Alp, bize Ístanbul'u gezdiriyordu ama ben daha çok onu izliyordum.Daha doğrusu hep onu izliyordum.Arada bakışlarımı yakalayıp beni kızartıyordu.
-"Evet arkadaşlar burası da Kız Kulesi."dediğinde kendimi az da olsa toparlayabilmiştim.
Ne güzel odada yatakta yatarak televizyon izlemek varken burda geziyordum anlayamıyordum.Ama annem telefonuma el koyma şantajı yapınca maalesef kabul ettim.Aslında o kasar da kötü değildi ne de olsa Ístanbul'un bir taşı bizi gezdiriyordu.Boğaz turi yaparken Alp;
-"Biliyorum çok yakışıklıyım ama yine de benim haberim olmadan beni kessen iyi edersin."dediğinde hemen kendimi savunmaya geçtim.
-"Nerden seni kesicem be, bikere dediğin kadar da yakışıklı değilsin."
dedim.Allah'ım nolursun çarpılmıyim aminnn.Bu çocuk kendi bahsettiğinden bile daha yakışıklıydı.Ama yine de çok ukala.
Bana inanmazmış gibi bakarken;
-"Şurdaki erkekler çok yakışıklı onlara bakıyordum."dediğimde
-"Nerde lan onlar."dedi.
-"Hayrola kıskandın mı yoksa beni?"dediğimde bir kahkaha paylattı.Allah'ım sanırım kalp krizi geçiriyorum.
-"Nerden seni kıskanıcam be.Benden yakışıklı biri varsa kafasını gözünü patlatıcaktım."dedi.
Salak ben ,aptal ben niye seni kıskansın ki sanki sen onun neyi oluyorsan.
Daha fazla rezil olmadan konuyu değiştiemem lazım.Düşün Bade düşün....Hmm buldum.
-Okula gidiyor musun?"dedim.
-"Evet.Peki ya sen?"
-"Evet. Lise 3.sınıfa gidiyorum.Sen?"
-"Lise son."dedi.
-"Peki hangi aktivitelerden hoşlanırsın?"
-"Ruzgaf sörfü , basketbol, futbol.Sen?
-"Yüzme ve voleybol.Peki sen müzik aleti çalabiliyor musun?"
-"Gitar, piano, keman.Sen?"
-"Sadece gitar."dedim.
-"Sevgilin var mı?" dedim.
-"Ya sen ne meraklı bir şeysin öğle ya.
-"Ya hadi son sorum nolur." dedim yavru köpek bakışları atarak.
-"Ama bu son tamam mı?" dediğinde kafamı salladım.
-"Hayır yok."dedi.
-"Senin gibi birinin nasıl sevgilisi yok?"dedim.
-"Sevgilim beni en yakın arkadaşım...bi dakika ya ben sana niye açıklama yapıyorum ki.Hem bu son sorundu.Niye soruyosun ki hala?"dediğinde rezil oldum.Niye soruyosam sanki.Allah'ım ya.Hemen yanından kalkarak annemlerin yanına gittim.Sıra Galata Kulesini gezmeye geldiğinde bir yalan uydurup otele geri dönmek istedim.Annem ,biraz daha kalmak istediği için ben taksiye adresi verip otele doğru yola çıkmıştım.Telefonum titrediğinde gelen mesaja baktım ve dondum kaldım.Bu Alp benim numaramı nerden biliyordu.
-"Nerdesin?"diyordu.
-"Otele doğru gidiyorum."dedim.
-"Taksiden in beni bekle ,annenler biraz alışveriş yapacaklarmış."
-"Tamam."diyip taksiciye parasını ödeyip beklemeye başladım.
-"Kardeşler büfenin önündeyim.Biraz çabuk olsan iyi edersin."dedim.Yoldan geçen erkekler durmadan beni kesiyorlardı.Hele bazıları ıslık çalıp laf atıyorlardı.Bu durum beni oldukça rahatsız etse de bir şey yapmadım.Bir beş dakika sonra da Alp gelmişti.
-"Hemen arabaya geç."demişti.Íyi de bu çocuk bizi arabayla gezmeye götürmemişti ki.Boş ver Bade ya.
-"Bu araba senin mi?"dediğimde kısaca
-"Evet dedi.
-"Ne oldu ya?"
-"Sen bizim misafirimizsin,sana kimse laf falan atamaz."dedi.Tam bu sıra da telefonum çaldı.Kim olduğuna baktım annemdi.
-"Efendim anne."dedim.
-"Kızım eve eşyalar yerleşmiş,otelden kendi eşyalarını topla biz de geliyoruz."dedi.
-"Tamam ,sizi seviyorum."
-Biz de seni."dedi ve kapattı. Ardından Alp'e döndüm ve ;
-"Eve eşyalarımız yerleşmiş,şimdi eşyalarımızı alıp eve taşıncaz." dedim.
-"Ne diyeyim hayırlı olsun." odun bu çocuk harbi odun ya.Eşyalarımızı toplayıp eve geldiğimizde şok geçirdim resmen.Bu ev bizim Ísviçre'deki evimizden bile büyüktü ki bizim ordaki evimiz bir yalıydı.Kocaman bir bahçesi,arka bahçenin yarısından fazlasını kaplayan büyük bir havuz ve nerdeyse şato denilecek büyüklükte bir ev. Etrafta da aynı evler olduğuna göre burası bir siteydi.
Okulların açılmasına iki gün olduğu için annemler kaydımı özel bir okula yaptırmışlar bile.Pek bir arkadaşım olacağını zannetmiyorum ya neyse.Odama girdiğimde herşey çok hoşuma gitti. Annemler benden hazırlamışlardı süpriz olsun diye. Gardolabı,yatak( ayrıca cibinliğine bayıldım) , çalışma masası ve küçük konodinler odanın rengine çok uymuş. Hemen koşarak yatağa zıpladım ve telefondan "aa"oynadım.Annemin sesiyle uyandım.
-"Hadi be uykucu sekiz saattir uyuyorsun!"dediğinde;
-"Neee! Gerçekten o kadar uyudum mu?"diye sordum.-"Evet." dedi.Hemen beyaz bir şort ve üstüne de fosforlu pembe sıfır kolumu giydim ve okuma kitabımı da alarak bahçemizdeki koltuklara gittim.En az bur saat kitap okuduktan sonra tam kalkacakken yandaki evden genç bir çocuk sesi duydum.Biraz daha bekledim nolur nolmaz yani ya çocuk yakışıklıysa .Hem zaten yan komşum bi tanışırız felan.Çocuğu görmemle Ağzımdan bir "ha" lafı çıktı.Ne yani şimdi bu çocuk benim evimin yanında mı kalcak.Beni görünce yanıma geldi ve;
-"Ben Şafak ,senin adın ne?"
-"Ben de Bade." dedim kekeleyerek.Bu çocuk hollywood filimlerinden gelmiş gibi.
-"Buraya yeni mi geldiniz?"
-"Evet."
-"Kaç yaşındasın?"
-"On yedi .Sen?"
-"On dokuz." dedi. Tam o sırada annem yemeğe çağırdı.Görüşürüz faslını da geçtikten sonra yemeğe gittim.Okulların açılmasına bir gün kalmıştı.Yani yarın açılıyor.Çok heyecanlandım şimdi.Yemeğimi yedikten sonra kulaklığımı takıp odaya çıktım ve uyumaya hazırlandım.Uykumu iyi almalıyım ne de olsa beni yarın yeni bir gün bekliyor....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilek Kokusu
RomanceTürkiye'ye yeni gelen zengin bir kız ve Zengin bir iş adamının oğlu ile ilişkisi.Bakakın onların hikayesi nasıl olacak.