Bizimkilerde yanımıza gelip oturdular. Alex konuştu. "Yorulduk ya." Ari'de "Gavi'den sabahtan beri kaçıyorsun normal." dedi. Gavi onlara katıldı. "Onu bırakın da bu gezmeler artık çok sık olamayacak maalesef. Yeni sezon başlıyor antrenman var her gün." "İlla ki tatiliniz olur Gavi." dedim. "Olur da az." Ari tekrar konuştu. "Şu anda kalın lütfen." Ona güldük ve denizi izledik bir süre sonra tekrar girdik.
Akşam olmuştu kayalıklara gidip biraz yürümeye karar vermiştik. Taylor Jame ve Ari arkamızdayken Gavi Alex ve ben önden sohbet ederek gidiyorduk ikiside kolunu bana atmıştı. Gavi bana dönüp konuştu. "Sen çok iyi bir kızsın Lipa." "Abartma Gavi." Alex araya girdi. "Mütevazı olma Lipa, öylesin." "Daha önce hiç senin gibi bir kız çıkmamıştı karşımıza iyi ki tanışmışız. En iyi dostumuzsun. Çok anlayışlısın ve bize her konuda yardımcı da oluyorsun." dedi Gavi, şunu da ekledi. "Saymadığım başka bir özellik kaldı mı? Gerçi bitmez." Utanmışken bu sefer Alex konuştu. "Haklısın dostum, Lipa bambaşka biri." "Nerden geliyor bu iltifatlar?" gülerek sordum. "İçimizden geliyor." dedi Gavi.
"Benim de daha önce hiç sizin gibi dostlarım olmamıştı. Sizle tanışabildiğim için çok şanslıyım. Her zaman kendinizsiniz ve bu da çok güzel bir şey. Eğlencelisiniz, birinin sizle sıkılması mümkün değil." "En eğlenceli benim ama." Alex böyle deyince Gavi'de konuştu. "Burda ben varken mi?" "İkiniz de eğlencelisiniz canlarım." Canlarım dediğimi duyduklarında bana sarıldılar bende onlara.
"Hey noluyor orda?!" Ari'nin sesi uzaktan geldi sarıldığımızı gördüklerinde koşarak üstümüze atladılar ve yere düştük en altta Alex kalmıştı. Neden bütün acıları bu çocuk çekiyordu...
"Nefes alamıyorum!" "A pardon." dedi Jame ve en üstten kalktıktan sonra diğerleri de kalktı. "Siz benden ne istiyorsunuz?" "Gel Alex." dedim ve elimi uzatıp onu yerden kaldırdım. "Sanırım arkadaşlarımın elinden hastanelik olacağım." dedikten sonra Jame'in küçük kahkahasını duydu. "Komik tabi."
Ari konuşunca ona döndük. "Burda mı kalsak bu gece?" Taylor'da ona katılarak kafa salladı. Bense "Gidelim bence gerek yok." dedim. Jame "Kalalım işte kanka otelde." dedi. "Siz bilirsiniz, tamam." diyerek seçimi onlara bıraktım. Gavi "Kalalım madem arabadan eşyaları alalım." deyip yanımızdan Jame ve Alex'le gitti bizde oda kiralamaya gittik.
Hepimiz birbirimize iyi geceler dedikten sonra odalarımıza dağıldık. Balkondan manzaraya bakıyordum, çok güzeldi ama bu huzur uzun sürmedi Jude aradı. Hâlâ ne diyecek acaba diyerek açtım.
"Uyumuyor musun sen?"
dedim telefonu açınca.
"Nerdesin?"
"Pardon? Ne yapacaksın?"
"Konuşmamız lazım."
"Jude artık sıkılmaya başladım yine ne isteyeceksin?"
"Birşey istemeyeceğim. Sadece konuşmak istiyorum."
"Ne hakkında? Ayrıca şuan geç olmaz."
"Sanırım sende daha uyumadın. Konum atsan?"
"Hayatta olmaz. Daha yeni herşeyi açıkladın ve yeni bir dedikodunun çıkmasını istemiyorum."
"Çıkmayacağına emin olabilirsin, gerçekten biraz konuşmaya ihtiyacım var."
Sesi biraz durgun geliyordu, gerçekten neyi vardı? Merak ediyor muydum? Hayır. Ama hiç bir insanı bu durumdayken nefret etsem bile benden birşey rica ettiyse geri çeviremezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Glowing Bums • J.B.
FanfictionHayatına girecek insanları artık çok dikkatli almaya çalışan kızın karşısına beklemediği zamanda benzeri olmayan biri çıkar. Aradığıyda aslında oydu...