Bu hikayeye biraz farklılık lazımdı, gerekeni yaptık
(hepsi reşit ve lisede değiller bu kitapta ona göre)''Evet hepimizi buraya topladın şimdi ne halt yicez?'' diye sordu Iwaizumi
Atsumu ve Tooru'nun ısrarları üzerine hep beraber akşam yemeği yemeye karar vermişlerdi ve daha sonra tam evlere dağılacaklarını düşündüklerinde yine Tooru'nun ısrarları üzerine onun evinde toplanmışlar ve yerdeki sehpanın etrafında daire oluşturmuşlardı.
''Tüm ekip burdayken biraz içip oyun oynarız diyordum aslında'' diye cevapladı sevgilisini Tooru
''Video oyunu değilse oynamak istediğimden emin değilim açıkcası.'' diye mırıldandı Kenma
''Öyle deme Kenma, Atsumu ve Tooru'nun olduğu ortamlar genelde eğlenceli oluyor.'' diyerek arkadaşını oyun oynama fikrine çekmeye çalıştı Shoyou.
''Atsumu nereye kayboldu?'' diye sordu Kiyoomi etrafa bakınırken. ''Daha geleli kaç dakika oldu hemen kayboldu gerizekalı.''
''O ev sahibi sayılır, bize içecek bişiler getirmeye gitmiştir. Ya da belki odadan kıyafet de alacak olabilir.'' diye ona doğru bakan iki çift keskin bakışı umursamadan konuştu Tooru.
''Atsumu-san senin kıyafetlerini mi giyiyor Tooru-san?'' diye sormuştu merakla Shoyou.
''Yani boş vaktinin %55'ini burda geçirdiğini düşünürsek burda dolapta kendine ait bir bölmesi bile var o yüzden kendi kıyafetlerini de giyiyor olabilir.'' demişti pis pis sırıtarak Tooru.
Biricik sevgilisinin kendisine keskin bakışlar gönderdiğini farkındaydı ama zaten bu hoşuna gidiyordu.O sırada sanki Tooru'nun söylemek istediklerini onaylamak istiyormuş gibi altına kendi şortunu üstüne de Tooru'nun çok sevdiği tişörtlerden birini giymiş halde Atsumu elinee biralarla herkesin oturduğu salona giriş yapmıştı.
''İçecekler bende oyun seçmek sizde.''
''Üstündekiler çok yakışmış sevgilim.'' dedi Kiyoomi zorlama olduğunu çok belli eden bir gülümseme ile.
''Teşekkür ederim Omi'm'' diyerek sevgilisine öpücük atmıştı.
Tooru sevgililerinin etrafa yaydığı kıskanç aurayı farkında olsa da Atsumu gerçekten Kiyoomi'nin dediği şeyi iltifat olarak almıştı. Kendisine atılan keskin bakışları farketmeden Tooru'nun yanındaki yerini almıştı.''Atsumu, Kiyoomi'nin yanına oturmak istemez misin?'' demişti hafif sinirli bir sırıtma ile Iwaizumi.
''Ha yok böyle iyi ya. Hem Omi'nin yüzünü daha net görebiliyorum hem de Kawabebeğimle oyun sırasında dedikodu yapabiliriz.''
''Atsumu doğru söylüyor Iwa-chan. Hatta sende Kiyo-chan'ın yanına geçersen seni daha rahat görebilirim.'' diyerek pislik pislik sırıtmaya başlamıştı.
Iwaizumi ise Tooru'ya 'seni sikince de böyle sırıtabilecek misin?' bakışları atarak Kiyoomi'nin yanındaki yerini almıştı.
''Ne oynayacağımıza karar verdiniz mi?'' diye sordu Atsumu herkese biraları açıp uzatırken.
''D mi C mi oynayalım diyoruz ama Kenma pek istekli değil.''
''Kenmaaaaaa''
''Hadi kedicik naz yapma eğlenceli olur.'' diyerek sevgilisinin sırtını okşamıştı Tetsuro.
''Peki'' diyerek elindeki oyun konsolunu arkadaki koltuğun ğstüne bıraktıp konuşmaya devam etti. ''Kim başlıyor?''
''Önce kurallardan başlamalıyız. İki kere üst üste D denirse bir C zorunlu olmalı. Normalde bı kişi başına düşen D sayısı ama kalabalık olduğumuz için iki kişi üst üste D derse üçüncü kişi C demek zorunda.'' diyerek sırıtarak konuştu Tooru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAIKYUU PAVYON
HumorOikawa tüm malların bir arada olduğu bir geup kurar.. Sonra sıkılır gider bottomlar grubu kurar ve ortaya değişik challengelar atarak sevgililerine şaka yaparlar.. tabi toplar (semeler) bu duruma sessiz kalmazlar :):):):) (kitap bunların birbirlerin...