1.Bölüm "Ayşenin imtihanı"

16 2 5
                                    


Ayşe İzmir'de yaşayan köylü bir kızdı. Ayşe lise 3 e gidiyordu. O gün herşeyden habersiz yine okula gitmek için hazırlandı. Doğal sarı saçlarını dağınık bir topuz yaparak halletti. Makyaj yapmadığı için sadece dudaklarına lipglossunu sürüp formasını giydi. Eskimiş conversini giydi ve çantasını alıp otobüs durağına koştu.

"Of sikicem ya otobüsü kaçırdım" evet salak ayşe otobüsü kaçırmıştı. Ayşe ağlayarak lipglossunu beyaz gömleğine sürdü ve sonrasında ne yaptığını farkedip daha da ağladı.
"Niye böyle birşey yaptım ki?" Dedi. E mal tabi bu salaklıklar normal. Ayşe gözlerini elinin tersiyle silip hırçın bir şekilde koşmaya başladı. Okula varana kadar son sürat ilerledi. Yolda kablolu kulaklığını takıp HANDE YENER BENDEN BİR TANE DAHA YOK açtı. E salak kendine biraz morel versindi. Napsındı.
Okulun önüne geldi ve sınıfa koştu. Sınıfa girdi ve En yakın arkadaşı olan Şulenin yanına oturdu.

"Kanka bu tip ne amk" dedi şule.

"Kanka bir siktir git zaten morelim bozuk yaa" dedi pick me ayşe. E maldı, fakirdi, varoştu. Napsındı yani. Neyse devam edelim.

Öğretmen içeri girdi,

"Lan bu kadına ne olmus böyle lan yüzünde güller açıyor acaba bahsettiği kaynanasımı öldü" dedi ayşe. Şule Ayşenin kafasına şamar atarken öğretmen konustu.

"ÇOCUKLARR BUGÜN MÜDÜRN OĞLU DS BIİZMLE DERS İSLİCEK" tüm sınıf yerinde dikleşmiş müdürün oğlunu beklerken ayse kürdosu kafasını sıraya gömmüş zıbarıyordu. Güzel kızdı ama boktu. Sonra tam uykuya dalacakkrn bir ses duydu. O kadar narin ve hostu ki fakir Ayşe'nin kulağına garip gelmişti. Kafasını sonik hızında kaldırdı ve kafasını sağs sola salladı. Kapıdaki çocuğu görünce ise derince yutkundu.

"Merhaba, ben üveys" dedi o erkeksi ses.
Sonra tüm romantikliği sikecek bir ses duyuldu. Arka sıradan bir embesil "Lan üvey evlat gibi ismi isme bak amına koyayım" dedi anırarak sonra ise bi durdu. Yanağına tokat attı. "Hocam ben kendime dedim Üveys arkadas alınmasın" dedi ve burnunu karıştırmaya başladı. Ne zaman stres olsa bunu yapıyordu. Lanet herif.

  

                                    ~

Tanışma manışma merasimi bitti ve ayse kantine doğru ilerledi. 5 kuruş parasıyla o fakir ve varoş olan karnını doyuracaktı artık. Diliyle dudağını yaladı ve lipglossunun tadını emdi. Fakirlik zordu. Kantinci şaban abiden sucuklu tost siparişi verdi şaban abi tostu yapmaya giderken arkasından bağırdı.

"ŞABAN ABİ KETÇAP DÖKMEZSEN O PARA SANA HARAM ZIKKIM OLSUN!" dedi fakir ve gururlu ayşe. Rezillik=Ayşe öyle diyim size.
Şaban abi ise side eye bakışı atmakla yetindi. E almıştı fakir Ayşe'ye. Nimete saygısızlık olmasa bok koyardı o tostun içine. Ayşe tam arkasını dönüyordu bir gölge gördü kafasını kaldırdı ve gölgeye baktı 1,50 Ayşe. E haklıydı baktığı çocuk 1,90 lık bigboy müdürün oğli üveysdi. Merak edenler için ise Ayşe bu özel okula 1 gramlık beyniyle 7/28 ders çalışarak burslulukla kazanmıştı. Ayşenin hayran bakışlarını bir koku ele geçirdi. Tost kokusu.. nerde olsa tanırdı. Jet hızında bakışlarını şaban abiye çevirdi ve ona uzattığı tosta alt dudağını ısırarak vahşice aldı. "EYVALLAH ŞABAN ABİ" dedi tam yürüyecektiki açlıktan gözü kör olmus ayse Üveyse çarptı
Üveysin elindeki hamburger Ayşe'nin saçlarına kavuştu.


Bölüm sonu.

Arkadaslar ironi🐒

SONSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin