulmamizin bir yolu olmali. Boyle bos bos bekleyemeyiz" dedi. Muichiro onu onayladi ve Giyuu'ya "Senin bir fikrin var mi Mikeal?" diye sordu. Giyuu'nun da ogretmeni Urorodoki san'di. Giyuu oyle soylemisti ona. Giyuu bir sure dusundu.  Evet kendiside dag egitiminden gecmisti fakat bu sefer sensei'si bazi seyleri degistirmisti. Bu yuzden birazda zorluk cekiyordu. En sonda "En iyisi dikkatli bir sekilde kosmak. Aklima baska birseyler gelmiyor acikcasi." dedi ve herkes odundan atlayip kosmaya basladilar. Bu sefer daha dikkatlilerdi. Daha hizli gectiler.
Bir suru odunlardan gectikten sonra eve gelmislerdi. Az sonra gunes dogacakti ve Kapiyi calip iceri geldiler. Harab(?) icindelerdi fakat gelmislerdi. Urorodoki san onlara bakti, sonra ise onlara yiyecek ve yer hazirladi. Yaralarini unutmamisti tabikide. Ucude yemek yiyip yattilar.
Sabah olmustu. Ucude kalkti ve hazirlanip Urorodoki san'in yanina gittiler. Urorodoki san onlara bir kilic verdi. Ilk basta duruslarini sonrada kilici nasil kullanacagini ogretti. Hepsi kolayca kavramisti. Bu yuzden Urorodoki san onlara biraz kendi aralarinda calismalarini ve onlari izleyecegini soyledi.
Suan Kotetsu bir yere oturup mola veriyordu. Kendisi en son Mikeal ile kiliclarina alismak icin rekabete girmisti. Berabere kalmislardi, bu onun icin iyiydi. Kotetsu bir yandan su iciyor, bir yandanda kilic calismasi yapan arkadaslarini izliyordu.
Muichiro en sonda kilici cimlere birakip kendiside cimlere oturmustu. Derin derin nefesler aliyordu. Giyuu ise hala calisiyordu. En sonda oda yoruldugu icin calismayi birakip Muichiro'ya elini uzatti. "Kalkta Kotetsu'nun yanina gidelim." dedi. Muichiro kafasini sallayip ona uzatilan eli kabul edip ayaga kalkti. Ikili Kotetsu'nun yanina gelip oturdular. Kotetsu onlara "Sizce birer Hashira olabilir miyiz?" diye sordu. Giyuu kafasini salladi "Hepimiz gayet hizli ogreniyoruz ve bunu cok iyi bir sekilde gosteriyoruz. Su nefesini simdiden ogrenebilecegimizi dusunuyorum." dedi. Kotetsu ona "Urorodoki san'in su nefesi kullandigini nereden biliyorsun?" diye sordu. Giyuu durumu hizlica toparlamaya calisti "Eh sey, ona sormustum  oradan biliyorum" diyip gulumsedi. Kotetsu anladigini belirterek kafasini salladi.
𝟰 𝗮𝘆 𝘀𝗼𝗻𝗿𝗮
Kotetsu, Muichiro ve Giyuu birlikte yemek yerken Urorodoki san onlari cagirdi. Hepsi Sensei'lerinin yanlarina gittiler. Urorodoki san konusmaya basladi. "Benimle gelin" dedi.
Bir sure yurudukten sonra buyuk ve yuvarlak bir tasin yanina geldiler. Ucude anlamsizca bakarken Sensei'leri "Bu tasi kirdiginiz zaman sizin sinava girmenize izin vericem" dedi.

Tanjiro'nun egitiminden esinlenerek yazdim fakat pek hatirlayamadigim icin farkli olabilir. Biraz daha uzun yazmaya calistim umarim begenirsiniz.

Gerceklik 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin