ANOTHER LOVE-TOM ODELL(ŞARKIYI DİNLEYEREK OKUYUN BÖLÜMÜ LÜTFEN)
"Şarkıyı beğendin mi?"diye soran emre abiye baktım gülümseyerek başımı salladığımda o da gülümsedi.
sabah erkenden stüdyoya gelmiş hazerin asistanı tarafından aldığım mesaj ile yeni bir albüm için bazı hazırlıklar vardı.
şuan ise bana verilen şarkının sözlerine bakıyor jeneriğini dinliyordum.
fakat şirkette olmamıza rağmen hazer ortalıkta görünmüyordu. onunla en son dün akşam konuşmuştuk.
onunla olan karşılıklı hislerimiz açıkçası pek emin değildim. sonuçta insanlar birbirinden hoşlanır fakat hazerde çok tuhaf bir şey vardı. sanki daha önce tanışıyormuş gibi içimi kaplayan bu his beni bertaraf ediyordu.
derin bir nefes aldığımda içeri giren hazere baktığımda emre abi hazerin yanına giderek bir şeyler söyledi gözlerimi tutuğum sayfalardaki sözlere çevirdim. ardında bakışlarımı ona çevirdim. bakışlarımız kesişti. bana gülümseyerek bakıyordu gözleri ile birlikte.
"asil "diye seslenerek yanıma gelen emre abiye baktığımda ilerde bana bakıp karşısındaki kadın ile konuşan hazeri gördüm. bu kadın da nerden çıktı şimdi?
konuştuğu kadın ona gülümseyerek bakıyordu. kadının gözlerinin içi gülüyordu ve bu beni nedensizce rahatsız etti.
kadın elindeki dosyaları hazere imzalatıp odadan çıkana kadar hazeri kesmeye devam etti. kaşlarım çatıldı.
derin bir nefes vererek ayağa kalktım hazere doğru yaklaştığımda emre abiye bir söyledi hazer ardından stüdyodan çıkan emre abi ile odada yalnız ben ve hazer kalmıştık.
bana doğru yaklaşan adam elini belime attığında ona bakıyordum. yüzüme yaklaştığında kokusu ciğerlerime bulaştı.
"seni çok özledim "diyerek yanağıma bir buse kondurdu. ona hafif tebessüm ettim.
"bende "dediğimde gözlerime bakan adam "bir şey mi oldu "dediğinde kafamı iki yana salladım. galiba kıskançlık kuruntusu yapıyordum.
"hayır sadece bu kadar yakışıklı olman sinirlerimi bozuyor "dedim. yanağında gamzelerini gün yüzüne sererek bana gülümsedi. belimdeki eli ile beni kendisine yaslayan adam boynuma doğru yaklaştı. kulağımdaki mesafesini azalttı.
"ama bu adam sadece sana ait sevgili kır çiçeğim "diye fısıldadı. ruhum içinde barındığı korkularım tuzla buz oldu. onu seviyordum.
"hazer "dediğimde boynuma kondurduğu öpücük bedenimin yanmasına neden oldu. alev alev saran ruhumun içindeki ışık etrafı aydınlatıyordu. halbuki hep kendimi karanlık olarak tanımlardım. kapı birden çalındığında hazerden uzaklaştım. içeri giren emre abiydi.
"asil hazırsan başlayalım "dedi emre abi. başımı sallayarak hazere baktığımda bana gülümsemeye devam ederek baktığını gördüm. gözlerini gözlerimden ayırmıyordu.
stüdyo odasına geçtiğimde önce elimdeki kağıdı tutarak kulaklığı kulağıma taktığımda camın arkasından bana bakan emre abi ve onun arkasından bana pür dikkat ile bakan hazer vardı.
emre abi başlıyoruz işareti verince derin bir nefes aldım. kulağıma ulaşan müziğin ritmi gözlerimin kapanmasına sebep oldu.
sana hissettirdiğim duygular kalbimi paramparça ediyordu.
I wanna take you somewhere so you know I care
But it's so cold and I don't know where
I brought you daffodils in a pretty string
But they won't flower like they did last springAnd I wanna kiss you, make you feel alright
I'm just so tired to share my nights
I wanna cry and I wanna love
But all my tears have been used upgözlerin kalbimi avuçların arasına alıyor ruhum senin ellerinde ,kurtar beni zincirlerimden özgür bırak sol yanımı kavuşalım senin gözlerinde.
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up, up
And if somebody hurts you, I wanna fight
But my hand's been broken one too many times
So I'll use my voice, I'll be so fucking rude
Words, they always win, but I know I'll loseYaşattığın hisler bir rüya sanki, hiç uyanmak istemiyorum sevgilim kalbim senin. gör beni, ruhum parmak uçlarında...
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up
On another love, another love
All my tears have been used up, upgözlerimi açtığımda camın arkasında ayağa kalkmış ekip beni alkışlıyordu. hazer ise gözlerime öyle derin bir ifade ile bakıyordu ki sanki bütün çıplaklığım ile beni görüyordu.
************************************************************************
UZUN ZAMAN KURGUNUN İÇİNE GİREMİYORDUM ŞARKILAR OLMASA YAZAMAZDIM BOL YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. VE BENİ TAKİP ETMEYİ DE UNUTMAYIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİZMETÇİ'NİN OĞLU-BXB
Novela Juvenil"Bir müzik gibi duygularıma tercüman olurken bir yuva gibi kalbime şefkat oluyordu. O bana geçmişim bir hatırasıydı ama şimdi bir armağan "