Baştan söyleyeyim, bölümde +18 yerler var, uyarıcı işaretler koyarım, okumak istemeyen atlar. Bu bölüm için linç falan atmayın, okumak istemiyorsanız siktirip gidebilirsiniz arkadaşlar kimse sizi zorla okutturmuyor.
Ne oppaciyim, ne idolleri cinsellestiriyorum. Hyunjin ve Seungmin adında, onların yüzüyle başka biri düşünmek bu kadar mi zor amk
Sizi seviyorum 💙💙💙
İyi okumalarr...🖤🖤🖤
Seungmin, mutlu mu olsa, tedirgin mi olsa daha karar verememişti ki, dudaklarının üzerinde baskı hissetmesi ile hayatının şokunu yaşamıştı. Sadece arkadaş olmayacakları, daha da netti.
Hyunjin'in öpüşu, Seungmin'in öpüşme anlayışına göre değildi. Seungmin'e göre, birbirini seven iki kişinin, beklemek istemedikleri için aynı anda, yumuşak ve yavas bir şekilde birbirlerini opmesiydi öpüşme. Hyunjin ile ne birbirlerine aşıklardi, ne de Hyunjin yavaş ve yumuşak davranıyordu.
Seungmin, karşılık verecek cesareti kendinde bulduğu zaman, Hyunjin dudaklarını ayırmış, Seungmin'in kulağına eğilmişti.
"Şu saniyeden sonra olacak hiçbirşeyden, ben sorumlu değilim."
demesi ile Seungmin'i kucağına alıp yukarı doğru çıkarması bir olmuştu. Seungmin için ise, taşlar yavaş yavaş yerine oturuyordu. Bu evden film izleyip çıkmayacağı kesindi. Böyle birşey olacağını tahmin etmemişti.
Yatak odasına giriş yapmalarıyla, Seungmin'in atilircasina sırtının yatakla buluşması bir olmuştu. Titriyordu. İlkinin bu şekilde olmasına göz yumamazdı.
"Hyunjin, bana bunu soylemistin. Ben, istemiyorum."
sesindeki titremeyi anlamamak için aptal olmanız gerekirdi. Ama Hyunjin'in sonraki hareketi ile birlikte , Seungmin daha da titremeye başladı.
"İstemiyor musun? Seç o zaman, ya bu, ya da benim fantazilerim."
Derken, elinde bir silah tutuyordu. Bu derken silahla kafasına vurmayı falan kastetmedigi çok açıktı. Ya benimle yatarsın, ya da seni öldürürüm diyordu, bunun başka bir açıklaması yoktu.
Hyunjin, Seungmin'in sessiz kalmasını razı olması ile bagdastirdi ve üzerine doğru eğildi.
⚠️⚠️⚠️
Hyunjin, ön sevisme denen saçmalığı sevmezdi. Gereksizdi ona göre.
Ona göre, alt tarafın değil, üst tarafın zevk alması gerekirdi. Bu yüzden, Seungmin, boynunda hissedeceği nefesi beklerken, çıplak kalmıştı. Utanıyordu. Bir kere bile muhabbeti olmadığı çocuk ilkini alacaktı ve yapmadığı taktirde, silahla tehdit ediyordu. Ne kadar ciddi olduğunu merak ediyordu Seungmin, belki de öylesine söylemişti.Ciddi olup olmadığını test etmek istiyordu ama bu kadar cesaretli değildi. Kahvaltıda yürek yememisti. Hyunjin'in hiç beklemeden içine köklemesi ile Arabistandan duyulan bir çığlık atti Seungmin. Yuh hayvan, dedi içinden. 2 kilometre sikini alistirmadan nasıl sokmustu ki? Canı aciyordu.
"Hyunjin, acıyor."
dedi çaresizce. Hyunjin, içinde gel gitlerine başlayınca, attığı çığlık yükselmişti.
"Durmamı mi istiyorsun?"
dedi Hyunjin, ve eline yanan bir mum aldı. Seungmin'in kafasında, olabilecek binlerce senaryo oluşurken, Hyunjin, mumu söndürüp, içinde kalan siviyi, Seungmin'in vücuduna dökmüştü.
🖤🖤🖤
Yukarıda yazan saçmalıklara tek bir alakam bile yoktur.