Selam çocuklar! Umarım yeni hikayemi beğenirsiniz. İyi okumalar😘
₊˚🖇️✩ ₊˚🎧⊹♡
Ben Theo. Bu sene yeni okulumdaki ilk senem. Normalde burası çok zengin ailelerin çocuklarını gönderdikleri köklü bir özel okul. Ancak benim ailemin durumu maalesef buradaki bir çok öğrencininki kadar iyi değil. Geçen sene bu okul için çok çalışıp sonunda burada burs alarak okuma imkanı bulmuştum.
༄˖°Okulu biraz araştırdığımda gerçekten çok hoşuma gitmişti. Eğitimi, okulun içi, öğrencilere tanıdığı sosyal imkanlar... Tek istemediğim yanı ise zorbalığa uğrayacağımı düşünmemdi. Geçen seneki okulum normal bir okul olmasına ve çok zengin öğrencilerin bile olmamasına rağmen maddi durumum yüzünden uğramadığım zorbalık kalmamıştı. Eminim yeni okulumda daha kötü bir durumla karşılaşacaktım ama bu sene biraz daha olgunlaştığım için diğerlerini dinlememeye çalışacağım. Tabii belkide zorbalığa uğramazdım ama hiç sanmıyorum:)
₊˚🖇️
Sonunda eylül ayı gelmişti. Yarın okulumun ilk günüydü. Çok heycanlıydım. Bu gece güzelce hazırlanıp erkenden uyudum.
Sabah olduğunda özenle hazırlanıp okula gittim. Şu sabahları olan müdürün konuşması şeyinden sonra sınıflarımıza geçtik. Sınıfım gerçekten çok güzeldi. Ortalardan bir yere geçtim ve birinin benim yanıma oturmasını bekledim. Bir çocuk yanıma oturdu. Hemen tanıştık. İsmi Jiungmuş. Sonra öğretmen geldi. Bu sefer tüm sınıf birbirimize kendimizi tanıttık. Sınıf arkadaşlarım hiç zorba insanlar gibi değillerdi hatta çok sevecenlerdi. Belki de okul hakkında fazla ön yargılıydım ama bugün ilk gündü yine de hemen alışmamam lazımdı.
Teneffüs zili çaldı ve biz Jiung ile okulu gezmeye başladık,aynı zamanda birbirimizi biraz daha tanıdık. O da benim gibi bursluymuş ve tabii o da benim gibi zorbalık görmüş.
İlk teneffüs uzun olduğu için neredeyse bütün okulu gezmiştik. Sıra kantindeydi. Çok kalabalıktı. Etrafıma bakındım. Üst sınıflar çok tuhaftı. Hepsinin çok farklı,alakasız tarzları vardı. Sanki okulda değilmişim gibiydi.
(...)
Dersler öğretmenlerle tanışarak geçmişti ama artık öğle arası vakti gelmişti. Jiung ile kantine indik. Biraz uzun süre sıra bekledik çünkü hem çok kalabalıktı hem de üst sınıflardan kaynak yapanlar oluyordu. Sonunda sıra bize gelmişti. Siparişlerimizi verdik ve beklemeye başladık. Kantin biraz pahalıydı,neyseki ben paramı tam verebilmiştim ama Jiung'un parası yetmedi. O sırada arkadan birisi Jiung'u itip "Çekil şurdan fakir" dedi. Herkes duymuştu. Jiung çok utanmıştı. O abiye başı eğik bir şekilde yerini verdi ama abinin yaptığı beni sinirlendirmişti. "Sanane?" Dedim. "Ooo, bana karşı geliyorsun öyle mi?" diyerek cevap verdi. Kimdi bu salak çocuk? Yaptığının yanlış olduğunu ve özür dilemesi gerektiğini söyledim ama dinlemedi bile. Jiung "Boşver kanka ben alışkınım zaten." Deyip beni kolumdan çekti ve onun yemeğini almadan gittik. Bahçeye çıktık. Jiung çok kırılmıştı. Bir banka oturduk ve tostumun yarısını ona verdim. Bana teşekkür etti ve yemeye başladık. Sessizce yemeğimizi yedikten sonra zil çaldı ve sınıfımıza çıktık.
(...)
Son ders gelmişti ve rehberlik dersiydi. Bu derste öğretmenimiz kulüp seçeceğimizden bahsetti. Ben küçüklüğümden beri basketbolla ilgileniyordum o yüzden spor kulübünü seçmeye karar verdim. Jiung ise müzik kulübünü seçti. Sınıf öğretmenimiz Her hafta pazartesi günü son dersimizde herkesin kendi seçtiği kulüplere dağılacağını söyledi ve bizi biraz daha bilgilendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Granülsüz Endoplazmik Retikulüm
FanfictionBen Theo. Bu sene yeni okulumdaki ilk senem. Normalde burası çok zengin ailelerin çocuklarını gönderdikleri köklü bir özel okul. Ancak benim ailemin durumu maalesef buradaki bir çok öğrencininki kadar iyi değil. Geçen sene bu okul için çok çalışıp s...