4. Bolum Urorodoki san

11 3 10
                                    

Muichiro'lar bir sure yurudukten sonra Tanjiro durunca herkes durmustu. Giyuu ona "Burasi Urorodoki san'in evi mi?" diye sordu. Kendisi aslinda biliyordu ama supheli gorunmemek icin sormustu. Tanjiro kafasini salladi. Yuichiro ise evi inceliyordu.
Tanjiro kapiyi caldi. Biraz bekledi ve kapi acildi. Urorodoki san ilk once Tanjiro'ya sonrada Giyuu'lara bakmisti. Tanjiro "" Urorodoki san Benim arkadaslarim Mikeal ve Mitsu iblis avci'si olabileceklerine inaniyorum. Acaba eger sizede uygun olursa acaba onlari calistirabilir misiniz?" diye sordu  Urorodoki san kafasini salladi. "Onlari  calistirabilirim." dedi. Tanjiro gulumseyip "Ah cok iyi olur. O zaman ben sizi onlarla basbasa birakayim." dedi. Kotetsu "Hey! Bende calismak istiyorum! Benide calistirin lutfen!" dedi heyecanla. Urorodoki san biraz kararsizlikta kalmisti. Pekala, belkide bu cocuguda egitebilirdi. Urorodoki san kafasiyla onayladi. Kotetsu mutlulukla Yuichiro'ya sarildi. Farketmeden.
Yuichiro ona sarilan kucuk cocuga bakti. Eh bunu beklemiyordu. Kotetsu ona sarildigini gorunce hemen geri cekildi. Sonra ise ozur diledi. Yuichiro sorun olmaz dedi ve sonra Tanjiro'ya "Hadi gidelim... kirmizi sacli cocuk?" dedi. Tanjiro gulup "Ismim Tanjiro seninki?" diye sordu. Yuichiro'da ismini soyleyip yurumeye basladilar. En sondada gozden kayboldular. Urorodoki san egitecegi uc ogrenciye bakti. Sonra ise "Benimle gelin. Ilk egitiminiz basliyor" deyip yurumeye basladi. O uc ogrencide Urorodoki san'i takip etmeye basladilar.

kisa ama oz bir bolum olsun buda

Gerceklik 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin