Okul'un ilk günü olduğu için bayağı bir çekimserim.Ama normalde ben hiç yerinde durmayan birisiyim.Yani hiperaktifimdir.Biraz okula alışıyim okulu bile yakabilirim.Bir an önce sınıfımı bulup beni izleyen gözlerden kurtulmak istiyorum.Kafamı sert bir şeye çarptığımda ,kafamı kaldırıp baktım ve Alp'i gördüm.
-"Sen bu okulda mı okuyosun?" dedim.
-"Evet.O zaman aynı okuldayız.Okula hoş geldin!"dedi elini uzatarak.Kızlar bana kötü kötü bakıyorlardı.Ben de onları kıskandırarak elini tuttum ve ;
-"Hoş bulduk."dedim gülümseyerek.
-"Hangi sınıftasın?"
-"11/B.Yani sayısal.Sen?"
-"12/B.Bende sayısal.O zaman sonra görüşürüz.
-"Görüşürüz..."dedim ve yanından ayrılarak sınıfa gittim.Ben sessizce sıramda otururken bir kız yanıma geldi ve ;
-"Ben Duru.Sen kimsin?"
-"Ben de Bade." dedim.
-"Seninle iyi anlaşacağa benziyoruz Bade."
-"Kusura bakma ama ama ben öyle düşünmüyorum."dedim.Dediğime yüzü asıldı.Ama ne yapayım bu kadar açık sözlü olmak benim suçum değil ki.
-"Bade bak bu da Ilgaz.Ilgaz bu da Bade.Sınıfımıza yeni geldi."tanıttığı çocuk sarı saçlı çok tatlı bir yaratıktı.
-"Tanıştığımıza çok memnun oldum Bade."dedi samimi bir şekilde gülümseyerek.
-"Ben de memnun oldum Ilgaz."dedim onun gibi gülümseyerek.
Ben Duru ile sohbet ederken herkesin ayağa kalkması ile hocanın girdiğini anlayıp sohbeti yarıda kestik.Hoca,benim en nefret ettiğim şeyi -kendini tanıttırma-yaptırttı.Uflaya puflaya ayağa kalkıp kendimi tanıttım.Ben yerime oturmaya giderken bir kaç tane kıkırdama duydum.O gülenlere öldürücü bakışlarımdan atarak sırama oturdum.Ne var yani bunda gülecek ama ben de gülerdim doğrusu.Her neyse Tenefüste Duru ile konuşurken Ilgaz yanımıza gelip istediğimiz bir şey olup olmadığını sordu ve kantine gitti.
-"Kızım biliyor musun bu okulda Damla diye bir kız önüne gelenle öpüşüyor.Çok sinir oluyorum kıza adam akıllı bit tane sevgilin olur da anlarız ama yani kız günde iki sevgili değiştiriyor.Kendine dikkat etsen iyi olur derim."
-"Sağol Duru'cum bilgilendirdiğin için.Eee başka ne dedikodular var anlat bakıyim."
-"Ne yok ki kızım.Örneğin şu Esra hamileymiş.Hem de tarih hocasından.Notlarını yükseltmesi için yapmış."
-"Hmm...Başka?"
-"Mesela diğer sınıftaki Ece evliymiş ve kocasını aldatmış."
-"Oha bu yaşta mı?"
-"Evet."
-"Hmm...Başka?"
-"Ben de bilmiyorum ki.Eee sen ne anlat biraz da ben dinliyim."
-"Bizim okulda serbestti böyle şeyler herkes istediğini yapabiliyordu.Yani bilirsin işte o yüzden pek bir dedikodu yok."
-"Of çok sıkıldım.Kantine mi insem acaba hı?"
-"Bilmem olur."dedim ve indik.Biz masada otururken yanımıza Ilgaz geldi.Hep birlikte okulda olan komik anılarımızı anlattık.Benim gülnekten karnım ağırmıştı.O sırada Duru;
-"Bade,Alp sana bakıyo."dediğinde gülmemi durdurup kafamı sağ omuzumun üzerinden arkaya döndürdüm.Benim ona baktığımı görmesine rağmen gözlerini kaçırmadı.Ínsan bir gözlerini kaçırır en azından dimi yani.Ama bu çocukta utanma yok.Duru;
-"Bade burda mısın?"dediğinde kendime geldim.
-"Evet burdayım."dedim.Demek ki en az iki üç dakikadır Alp'e bakıyordum.Ders zili çaldığında söylene söylene kalkdık oturduğumuz yerden.Şu okulların bir an önce kapatılması gerekiyor.Yanlış anlamayın tatil için değil tamamen.Ne güzel evde PTT(pijama,terlik,televizyon)'yi kurmak varken okula geliyoruz.Allah kahretsin böyle hayatı.Son derste tüm sınıf uyudu.Hoca sınıfta bağırıyor ancak bizden anca horlama sesleri geliyor.Ne kadar gülmek istesem de hoca kaldırıp derste anlattıklarını bana özetlettirir Allah muhafaza.Gülmenin alemi yok yani şimdi.Sütten ağzım yandığı için artık yoğurdu üfleyerek yiyorum.Eve gitme zili çaldığında o uyuyan sınıf nasıl olduysa birden ayaklandı.Hayret!.Ben de ojulda daha fazla zaman geçirmek istemediğim için derhal çantamı topkadım.Çünkü okulun fazlası bana alerji yapıyor.Ne yani her insanın bir şeye karşı alerjisi vardır.Benim de okula karşı akerjim var.Eve gittiğimde annem evde yoktu.Yine alışveriş merkezini toplayıp eve getirecek benden söylemesi.Ama sorduğumuzda"Şurda üç beş parça şey aldım onunda hesabını yapmayalım lütfen"diyor.Hala babamın nasıl batmadığını anlayamadım.Annemi arayıp sordum.
-"Annecim nerdesin?"
-"Spor yapıyorum.Sen eve geldin mi?"hayret spor yapıyormuş.
-"Evet annecim geldim.O zaman akşam görüşürüz.Bay bay."diyip kapattım.Ben şuan sanırım şok geçiriyirum.Annem alışverişe değil spor yapmaya gitmiş.Sadece bir alışverişinde askari ücretli ailelerin beş aylık geliri kasadar para harcayan kadın spor yapmaya gitmiş.Daha fazla buna kafayı takmayıp üzerime çilek kızlı pijamalarımı takıp salona film izlemege indim.Filmlerime bir göz atıp içinden "ONE DAY"i çıkarıp izlemeye başladım.Kısa bir süre sonra kapıdan tıkırtı geldi.Babam gelmiştir diyip hiç kalmadım.Babam;
-"Kızım ilk günün nasıl geçti?"
-"Çok iyi baba senin nasıl geçti günün?"
-"Çok da iyi olduğu söylenemez.Bu gün iki toplantım vardı.O yüzden çok yorgunum.Ben yatıyorum.Beni yemeğe kaldırın."deyip odasına gitti.
Ben de hemen Duru'ya mesaj attım.
-"Ne yapıyosun kanka?"
On saniye sonra songa mesaj geldi.
-"Oturuyorum.Sen kanka?"
-"Ben de senle mesajlaşıyorum işte."
-"Bilmiyodum ya öğrettiğin iyi oldu valla salağa bak ya."diye mesaj yolladı.Ona gülücük yollayıp telefonu kapattım.Bakalım yarın nasıl olacak çok merak ediyorum.Annem eve geldi ve yemeği söylenerek hazırladı.Yok efendim eve hizmetlu almalıymış,yemek yaptığı zamanı alışveriş yapagak değerlendirebilirmiş.Yaptığı yemek de bir hazır çorba ve çubuk makarna.Ne varsa bu kadar söylenecek.Yemekten sonra ailece lunaparka gittik.Bu lunparkın sahibi de Alp'in babasıymış Duru'dan öğrendiğime göre.Aslında oraya da Alp'i görmek için gitmek istemiştim.Eve geldiğimuzde üzerime çilek kızlı pijamaları giyip kulaklığımı taktıktan sonra yatağa girdim ve kendimi uykunun kollarına teslim ettum.Sabah herzaman ki gibi saatin alarmıyla uyandım.Bir gün şu saati mutlaka çöpe atmalıydım.Duvara atıyordum ama ne hikmetse kırılmıyordu.Yataktan kaltıktan sonra yapılacaklarımın yazılı olduğu kağıda Şakire'yi çöpe atmayı da yazdım.Şakire benim saatim.Baktım kırılmıyo anladım ki biz bir ömür birlikte yaşıycaz bu yüzden ona isim verdim.
Okulun en sevdiğim yanı sivil gelebiliyo oluşunuz.Hemen kort şortumu giyip üzerine de limon sarısı askılımı giydim.Kısaca kahvaltımı da yaptıktan sonra ayağıma beyaz vanslarımı giuip evden çıktım.Bugün okula yürüyerek gitmek istedim.Kulağıma kulaklığımı takıp yürümeye başladım.Birden önüme Alp çıktı.Bana sinirli bakıyordu.Kulaklığımı çıkarıp;
-"Hayrola noldu da sabah sabah sinirlisin."dedim.
-"Senin niyetin ezilmek mi iki saattir kornaya basıyorum çekil yolun ortasından diye tam tersi daha çoj yola çıkıÿsun."
-"Duymadım."dedim kısaca.Tabi duymazsın aklın bir karış havada kulağında kulaklık okula gidiyosun."
-"Sana ne karışamazsın sen bana."diyip hızlıca yanından uzaklaştım.Pis ukala.
Ílk dersimiz edebiyat.Hocanın keçi bir sakalı var.Aklıma gelen şeytani fikre güldüm ve işe başladım.Saçımdan serçe parmak boyu kestum.Sonra yapıştırıcı ile çeneme yapıştırdım.Hoca arkasını dönünce onun taklidini yaptım.Sınıf gülünce hoca hemen önüne dönüyor ve bende hızlı davranıp elimle çenemi kapatıyorum.Hoca hala sınıfın neye güldüğünü anlamadı.Bir kaç kere tekrar etti bu olay.Hoca da boş boş bağırıp çağırıp durdu.En sonunda zil çaldı ve herkes dışarıya çıktı.Alp'i hemen bulup konuşmalıyım.
Dışarı çıktığımda onu arkadaşlarıyla kamelyada sigara içerken gördüm.Bu çocuğa ailesi sigara içmesini yasaklamıyor mu ya?Neyse bunu sonra düşünmeye karar verdim ve yanına gidip çağırdım.Biraz bana baktı ve yanıma geldi.Etraftaki kızkar bana pis pis bakıyorlardı.
-"Yanlız,özel."dedğimde beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı.Getirdiği yere baktım.Anladığım kadarıyla okulun arka tarafıyfı.Daha fazla beklemeden söze başladım.
-"Sabahki davranışım yüzünden üzgünüm.Bu yüzden okul çıkışı bir yere gidelim.Senin için uygun mu?"
-"Uygun."dediğinde öyle bir sırıtma olduki suratımda kendimi korku filmlerindeki gülen cadılara benzettim.O zaman okul çıkışını beklemeliyim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilek Kokusu
Roman d'amourTürkiye'ye yeni gelen zengin bir kız ve Zengin bir iş adamının oğlu ile ilişkisi.Bakakın onların hikayesi nasıl olacak.