IwaOi''Yeni mavi ve üstünde beyaz puantiyeli boxerlar çıkmış, hemen almam gerekiyordu. Atsumu pembelisinş almışken ben geri duramazdım. İyi ki geldik Iwa-chan.''
''Atsumu ile birbirinize donlarınızı mı atıyorsunuz?'' dedi yüzünü buruşturarak
''Sadece donlarımızı değil.'' diye sırıtarak cevap verdi Tooru.
Iwaizumi buna yüzünü buruşturmadan edememişti.
''Arkadaşlığınızın(?) detaylarına inmek istemiyorum.''Sevgilisinin tepkisine kıkırdamıştı Tooru. Onlar bu şekilde konuşurlarken zaten plananlanan alana giriş yapmışlardı. Iwaizumi çaktırmadan etrafa baktığında kasıklarını tutarak sevgilsiine derdini anlatmaya çalışan bir adet Osamu ve onları sırıtarak izleyen Atsumu ile Kiyoomi'yi görünce dönüşü olmayan bu yola girdiğini anlamıştı.
''Merhaba yakışıklı, numaranı alabilir miyim?'' diyerek yanlarına yaklaştı Aurora.
Iwaizumu cevap vermek için ağzını açtığı sırada sevgilisi onu bölmüştü bile.''Ne kadar da varoş hareketler bunlar. Götüne trafik direği girmiş gibi kıvırtarak buraya gelip birde telefon numarasını sana vermesini mi bekliyordun?''
''Sen kim oluyordun canım?'' diye gıcık bir şekilde konuştu Aurora. Normalde herkese şaka ile yaklaşmıştı ama Tooru'nun mimikleri ve konuşması Aurora'yı bile gıcık etmişti ki o da karşılık veriyordu. Ciddi anlamda karşılık.
Bu bir laf kavgasına dönecekti.''Kim olduğumu öğrenme şerefine seni laik görmüyorum çalma sarışın. Bir bok olmadan bir şeyler yapmak için boşa çabalayanlarla işimiz olmaz. Değil mi Iwa-chan?'' diye sevgilisine döndü. Her ne kadar tatlı ve sakin konuşuyor olsada 'Değil mi Iwa-chan?' diyişinin ardında tehditkar bir hava vardı.
Iwaizumi yine konuşmak için ağzını açmıştı ki bu sefer onu bölen kişi Aurora olmuştu.
''Pardon da bir bok değil derken? Belki haberin olmayabilir çünkü bu küçük şehirde yaşıyorsun ama ben Rusya'nın ünlü fotomodellerinden biriyim. Asıl sen ne olduğunu sanıyorsun?''
Iwaizumi şakanın kakaya döndüğünü farkedip müdahale etmek için ağzını açmıştı ki tekrar sevgilisi tarafından kapatmak zorunda kalmıştı.
''Rusyada bir kariyerinin olmasının tek sebebi benim modellik mesleğine atılmamış olmam canım. Rusyada olmama gerek yok burda olsam bile ünüm dünya çapında yayılır sen hiç merak etme. Ne olduğumu sandığımı sormuştun bir de değil mi?'' diye ukalaca konuşmuştu.
Yüzünde şeytani planlar yapan Yagami Light gülüşüyle kıza doğru yürümeyr başlamıştı. Iwaizumi artık müdahale etmesi gerektiğini farkına varıp sevgilisini kolundan tutsada bu onun kızın dibine girip şeytanca konuşmasını engellemişti.
''Ben Arjantin milli takımının baş pasörüyüm. Senin aksine şu an bile dünya çapında bir ünüm var fakat senin gibi cahiller dünyaca ünlü başarısı olan insanlara değil fotoshopla ünlenen kişilere merak sarar.''
Iwaizumi, Aurora'nın yüzünün kıpkırmızı ve gözlerinin -büyük olasılıkla utançtan- dolduğunu görünce bu şakaya bir açıklık getirmesi gerektiğini farketmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAIKYUU PAVYON
HumorOikawa tüm malların bir arada olduğu bir geup kurar.. Sonra sıkılır gider bottomlar grubu kurar ve ortaya değişik challengelar atarak sevgililerine şaka yaparlar.. tabi toplar (semeler) bu duruma sessiz kalmazlar :):):):) (kitap bunların birbirlerin...