13

1.1K 174 367
                                    


خۆشی ببینە لە خوێندنەوەی 💞
ڤۆت و کۆمێنت لەبیر مەکەن

***********

مارەکان لەجەستەی لیڤیا ئاڵان، چیتر هەورە ڕەشەکان لەئاسمانی لیڤیا دا خۆیان نیشان دەدەن.. ئازیزم چاوەڕێی داهاتوویەکی سەخت و دژوار بکە!

بەهێواشی خۆیان لوول دەدا لەجەستەی لیڤیا بەسەر ڕووخساری دا دەڕۆشتن...

جیۆن بە بێ خەمی سێری جەستەی لیڤیای کرد لەسەر زەویەکە چەند هەنگاوێک دوورکەوتەوە

جۆنگکووک :بیبە ئەو شوێنەی کە پێم وتی بە باشی بیبەستەوە نامەوێ بێزارم بکات (بە ساردی)

پاسەوان :بەسەرچاو

پێش ئەوەی جیۆن بڕوات فیکەیەکی لێدا کە راستەوخۆ مارەکان بە شوێنیدا ڕۆشتن!

.
.
.
.
.
.
.
.

هێشتا بە گریانەوە لەنێو باخچەکە دا دانیشتووە نازانێت چی بکات هیچ کەسێک نادۆزێتەوە تا یارمەتی بدات تەنانەت نازانێ ئۆشین لەکوێیە تا داوای یارمەتی لێ بکات بێت و خوشکەکەی رزگار بکات

ئاخر ئەو باش جیۆن دەناسێ بێگومان برای هاوڕێکەی بوو، جیۆن میهرەبانە بەرامبەر کەسەکان ئەو دڕندە نیە بەڵام ئەوەی هەوڵبدات ژیانی تێک بدات بەخراپی دەیسرێتەوە لەسەر زەوی هەر ئەوەشە کە سام و هەیبەتی پێ بەخشیوە تا کەس بوێری نەکات کارێکی خراپ بکات لە ئاستیدا...

هەر کەسێک بەوێدا رۆشتبا سێری دەکرد ئاخۆ بۆچی بەو شێوەیە دەگری هێشتا لەنێو باخچەی بەردەم ماڵەکەدا بوو بەڵام دەنگی کەسێک وەستانی لە گریان و وای کرد سێری ئەو کەسە بکات

شیۆن :ف فەرموو (بە گریانەوە وتی و هەوڵیدا فرمێسکەکانی بسرێت)

یۆنگی :ئ ئێ ببوورە بەڵام بۆچی دەگری؟ لیڤیا لە کوێیە؟ (بە پرسیارەوە)

شیۆن هەنسکەکانی زیاتر بوون پاشان دەستی کردە قسەکردن

شیۆن :سەرەتا تۆ کێی؟ بۆچی لە لیڤیا دەپرسی؟

یۆنگی :ئێ... هاورێمە.. بەڵێ هاورێمە ویستم بزانم چۆنە (بە شڵەژاوی)

شیۆن :ئەو ڕۆشت جیۆن ئەو برد نازانم لە کوێیە (هەنسک) تەنها دەمەوێ باش بێت هیچی بەسەر نەیەت (بە گریانەوە)

یۆنگی برۆی گرژ کرد و گومان کەوتە بەر دڵی

یۆنگی :واتە چۆن؟ کێ بردی؟

شیۆن هەستایەوە بەرامبەر یۆنگی وەستا پاشان ئازارەکانی دڵی دەرکرد

شیۆن :بەهۆی برا نەفرەتیەکەی کەوتۆتە کێشەوە خوا لەناوی بەرێت بەڵای وا ئەو لیانای خوشکی جیۆنی کوشتووە ئێستاش جیۆن هاورێکەمی برد تا تۆڵەی خوشکەکەی بکاتەوە ئێستا دەبێت چۆن بێت خوایە.. هەمووی خەتای ئەو برا گەمژەیەیەتی خوا لەناوی بەرێت هاوڕێکەم ڕۆی نازانم لە کوێیە نازانم (بە گریان و هاوارەوە)

Crazy On The Street Where stories live. Discover now