Selam ben Ebrar Kartal bir yanlışım varsa affedin lütfen bir önceki sayfanın devamına hoş geldinizz...
________________________________
07:30
Yine alarm ile kalkmıştım. Okul var sanıp kalktım elimi yüzümü yıkadım. Telefona baktım ve cumartesi yazısını gördüm. Allah kahretmesin hafta sonu 07.30 da kalkmıştım. Ve bu en nefret ettiğim şey kalktığım zaman bir daha asla geri yatamam.
O yüzden kalktım ve yemek yedim. Sonra telefonda gezmeye başladım.
12:00
Annem bana seslenmişti"kızım kalktın mı?" Diye.
"Anne yemek bile yedim" diyerek yanıtladım.
Daha sonra ise annem " bugün bir yere gitmek ister misin?" Dedi. Sakince " hayır evde zaman geçirmek istiyorum" dedim ve konuşmamız bitti.Tam 10 dakika sonra telefonum çaldı. Arayan numaraydı tanımıyordum.
Açtım ve şöyle bir konuşma olduBen: alo?
Arayan kişi: beni hatırladın mı?
Ben: hayır? Kimsiniz?
Arayan kişi: benim ben yankı, yankı.
Ben:heee numaramı nerden buldun.
Yankı: sınıf grubundan buldum. Ama bunu söylemek için aramadım. Eğer müsaitsen bugün buluşup bir şeyler yapalım mı?
Ben: olur, olur müsaitim. Ben seni ararım 1 saate olur mu?
Yankı: tamam ama çok geç aramaa fazla vakit geçirelim.
Ben: tamaammm, görüşürüzz
Yankı: görüşürüz, bebeğim.
Bana ilk defa bebeğim demişti ve bu kalbimin hızlı atmasına sebep olmuştu. Neden böyle oldu anlamıyorum çok farklı hissediyordum.
Neyse diyip hemen kıyafet seçmeye başladım.
Acaba sportif mi olsaydı yoksa şık mı? Aslında rahatlığıma düşkün biriyimdir. Ama şık olmak istiyorum. Çünkü çok farklı hissediyordum, ama arkadaştık biz ve öyle kalıcaktık. Hem yaşımda çok küçüktü.- yarım saat sonra-
Giyindim ve yankıyı aradım. Buluşma yerimiz bir kafeydi. Saat ise tam 1 saat sonraydı ama saat farketmezdi çünkü evimden alıcaktı.
Giyindiğim şey ise şuna benziyodu
Artık kapıya gelmişti ve siyah hafif uzun botlarımı giyip aşşağı indim ve " hoş geldin prense-" dedi ve bir anda durdu " böylemi geleceksin??" Diye sordu.
+ evet. Bir sorun mu var?
- fazla açık değilmi?
+ ben açık olduğunu düşünmüyorum.
- neyse hadi bin.
Dedi ve kapımı açtı. Arabaya bindim oda bindi. Kemerlerimizi taktık ve gitmeye başladık